《KUYRUK》

2.2K 168 134
                                    

Evden çıktık ve Hyunjinlerin evinin önüne geldik.Zaten hemen yan tarafımızda ki evde oturuyorlardı.Yani çok da uzak değildi bizim evden.

Zile bastığımda kapıyı Jeongin açtı.Ilk önce bana sonra da Felix ile kenetli olan ellerimize baktı.

"HYUNG SEVGILI MI YAPPPTIN~!"

"Jeongin kulağım.."

"Pardon hyung ya"Elini ensesine atıp kaşıdı.

"Ay siz de kapıda kaldınız geçin içeriye"

Kapıyı iyice araladı.Bende hızlıca içeriye geçtim.Tabi ellerimiz sayesinde Felixde peşimden sürüklenmişti.

"Hyunjin nerede?"

"Mutfakta hyung."

Ben ve Felix önden mutfağa girdiğimizde hic bu manzarayla karşılaşmayı düşünmüyorduk.
Felix eliyle gözlerini kapattığında güldüm.
Gülüşümu duyan ikili ayrılıp kırmızı yüzlerle bize baktılar.

"H-hyung siz mi geldiniz?"

"Yok Hyunjin.Vücutlarımız burda ama ruhumuz evde oturuyor."

Seungmin yüzünü önündeki Hyunjin'in omzuna gömdü.

"Siz ne ara sevgili oldunuz?"

"B-biz sevgili değiliz hyung."

"O yüzden mi öpüşüyordunuz??"
Tek kaşımı kaldırdığımda Felix minik eliyle omzuma vurdu.

"Chris.Çocukların üstüne gitme."

"Aynı yıl doğduk Felix!"

Seungmin'in bağırışıyla gülmeye başladık.

"Biz dedik ki biraz oturur sonra da parka filan gideriz.Sizce nasıl?"

Elimi sıkan minik eller ile Felixe baktım. Dudaklarını büzmüştü...TANRIM!Tam ıssırmalık-yani şey...bunu nasıl çeviricem bilemedim...

"Chris kuyruğum acıyor~"

Elim hemen pantolonunun arkasına giderken ne yaptığım aklıma geldi.

"Ş-şey sen kuyruğunu çıkar Lix"

Kekelediğimde bu ben miyim aq dedim. Kahretsin ki ondan çok pis etkileniyordum.

Felix kuyruğunu çıkardığında Jeongin'in çığlığını duyduk.Jeongini unutmuştuk... Korkarak arkaya döndüğümde Jeongin yanımıza resmen uçarak geliyordu.

"HYUNG O BIR KEDI MIII~?
AMAN TANRIIIIM
SIZ IKINIZ BU ŞEYLERI NERDEN BULDUNUZ?"

"Jeongin kısık ses lütfen..."

"Pardon Hyunjin hyung eheheh~"

Jeongin Felixin yanına geldi ve kapüşonunu indirdi.

"Aman tanrım çok tatlıığ~"

Felixin omzuna kolumu attim ve kendime çektim.Felix ne oldu diye başıni kaldırarak bana bakarken ben Jeongine bakıyordum.
Jeongin ensesini kaşıdı.

"Hyung çok kıskançsın."

"J-jeongin biz Chris ile sevgili değiliz."

Felix'in söyledikleri ile yüzüm düşmüştü.Hayır ne ara ben bu çocuktan hoşlanmaya başladım anlamıyorum.

Başımı eğdim ve yüzlerimizi dipdibe getirdim.

"Benimle sevgili olmak ister misin minik kedi?"

Yüzü kırmızılaşırken gülümsedim.
TANRIM.Çok tatlı görünüyordu...

"E-evet."

Kekelediğinde gülümsedim.Burnuna minik bir öpücuk kondurduğumda Seungmin'in sesini duydum.

"Awww~Çok tatlılar."

"Bizde böyle olalım mı Seungmin?
Her sabah yanımda uyan istiyorum."

Jeonginin minik çığlığı ile ona döndük.

"AMA SIZLER ÇOK TATLISINIZ."

Felix yüzünü gögsüme gömdüğünde ellerimle belini sardım.

"Hadi parka gideliiiim~"

Seungmin Hyunjin'in elinden tuttu ve hazırlanmak için yukarıya çıktılar.

Onları beklerken Felixi izliyordum.Her detayını aklımda tutmak istiyordum...
Mükemmel yüz hatları bir ressamın onu özene bözene çizdiğini anımsatıyordu.Bir mükemmel şaheser gibiydi.

Bana döndüğünde göz göze geldik.Burnunu burnuma sürttüğünde kıkırdadı.
Burnuna minik bir öpücük kondurdum.

Aşağıya inen Hyunmin çiftine baktım.

"Hazırız hyung çıkalım artık."

Hyunjinin dediklerinden sonra ayakkabılarımızı giydik ve evden çıktık.

-YUKARIDA OLANLAR-

Hyunjin Seungmin odasına girdiğinde hızlıca Seungmini kapı ile kendi arasına aldı.

Seungminin minik kalbi'nin sesini buradan bile duyabiliyordu.

Gülümsedi.Ve Seungmine daha da yaklaştı. Küçük olan konuşmaya çalışsa da heyecandan diyeceği şeyleri ağzında geveliyordu.

Uzun olan kendinden küçük olan çocuğun dudaklarına yaklaştı ve üfledi.

"Aşağıda dediklerimin hepsi çok ciddiydi min.
Benim ol istiyorum.Sabahları hep seninle uyanmak istiyorum..."

Küçük olan utanarak başını eğdi,karşısında ki genç sıkkın bir nefes verdiğinde başını kaldırdı.

"Özür dilerim.Bunu yapmamam gerekti.Sana sormadan seni öptüm şimdi de bu."

Uzun olan ellerini saçlarına çıkardı ve hafifçe çekiştirdi.Minik bir el o ellerin üzerine kapandığında elleri gevşedi.

Minik olan genç çocuğu yakasından tutup kendine çekti ve minik bir öpücük bıraktı.

"Ben de seni seviyorum Hyunjin"

Küçük çocuk gülümsemişti ama büyük olan bu küçük öpücükle yetinmeyecekti.Şimdilik...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Bazen cidden hayatım hakkında düşünüyorum.. Neyse umarım begenirsiniz💛Chanlix etiketinde 8.sıradayız mutlu olmayi deniyorum♡♡

Sizleri seviyorum.Dikkat edin kendinize

KITTY /CHANLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin