《TABAK》

2.7K 250 263
                                    

Gözlerini araladığında gözlerimi ondan ayırmadan onu izledim.

Başını gögsüme sürttüğünde şuanki pozisyonumuz aklıma gelmişti.

Tıpkı bir koala gibi kollarıyla ve ayaklarıyla sarmalamıştı.
Şuan onun çıplak olması her şeyi daha da çıkmaza sokuyordu.

"Öyle bakmayı kes.Ürkütücü duruyorsun.Beni kurtardığın için tesekkür ederim~"

Dilim mi tutulmuştu?

Başıni tekrar gögsüme koyduğunda onu hızlı ama acıtmayacak şekilde üzerimden iterek yanıma attım.

Inlediğinde vücudumdaki tüm kanlar güneyime giderken koşabildigim kadar koşarak lavaboya girdim.

Chris:Bu çocuk evime nasıl girdi?
Ne bilim ben salak.Bende uyuyordum o sıra
Chris:En son üzerimde kedi vardı ve içmediysem bu çocuğu nasıl kedi sandım?
Hap almadığına emin misin?
Chris:Salak mısın hap filan almadım.

Kendi kendime konuştuğumu fark ettiğimde içimde psikologa gitme isteği oluşmuştu.

Kapı tıklandığında elimde olmadan kapıya baktım.

"Bir sorun mu var?Yardım etmemi ister misin?"

"Bir kaç işim var yatakta otur geleceğim.Sakın ama sakın kıpırdama.Üstünü de ört."

Işimi hallettikden sonra elimi ve yüzümü yıkayıp lavabodan çıktım.

Dolabıma ilerledim ve altıma hemen bir şeyler geçirdim.Bacağıma sürtünen bir şeyler hissettiğimde başımi eğdim.

SIKTIR.Onun kuyruğu var!!

"N-ne yapıyorsun?Ve o kuyrukda nereden çıktı?"

Bir kedi gibi bacağıma sürtündü.
"Kedilerin kuyruğu olmaz mı?"

Onun hâla çıplak olduğunu hatırladığımda dolaptan bir sweat çıkardım.

"Yatağa oturur musun?Üzerini giydireceğim."

Beni dinleyerek yataga oturdu.Sweati giydirdiğimde kucağıma oturdu ve bacaklarını iki yana sallandırdı.

"Belki bu dediklerime inanmayacaksın ama ben lanetlendim...Ve bir kedi formuna sokuldum.O gün o sokakta benim cadı olup olmadığımı öğrenmek için işgence gördüm. Beni kurtardığın için teşekkür ederim."

Dediklerini anlamam 2 dakika mi almıştı.

"Nasıl yani?"

"Biz bir grup arkadaş bir yere gitmiştik bir arkadaşımız dokunmaması gereken bir şeye dokundu...Onlara ne oldu bilmiyorum fakat ben bir kedi olarak yaşıyorum."
(Tahmin edin o arkadaşı kimㅋㅋ)

Kafamla onayladım.
"Aç mısın?"

Kafasını salladığında ayağa kalkmaya yeltendim ama kollarıni ensemde birleştirerek kucağıma iyice yerleşti.
Tek elimle belini tutarak mutfağa indim.

"Ne yemek istersin?"

Başını kaldırıp bana parlayan gözlerle baktı.
"Tavuk yiyebilir miyiz?"

Onu onayladım ve yavaşça yanımdaki tezgaha oturttum.Gözümün önünden ayırmamam gerektiği hissi vardı ve bu hisse uyacaktım.

Tavukları baharatladıktan sonra tepsiye koydum ve fırına attım.Dereceyi ve süreyi hazırladıktan sonra ellerimi iki yanına koyarak ona döndüm.

KITTY /CHANLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin