Név: Melody Tennyson
Becenév: Mel
Faj: Anodite (genetikailag ember)
Hazai világ: Föld
Lakóhely: Hero világ (My Hero Academia dimenzió)
Affiliáció:
-Ben csapata
-Szerelők
Foglalkozás:
-Hős
-U.A. diák
-1-A osztályos tanuló
-Születésnap: Augusztus 4
-Nem: Nő
-Magasság: 168cm
-Hajszín: Vörös
-Szemszín: Zöld
-Vértípus: O
-Harc stílus:
Közel harcos
Távolsági harcos
Támogató-Édesanyja:Leilani Tennyson (Halott)
-Édesapja: Colt Tennyson (Halott)
-Nagybáty:Frank Tennyson
-Nagynéni:Natalie Tennyson
-Unokatestvér:Ken Tennyson
-Unokatestvér: Gwendolyn "Gwen" Tennyson
-Nagybáty:Carl Tennyson
-Nagynéni:Sandra Tennyson
-Unokatestvér:Ben Tennyson
-Nagyapa: Max Tennyson
-Nagymama: Verdona
-Unokatestvér egyszer eltávolítva?: SunnyKépességek:
Képesség neve: Aura/ Mana
-Mana manipulálás
-Mana elnyelés
-Mana érzékelés/észlelés
-Mana helyszíni kommunikáció
-Mágia
-Memória manipulálás
-Látnoki képesség/éles látás (fandomról szedtem Gwen képességei közül és Google fordítóztam)
-Kereső technika/Aura olvasás
-Teleportálás
-Portál készítés
-Dimenzió utazás
-Telepátia
-Telekinézis
-Gyógyítás
-Tárgy teremtés
-Tárgy szétoszlás (google fordítós)
-Anodite átalakulás
-Elemi manipulálás
-Asztrális (ki)vetítés
-Repülés (Anodite formában)
-Méret változtatás (Anodite formában)-Harcművészeti szakértő
-Fokozott intelligencia
-Megnövelt erő
-Megnövelt tarósság (Google fordítós)
-Fokozott ügyesség
-Elévgezte a Szerelő Akadémiát Bennel, Gwennel és Kevinnel együtt(Energiát robbanhat, áramot, hullámokat és csavarokat, valamint energiaerő-mezőket, pajzsokat és akadályokat hozhat létre. Erőit elsősorban energiakonstrukciókként használják, lehetővé téve számos különféle szerkezet előállítását, például kalapácsok, védő sisakok, ütő kosok, gerendák ellenségek megragadásához és dobásához, lépcsők / peronok, hogy őt és másokt szállítsa levegőn, biztonsági hálókon, varázslatos fegyverek: kardok, pengék, lyukasztók stb. Képes szinkronizálni harcművészeti stílusait energia manipulációs képességeivel.She can find any person she wants by detecting the traces of mana that he/she left or by being at one with the cosmic mana. She can distinguish Ben and Albedo by reading their auras. Bármelyik kívánt személyt megtalálhatja, ha felfedezte a manának nyomait, amelyet elhagyott, vagy ha egységet alkot a kozmikus manaval. Megkülönbözteti személyeket azáltal, hogy elolvassa az aurájukat.Mindent tud vonzani mánából is körülötte. Ezen kívül fokozott szilárdsággal és tartóssággal rendelkezik.Telekinézis, teleportáció, hő látás, tisztánlátás, telepatia és saját és más élőlények gyógyító képességeivel is rendelkezik. Átalakulhat anóditá is. Anodit formájában jelentősen megnövekszik a hatalma, megadva neki a repülési képességeket és a méretváltozást.)
Ezen túlmenően anodit ereje idővel erősödik.
Mana: Természetfeletti anyag, a mágia és élet lényege
Anodites: Anodyne bolygóról származó humanoid energia lények, szabad szellemű lények. Tudják manipulálni és irányítani az élet energiát a varázslat lényegét. Ez rózsaszín/bíborvörös színű energia.Ennek köszönhetően az anoditok energiát robbanthatnak vagy pajzsokat, korlátokat, köteleket, láncokat, lépcsőköveket és egyéb energiaszerkezeteket hozhatnak létre. Ezeknek a konstrukcióknak a méretét, összetettségét és szilárdságát csak az anoditák tapasztalatai korlátozzák ilyen energia felhasználásában.Felszívhatják a mana-t más élőlényekből is, és minél több manát vonzanak egy anoditok, annál erősebbé válnak az anoditák. A hatalmas anoditák anoniták mana-konstrukcióit is megtámadhatják, amelyek nem olyan hatalmasak, mint ők. Az anoditok nyilvánvalóan sokkal nagyobb mértékben manipulálhatják a mana-t, ha azok valódi formáikban vannak.Az anoditok a mana mezőn keresztül kommunikálhatnak egymással. A telepatikus képességükkel elmét olvasni és gondolataikat más fejébe is vetíthetik. Az anoditok részt vehetnek az asztrális vetítés művészetében is.Az anoditok energia-aláírásuk révén akár a bio-életformákat is nyomon követhetik. Képesek továbbá maguk és mások teleportálására és a dimenziós örvények felidézésére.
Valódi formájukban az anoditák számos rendkívüli hatalommal bírnak; tudnak repülni a világűrben; megtanulják eldobható emberi „test" készítését valódi formájának elrejtésére; manipulálni a fejükből sugárzó hajszerű energiaáramot, megszilárdítva azt, hogy ingokat használjon tárgyak megragadásához vagy beágyazásához; hatalmas méretű lesz; és az erős anoditák korlátozott mértékben megváltoztathatják a valóságot.
Az anoditok technikailag biológiailag halhatatlanok, mivel képesekmanipulálni kialakított testük életkorát.Az anoditoknak megvan a magasabb fokú szilárdsága és tartóssága is.Annak ellenére, hogy nagy hatalommal bírnak a parancsnokukban, kb. 75 év szükséges ahhoz, hogy az anoditák teljes mértékben elsajátítsák valódi hatalmukat. Teljes lehetőségeik kihasználása a teljes ellenőrzés megszerzése elõtt tönkreteheti őket és elveszíthet emberiségüket
Anime karakterként csak zöld szemmel:
Ezt találtam és gondoltam felrakom.
YOU ARE READING
Mel Tennyson és a hősakadémia
FanfictionMelody Tennyson Ben és Gwen Tennyson unokatestvére. A szülei még fiatal korában meghalt és Max Tennyson nevelte. Velük volt azon a nyáron amikor Benre ráakaszkodott az Omnitrix és részt vett velük a rengeteg kalandjukon. Később Mel átkerült egy mási...