1.rész

130 4 1
                                    

Kevesebb mint tíz hónapom van a Yuubei felvételi vizsgához. Rengeteget edzek a tanulás mellett amiben az itteni legjobb barátnőm Yaoyorou Momo is segít. Igaz már évek óta ismerem, de még ő se tud a titkomról. Egy részben félek hogyan reagálna rá egy másik részem meg elakarom neki mondani, de nem tudom hogyan.

Az edzésben Gwen is segít hisz vele van ugyanolyan erőnk így sokszor edzünk együtt amivel segítsük a másikat és a pusztakezes harcban is segít. Leginkább akkor lepődtem meg amikor Ben és Kevin is beszállt az edzésembe. Kevinnel leginkább pusztakezes harcot gyakorlom míg Bennél a különböző űrlényei ellen állok ki, hogy más ellenségek  ellen is harcoljak.

Ha őszinte vagyok ez sokat emlékeztet arra a nyárra amit hárman nagyapánál töltöttünk és az utazás alatt szembeszálltunk Vilgaxal, Bűbájosztóval, Dr. Animo-val és a többiekkel.

Dakubah partnál sétáltam ahol észrevettem a zöld hajú fiút akit a tévében láttam. Épp szemetet cipelt és mintha All Might-ot is látnám? Vállatvontam és odasétáltam hozzá.

 Épp szemetet cipelt és mintha All Might-ot is látnám? Vállatvontam és odasétáltam hozzá

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Hé! - kiabáltam. Meglepődve nézett fel rám és véletlenül el is esett. Gyorsan odarohantam és a kezemet nyújtottam.

-Jól vagy? - meglepődve nézett rám és bólintott. Elfogadta a kezem és felhúztam.

-Sajnálom, ha megijesztettelek - mosolyogtam rá.

-Se-semmi baj - felelte dadogva és vörös volt az arca.

-A nevem Tennyson Mel. Örülök a találkozásnak - feleltem mosolyogva és mintha meglepődve nézett volna rám.

-Az én nevem Midoriya Izuku - felelte idegesen.

-Hívhatlak Izuku-nak? - kérdeztem mire még vörösebb lett. - Tudom csak pár éve költöztem Japánba és még mindig furcsa velem egykorú személyeket a vezetéknevükön hívni - magyaráztam gyorsan.

-Öhmm... persze.

-Akkor hívj csak Mel-nek. Amúgy csak gratulálni akartam.

-Huh? Mihez? - kérdezte csodálkozva.

-Amikor a veszélybe rohantál csak azért, hogy segíts a másik fiún. Hirtelen az unokatestvéremre emlékeztetél és ha olyan vagy mint ő akkor biztos nagyszerű hős leszel - mondtam boldogan és ez igaz is volt. Izuku szeme megtelt könnyekkel, de láttam a mosolyt az arcán.

-Nem is zavarlak tovább az edzésben. Ha az Yuuibe mész akkor ott biztos találkozunk majd. - megfordultam és elindultam haza felé. -Viszlát Izuku, All Might! - intettem és indultam haza. Ahogy hazaértem nyitottam egy portált és elmentem Bellwoodba.

Elmentem Ben kedvenc túrmix árusához ahol ott is volt.

-Héj! Ben, Gwen, Kevin! - kiáltottam. Mindhárman felém néztek és mosolyogva kiabáltak.

-Mel! - amint odaértem mindannyian külön-külön egy ölelésbe vontak. Ben elment és hozott nekem is egy turmixot amint visszajött örömmel fogadtam el hisz ez az universum legjobb turmixa.

Mel Tennyson és a hősakadémiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora