-Na végre - mondta All Might.
A tanár úr leadott újabb két lövést a hegység zóna irányába. A bejáratnál ott álltak az iskola tanárai és Iida. Megjött az erősítés.
-Bocsánat srácok, minden rendben lesz. Értesítettem mindenkit és jöttünk ahogy tudtunk - mondta az igazgató úr.
-Az osztályelnök, Iida Tenya meghozta az erősítést! - kiálltotta Iida a hősök mellett állva akik arckifejezésén dühöt láttunk.
A gonosztevők egyből támadást indítottak a hősök felé míg az egyik fickó golyókat lőtt ki az újjából.
Hangszóró Mike vigyorogva előre lépett és a képességét használva sikított le a gonosztevőkre. Nem csak, hogy hátra küldte őket de még mozdulni si bírtak a hangjától.
Egy másik klónokat csinált magából akik elkezdték lerúgni az ellenfelet a lépcsőről.
A hősök szétváltak és támadásba lendültek. Shigaraki egyrehátrább ment egyenesen a portálba de lövésel találták el a testét amitől elesett és Kurogiri mindkettőjüket beborította a füstjével
Láttam ahogyan több lövés is éri a füstöt, de annak semmi hatása sem volt és hírtelen egy erős szél elkezdte befújni Kurogirit. Tizenhármas volt az.
-Hát ez meg mi?! Tizenhármas! - kiálltotta Kurogiri.
-Ezúttal felsültünk ugyan, de legközelebb véged - mondta Shigaraki All Mightnak.
-Megfogunk ölni All Might - jelentette ki Shigaraki mielőtt ő és Kurogiri eltűntek és Tizenhármas kikapcsolta a képességét.
-Jól vagytok? - kérdeztem a fiúktól akik bólintottak.
-Te? -kérdezte Shoto és egy kis aggódást láttam a szemében.
-Semmi bajom. Izuku viszont... - néztem a fiúra aki még mindig a gömbömben van és a többiek is követték a tekintetem.
-Az alapján amit tudunk a képességéről biztos vagyok benne, hogy eltörte a lábait és félek ha lerakom akkor csak rontanék a helyzeten - mondtam nekik aggódva.
Láttam Izuku rázkódását és a csalódottságát. Viszont bármit mondott neki All Might attól könnyek folytak az arcán, de azok öröm könnyek voltak.
A hősök hamar legyőzték a megmaradt gonosztevőket.
-Úgy tűnik, hogy az egész tanári kart idehozták segíteni. Tehát az iskolát nem érte támadás és ott minden rendben - közölte Shoto, de nem nagyon figyletem hanem Kirishimával Izuku fellé kezdtünk el futni.
-Izuku! - kiálltottam aggódva.
-Midoriya! - kiálltotta Kirishima is.
-Mel, Kirishima - nézett ránk.
BINABASA MO ANG
Mel Tennyson és a hősakadémia
FanfictionMelody Tennyson Ben és Gwen Tennyson unokatestvére. A szülei még fiatal korában meghalt és Max Tennyson nevelte. Velük volt azon a nyáron amikor Benre ráakaszkodott az Omnitrix és részt vett velük a rengeteg kalandjukon. Később Mel átkerült egy mási...