Market kapısından çıktım ve sağa döndüm.
Dar sokaklarda elimde ki tek poşetle yürüyordum.Yarım saat önce biten yağmurdan dolayı sokakta kimseler yoktu.Issız olan bu sokak daha da ıssız olmuştu...Adını bile bilmediğim bir sokağa girdim ve bir apartmanın yangın merdiveninin ilk basamağına oturdum.Poşeti yanıma koydum ve başımi gökyüzüne kaldırdım.Beyaz ve onlari kapatan siyah bulutlara baktım uzun bir süre.
Bu şekilde kafa dinlemek benim için daha iyiydi.Ileride gördüğüm duvar ile sokağın bir çıkmaz sokak olduğunu fark ettim.Köşede gördüğüm minik kutuyla gözlerimi kısarak oraya baktım.
Kutunun kapakları açıktı.
Ayağa kalktım ve oraya doğru yürüdüm.Kutunun içinde gördüğüm şeyle gözlerim şaşkınlıkla açıldı.
Içinde bir sürü işgece aleti vardı ve bir çoğu kana bulanmıştı.
(Kedi sandınız dimi ehehe.Ibnelik yapmak istedim)
Duvara çarpma sesi işittiğimde arkamı döndüm.Yerde duran kanla kaplanmış kediyi gördüğümde tedirgin bir şekilde oraya yürüdüm.
Gözleri kapalıydı ve gögsü inip-inip kalkıyordu.
Hâla yaşıyordu.Tek elimle onu aldim ve gögsüme yasladım.Poşetimi merdiven basamağından aldım ve eve yürümeye başladım.
Eve vardığımda poşeti yere bıraktım ve tek elle kapıyı açmaya çalıştım.
"Yardım etmemi ister misin Chris?"
Hyunjin'in sesini duyduğumda nefes verdim."Hyun şu kapıyı açar mısın?"
Anahtarı elimden alıp kapıyı açtı.
Kısa bir teşekkür ettikden sonra poşeti aldım ve içeriye geçtim.Kapıyı topuğumla suratına kapattıktan sonra poşeti salonda ki masa'nın üzerine firlattım.Kucağımda ki kediyle birlikte banyoya ilerledim.Klozet kapağıni kapattim ve üzerine havluyu koydum.Yavaşça kediyi havlunun üzerine bıraktım.
Bana hayvanlara ilk yardımi öğreten Minhoya içimden teşekkürlerimi sunduktan sonra ilk yardım kutusunu getirdim.
Yaralarını temizlemek için küveti su ile doldurdum ve kediyi kucağıma alarak suya girdim.Kanlar suya şimdiden karışmaya başlarken neden bu kadar işgence gördüğünü sorguluyordum.Küçücük bir şeydi ve kimsenin ona kıyamayacak kadar tatlı bir görüntüsü vardı.Kanlar tuylerinden gittikden sonra sudan çıktım ve sargı bezini alarak yaralarıni sardım.Sardıktan sonra yaraların çokda derin olmadıkları için şanslı olduğumu düşündüm. Dikiş veya başka bir şey gerekebilirdi ve ben o kadar da ilerlememiştim.
Havlu ile kalan yerleri kuruladıktan sonra odama geçtim.Yatağa hafifçe bıraktım ve dolabıma yöneldim.Üstümde ki kanlı sweati çıkardım.Altımdaki siyah kotuda çıkardığımda sanki üzerimde ki boğulma hissi ortadan kalkmıştı.
Bir tshirt çıkardım ve makasla kestim.Kedi'nin üşümesini istemezdim ve ya benim yorganımın altında boğulmasını...
Kumaş parçasıni yatağa koydum ve yatağa uzandım.Minik kediyi karnımın üstüne koydum ve kumaşla hafifçe üzerini örttüm.
Kendi üzerimi de yarı yarıya örttükden sonra gözlerimi kapattım ve uykuya teslim oldum...
>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Üzerimde ki ağırlıkla gözlerimi açtım.
Gördüğüm şey ile gözlerim resmen yuvarlarından çıkacaktı.Kendi kendime dün içip içmediğimi sorguluyordum.Içmediğimi hatırladığımda aklımda ki tek soru Evime nasıl girdiğiydi...
◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇
Yeni bir ficle karşınızdayım.B×b mu yoksa b×g mi yapsam diye çok düşündüm sonra dedim ki neden CHANLIX yapmiyim^^.
Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KITTY /CHANLIX
FanfictionTAMAMLANDI ~Çiftler~ ●ChanLix ●Hyunin ●2Min ●Binsung _Başlangıç tarihi_×27.05.2020× _Bitiş tarihi_ ×07.07.2020× DÜZENLENDI