Momoval együtt mentünk iskolába az U.A. egyenruhánkban. Az úton végig beszélgettünk, hogy vajon milyen lesz az iskola és az osztálytársaink.
Mikor odaértünk nagynehezen megtaláltuk a termet és bementünk. Egymás mellett már nem volt hely szóval sajnos egymás mellé nem ülhettünk. Láttuk, hogy a fiú akinek a haja egyik fele fehér a másik vörös mellette lévő helyek üresek úgyhogy odamentünk. Momo a baloldalán ült én pedig a jobb oldalán.
Egy mosollyal felé fordultam.
-Héj, a nevem Tennyson Mel. Örülök a találkozásnak. - Mikor rám nézett láttam, hogy a jobb szeme szürke még a bal türkiz ahol egy égés nyom volt. Amikor találkozott a tekintetünk a szemei Kevinre emlékeztetett. Jól titkolja az érzelmeit, de mégis ott van az a fájdalom, düh és gyűlölet és én segíteni akarok neki. Azt akarom, hogy jobban legyen mint Kevin. Szeretném ha boldog lenne. Ekkor döntöttem el, hogy a barátja akarok lenni és remélem sikerül majd az lennem neki.
-Todoroki Shoto - felelte egyhangúan.
-Hívj csak Mel-nek. Még mindig szokom a vezetéknéven hívjuk egymást dolgot - feleltem és kérdőn felhúzta a szemöldökét. Láttam az arcán a kérdést úgyhogy gyorsan válaszoltam: - Amerikából költöztem ide pár éve, de még mindig nem tudtam megszokni. - Az Amerikás rész igaz csak az az Amerika egy másik univerzumban van. - Mond hívhatlak Shoto-nak? - kérdeztem miközben kicsit oldalra döntöttem a fejem. Láttam, hogy a kérdésem sokkolta így vártam a válaszát. Egy kis idő múlva bólintott, de van egy érzésem, hogy csak azért mert még nem jött ki a sokkjából.
Mikor újra nyílt az ajtó láttam, hogy Izuku jött be. Felálltam a helyemről és odasétáltam hozzá.
-Héj Izuku. - integetek neki. - Gratulálok, hogy bejutottál. Úgy néz ki osztálytársak lettünk - mosolyogtam.
-Me-mel-san! Igen - mondta Izuku félénken. Tényleg nagyon szégyenlősnek tűnik. - Gratulálok a bejutásért. Várom, hogy osztálytársak legyünk - mosolygott rám. Ekkor a hamu szőke fiú és a szemüveges észrevett minket sikerült mindenki figyelmét ránk irányítania. Izuku idegesen köszöntötte őket míg én integettem.
-Jó reggelt! Én a Somei Magánakadémiáról ... - indult felénk.
-Igen hallottam - mondta gyorsan Izuku én meg bólintottam, hogy én is.
-A nevem Midoriya. Örvendek Iida - mosolygott Izuku.
-Az én nevem Tennyson Mel. Én is örülök a találkozásnak és kérdlek hívj csak Mel-nek - feletem és valamiért elpirult.
-Mondcsak Midoriya. Te átláttál a felvételi vizsga trükkjén, jól gondolom? - kérdezte, de ahogy elnéztem Izukut fogalma sem volt róla, hogy miről beszél Iida. Ha tippelnem kéne akkor az életmentésre szóló pontokra gondolt és a következő mondata meg is erősített ebben: -Nekem sajnos nem tűnt fel. Félreismertelek téged. Nagyon fáj, de kettőnk közül te bizonyultál jobbnak - látszott, hogy szörnyen bosszantotta ami történt.
YOU ARE READING
Mel Tennyson és a hősakadémia
FanfictionMelody Tennyson Ben és Gwen Tennyson unokatestvére. A szülei még fiatal korában meghalt és Max Tennyson nevelte. Velük volt azon a nyáron amikor Benre ráakaszkodott az Omnitrix és részt vett velük a rengeteg kalandjukon. Később Mel átkerült egy mási...