8.Bölüm

765 43 10
                                    

ARAS'TAN
Batu nun yeni sevgilisi ismi Ayça'ymış. Ayça Batu'ya en yakın arkadaşı olan Eylül diye birinden bahsetmiş ve Eylül'ün yeni taşındığını söylemiş . Bu kesinlikle bizim Eylül diye düşündüm. Yarın paintballa gideceklerini söylediler. Hemen devreye ben girerek ben de geliyorum demiştim .
Sabah kalkarak üzerime kot gömlek ve altıma kot pantolan ve siyah converslerimi giydim. Dışarı çıkıp arabamla paintballnın yerine gittim. Batu ile buluştuktan sonra . Kostümlerimizi giydik ve beklemeye koyulduk . 5,6 dakika sonra geldiler . Aynı tahmin ettiğim gibi Eylül'dü. Oyun daha yeni başlıyor .

EYLÜL' DEN
Yağan hindistan cevizleri aşkına Ayça'nın sevgilisi Batu mu ? Ikinci şok , arkasında bizim taramalı tüfek var. Ben " Aras , Batu" diye cırladım.Biz daha doğrusu ben şok gözlerle bakarken oyunun başlama düdüğünü duyduk . Herkes yerlerine geçti ve oyun başladı. Aras ile farklı takımlardaydık. O şimdi görücek galibiyet bakışını , yaşasın kötülük :D Herkes vurulmuştu , biz dördümüz hariç . Ben Aras 'ın peşine takıldım . Tam Aras'ı vuracakken arkamdan Batu geldi. Piç smile yaparak. Beni arada sıkıştırmışlardı . Batu " Aras sen mi vuracaksın yoksa işi ben mi halledeyim ?" diye sordu. Aras " Ben hallederim sen git " dedi. Batu uzaklaşırken , Aras tam silahını kaldırdı vuracaktı ki arkadan Ayça gelip Aras 'ı vurdu. Piç smile ve galibiyet bakışı yaptım. Paintballı kızlar kazanmıştı. Gerçekten çok yorulmuştum. Aras yanımdan geçerken "bu daha ilkti bebeğim" dedi. Ya bu çocuğun amacı neydi ? Ben yanına giderek " ama benim için son bebeğim " dedim . Onu taklit ederek . Bana anlamsız bir şekile bakarken , bana " o zaman bu senin için son benim için ilk olacak " dedi. Ne demek istedi bu şimdi ? Şimdi hiç düşünemem .
Ayça 'nın yeni arabasına bindim. Güzeldi ama beni şuan hiç ilgilendirmiyordu. Ayça arabaya bindiğinde , koltuğa oturduğu gibi hemen " Batu 'yu ve yanındaki çocuğu nerden tanıyorsun ?"diye sordu. Ben de olup biten herşeyi anlattım. Anlattıklarım bittiğinde Ayça ağzı açık bir şekilde bakıyordu . Eve vardığımızda Ayça'nın ağzını kapattım ve el salladım . Arkamı döndüm . Aras ile göz göze geldim . Allah'ım çok yakışıklı . Aras "Şuan beni sevmiyor veya tipsiz olduğumu filan kendine inandırmak istiyorsun ama yapamıyorsun"dedi. Ben " Öyle birşey yok" dedim. Arkamı döndüm giderken bileğini tuttu ve "benim ilkim senim sonunmuş , o zaman benim sonum senin ilkin olacak "dedi. Ne saçmalıyordu . Yüzüne bakmadan elimi çektim ve evime doğru yürümeye başladım. Ben gerçekten bu çocuğu daha anlayamadım.

Multimediada Aras ve giydikleri var . Yeni bölüm biraz geç kaldı özür dilerim .

Sadece TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin