《KEDICIK》[M]

3K 146 206
                                    

*UYARI SMUT ICERMEKTEDIR.RAHATSIZ OLACAKLAR LÜTFEN BU BÖLÜMÜ DIREKT GEÇSIN.*

Küvetin suyu dolana kadar üzerimdekileri çıkardım.Biraz dinlenmeliydim.Küvet dolduğunda suyu kapattım ve suyun içine girdim.Kollarımı kenarlara koyup başımı geriye attım ve gözlerimi kapattım.

Çalınan kapıyla gözlerimi açtım.

"Ne oldu Lix?"

"Girebilir miyim Chris?"

"Gir."

Üzerinde bir şey olmadan geldiğinde elim ayağıma dolaşmıştı.

"FeLiX nE yApıYorSun?"

Gözlerimi kapattım.Kucağıma oturduğunu fark ettiğimde istemsizce gözlerim açıldı.

"Meow~"

Miyavladığında gözlerim mümkünmüş gibi daha da açıldı.

"S-sen miyavladın mı?"

"Hıhım~"

Ellerini boynuma koyup kendini bana daha çok yaklaştırdı.

"Lütfen kendini bana bırak.Yanımdayken ne kadar zorlandığını görebiliyorum. Rahatlatmama izin ver Chris."

Onu dinleyerek kendimi ona bıraktım.

Boynuma eğilip emmeye ve ıssırmaya başladı.
Emdiği kısımları ardından yalıyor ve öpücük konduruyordu.

Bende boş durmamak adına ellerimi mükemmel kalçalarına koydum.Hızımı alamayıp sıktığımda çok ateşli bir şekilde inledi.

Bu zaten benim için son damlaydı.Ellerimi yanaklarına çıkardım ve dudaklarımızı mühürledim.Dudağı kendiliginden mi çilek tadı veriyordu bilmiyorum ama tadı çok güzeldi.

Kollarını omzuma attı ellerini ise ensemde ki saçlara daldırdı.O ensemde ki saçlarımla oyalanırken benim ellerimin onun vücudunda keşfe çıkmıştı.Dilimin de ellerimden geri kalır bir yanı yoktu.

Dilimi damağına sürttükden sonra nefes almak için ayrıldım.Alınlarımızı birleştirdim ve gözlerimi kapattım.

Nefeslerimiz düzene girdiğinde ağır ve uysal bir şekilde dudaklarımızı tekrar birleştirdik.Ben onun alt dudağıyla ilgilenirken o benim üst dudağımı emmek ile meşguldü.

Dudaklarımı cennetimden ayırdım ve boynuna yöneldim.Başını geriye atarak bana daha çok yer açtığında bembeyaz ve pürüzsüz tenine izlerimi bırakmaya başladım.

Isırdığım yerleri en sonda öpüp yaladım.Dilimi çekmeden köprücük kemiğine oradan da gögsüne dilimle bir yol çizdim.

Felixin inlemeleri artarken işi uzatmak istemedim.Küçüğünün zor durumda olduğunu biliyordum.

Dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum.

"Hazır mısın kediciğim?"

"Hazırım sahip~Ama bu kediciğin ilki olacak."

"Kediciğimin canını çok yakmamaya çalışacağım tamam mı?"

Mırıldanarak onayladı.

Belinden tutarak onu üyeme konumlandırdım. Yavaşça kendini bana ittiğinde inlemeler bırakmaya başladı.Neredeyse yarısını almışti fakat ilk baştan ağlamaya başlamıştı.

"Lix vazgeçebiliriz."

"Hayır bunu yapmak istiyorum sahip."

Zorda olsa onu onaylayarak kollarımı belinden çektim.

Küvetten desfek alarak neredeyse tamamını içine almıştı.Boynundan tutup kendime çektim ve öpmeye başladım.Iki elimi de kalçasına indirdim ve gelgitlerimi kolaylaştırmak amacıyla kalçalarını hareket ettirmeye başladım.Tek elimle ise onun üyesini çekiştiriyordum.Bu işte sadece ben rahatlamayacaktım.

Dudaklarını ayırdı ve yüksek sesle inledi.

"C-chris ben geliyorum."

Ikimizde aynı anda boşaldığımızda içinden çıktım.Ve anlına yapışan saçlarını geriye attım. Solda ki şampuanı aldım ve saçına döktüm. Bir yandan masaj yapıyor diğer yandan köpürtüyordum.O da aynı işlemi benim saçlarıma yaptıktan sonra yukarıda ki musluğu açtım ve saçlarını duruladım.

Vücudumuzu da köpürttükden sonra küvetten dikkatlice çıktık.
Kendi bornozumu Felixe giydirdim ve bende belime bir havlu sardım.

Odama geçtik ve kıyafetlerimizi giyindik.

Saç kurutma makinesini aldım ve Felixi kucağıma oturttum.

"Saçlarını kurutalım ki hasta olma."

Mırıldanarak onayladı.Bende düğmeye bastım ve kurutmaya başladım.O kadar yumuşaktı ki taramaya bile gerek yoktu.Parmaklarıma da dolaşmıyordu...

Her bir saç teline ince parmaklarıma değdiriyordum.Bu his inanılmazdı.Işim bittiginde burnumu saçlarına götürdüm ve kokladım.

"Mis gibi kokuyorsun Lixie."

"Tesekkür ederim Chris."

Geriye uzandım ve onu da gögsüme çektim.

"Seni seviyorum Chris."

"Bende seni seviyorum Lixie."

Birbirimize sarılarak birbirimizin kokularıyla mayışarak uykuya daldık...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

Kendimden bunları beklemiyordum.. Utanmadan bir smut bölümü yazdım..Neyse canım sizleri seviyorum umarım beğenirsiniz.

beshixy molfixli dain civcivin seni seviyoy viskili hurmam💛🐥🐣🤭🤗

KITTY /CHANLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin