11.Bölüm

903 37 6
                                    

Sabah kalktığımda bir kol beni sıkıyordu . Yanıma dönüp baktığımda OMG bu Aras benim odamda benim yatağımda uyuyor ve bana sarılmış . Bayılmak üzereyim . Çok tatlı suratı var. Çok saçmaladım ben yine şuan sorunum o buraya nasıl geldi . Benim yatağıma gelip yanıma nasıl yattı . Babam görürse bacaklarımı kırar ama neyse şuan iş seyehatinde .Sapık mı lan bu çocuk . Nasıl yanıma gelip uyudu
Ve Annem " Eylül kalk" demesi ile uyandım . Allah'ım hepsi rüyamıydı. " Eylül yukarı çıkartma beni " dedi annem . Of anne rüyamın içine sıçtın . Ne zorun var benle ne güzel tatildeyiz bırak uyuyayım. Ama dinleyen kim . Telefonu elime aldım olamaz saat 12 . 1 saatim kaldı . Ne yapcam ben şimdi . En iyisi ilk olarak duşa girmek diye düşünüp banyoya doğru yürüdüm . Sıcak bir duş aldıktan aldım .Sonra dişlerimi fırçalamaya başladım. Ben diş fırçalamayı hiç sevmem . Ama bugün güzel gözükmeliyim. Diş fırçalama işi de bittiğinde . Resmen dolabın önüne ışınlandım. Acaba tayt mı giysem ; hayır ya hep tayt giyiyorum . Bugün Cool çocuk olmam lazım :P Ve karar verdim . Altıma kot şort ,üstüne adventure With me yazan t- shirt , boynuma ince bir flor ,ayaklarıma converslerimi ve son olarak kolumda tutmalık bir ince hırka . Çok daş oldum lan :D. Hemen makyaj masasına geçip saçlarıma hafif şekil verdim. Gözlerime eyeliner ve maskara dudağımda toz pembe çok tatlı bir ruj. Aynanın karşısına geçtim Allah'ım çok daş oldum . Yatağımın üzerine uzanıp elime telefon aldım . Saat 12:40 dı. Tam 40 dakikada hazırlanmışım vayy be :P Ayağa kalkıp perdemi açmaya karar verdi. Perdemi açtığımda Aras 'ınki de açıktı ; ama yatağında yoktu . Dışarı mı çıktı acaba ? Bunu anlamak için bende dışarı çıkmalıyım . Allah'ım Çok zekiyim . Telefonumu ve hırkamı alıp aşağıya indim. Annem televizyon izliyordu . Annemin yanına gidip " Anne senin yaz kursların yok mu ?"diye sordum. Bu arada Annem öğretmen. " Hayır bugün yok " dedi. Bende kafamı sallayıp mutfağa girdim . Oyy annem benim için kahvaltı hazırlamış. Olamaz krep yapmış . Yerum ben bunu:D Hemen yemeğe daldım .
Yemeğim bitince dışarı çıkma kararı aldım . Ben tam dışarı çıktım Aras 'ta çıktı . Kalp kalbe karşıymış . O beni baştan aşağıya süzerken bende onu süzüyordum. Yine çok yakışıklı . Yanıma gelip kolunu omzuma attı ve " Hadi gidelim" dedi. Ben de " Tamam" dedim . Eli hâla omzumdaydı . Öylece yürüyorduk . Görenler sevgili sanardı . Garaja gidip arabaya bindik . Arabaya bindiğimizde " Sen benden hoşlanıyorsun" dedi. Nerden çıktı bu şimdi . "Ha-Hayır zaten neden haşlanmam mı gerek" dedim . Kekelemek mi ben kekelemem ki . " Sadece herkes benden hoşlanır " dedi. Resmen ego fabrikasında üretilmiş . " O zaman benim herkes olmadığımı anla " dedim . Ona ölümcül bakış atarak . Daha beni tanımadı .
AVM'nın önüne geldiğimizde arandan indim . Hiç yüzüne bakmıyordum . Aramızda bir kişilik boşluk vardı .
Sinemaların olduğu kata geldiğimizde ikimize korku filmi için bilet aldı . Ya ben korkuyorum ama .
Sinemaya girmeden önce mısır almaya büfeye gitti. Ben salonun kapısında bekliyordum. Aras geldiğinde elinde iki tane büyük boy mısır vardı. Yanıma gelip "Hadi bebeğim gidelim " dedi. Bebeğim dedi bana OMG . Ben odunluğumı koruyarak sadece kafamı salladım. Salona girip koltuklarımıza ilerledik . Bey efendi gidip en arka koltuktan bilet almış kim bilir aklında neler var bu sapığın ;D
Hele şükür film başladı . Çok korkunç bu film ya . Her çığlık attığımda yerimden fırlıyordum . Çok korkunç yer geldi ve ben yine cırladım ;ama bu sefer elimi tuttu . Onun teni bana değdi. Ölüyorum şuan . Elimi çekmeye çalıştım ama izin vermedi. Kulağıma fısıltıyla "Çaktırma önümüzde Irem var " dedi. Neeee ? O sürtük bizi takip mi etti ? Bir de bizi sevgili sanıyor .Off ne yapcaz şimdi resmen boku yedik.
Film yarı araya girdiğinde çığlık atmaktan boğazlarım şişmişti. Ben yerimde derin derin nefes almaya çalışırken İrem sürtüğü arkasına döndü. " Ooooo bizim sevgililerde burdaymış " dedi. Sivilce torbası ergen . Sonra " Gerçi sevgili olduğunuza inanmıyorum ama" dedi. Bu sürtüğün amacı ney . Aras ayağa kalkarak" Zaten sana inandırmak isteyen yok " dedi. İşte benim aşkım . Ne dedim lan ben iyice kaptırdım kendimi sevgilicilik oyununa . Irem "Kendinden o kadar eminsen öp o zaman Eylül'ü " dedi. Öp mü dedi . Yada ben kendiliğinden sesler duymaya başladım . Aras bana doğru yaklaşarsak yanağıma çok küçük bir öpücük kondurdu . O beni öpdü . Şuan rüyada mıyım lan ben .Ya da sadece şaka nerde lan kamera el sallayım. Irem bize bakarak " Sevgililer yanaktan mı öpüşür " dedi. Bu kızın ben saçını başını yolarım lan . Herkesi kendi gibi sürtük sandı galiba . Aras "Yapmak zorunda değiliz" dedi. Irem "Yapmazsın çünkü o senin sevgilin değil sadece beni kıskandırmak için yapıyorsun " dedi . Sevgilin sözcüğünü bastıracak söylemişti . Aras bana doğru yaklaşırken ışıklar söndü ve film başladı . Yaşasın ve film başladı . Oh be kurtuldum ama bu filmin çıkışında var . Aras 'ın kulağına eğilerek " Ne yapcaz ? " dedim . Bana bakarak dudağını kıvırarak bilmiyorum işareti yaptı .
Film bitene kadar sadece düşündüm . Korku yerlerinde bağırmadım bile . Sadece düşündüm. Film bittiğinde toparlanarak Aras ile kapıya doğru yürümeye başladık . Tam ayağa kalktık ki Aras'ın kolunu tuttu Irem . Aras kolunu kurtardı ve dışarı çıktık . Dışarıda Irem yanımıza gelerek " Aras Eylül'ü öpemiyorsun çünkü siz sevgili değilsiniz beni kıskandırmak için rol yapıyorsunuz "dedi . Aras İrem'e ölümcül bakışlar atarak bana baktı ve yaklaştı . Kafasını bana doğru uzattı . Aramızda hiç boşluk kalmamıştı . Kafasını iyice bana yaklaştırdı ve ...

Biliyorum arkadaşlar çok geç yazdım ama ders çalışmam lazım . Seneye teoga girmek için hazırlıyorum. Özür dilerim . Multimedia da Eylül'ün giydiği giysi var .Bol vote ve yorum yapmayı unutmayın . Hepiniz Öpüldünüz :**

Sadece TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin