《EV》

1.9K 122 51
                                    

-Minho'dan-

"YETER ARTIK KEDILERIMIN SANA BIR ZARARI YOK SAL ARTIK ONLARI!"

"Ama ama bana kötü davranıyorlar."

"Dori'nin evden kaçması sonucu salak ve ne olduğunu bilmedigim bir şey ile uğraşıyorum!"

Minho'nun kendi kendine söylediği şeyleri duyan sarışın çocuğun gözleri doldu.

Minho kedilerini kucaklayıp odasına gittiğinde üzerinde ki sweatin kapüşonunu başına geçirdi ve uzun kuyruğunu sweatinin içine soktu.

Giydigi kısa şort aşağıya çekiştirdikten sonra kapıya ilerledi ve kapıyı sessizce açtı.Evden çıktıktan sonra kapıyı kapatıp eve baktı dolu gözleriyle.

"Seni istemeyen birisinin yanında kalamazsın Jisung..."

Gözlerinden yaşlar akmaya başladığında sarışın genç nereye gittiğini bilmeden koşmaya başladı.

Sahil kenarına geldiğinde bir banka oturdu ve dizlerini kendine çekerek ağlamaya başladı. Neredeyse güneş batmıştı.Tek başına ve hiçbir şeyi olmayan savunmasız bir çocuk...

Yanına oturan biri olduğunu hissettiginde başını kaldırıp sağ tarafına baktı.

Karşısında ki genç elindeki peçeteyi uzattı.
Sarışın olan teşekkür ederek peçeteyi aldı ve göz yaşlarını sildi.

"Neden ağlıyorsun?"

Sarışın olan burnunu çekti.
"Yaşadığım evde istenmiyorum...
Artık bir evim yok..."

Omzuna konulan el ile diger gence baktı sincap yanaklı olan.

"Bak ne diyeceğim,benim evimde kalabilirsin. Ev arkadaşlarım var.Bir şey ödemene gerek yok."

Sarışın olan genç şaşırdı ve içinden karşısındaki çocuğun ne kadar iyi olduğunu düşündü.

Kabul etmişti...

◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇◇

-Jisung'tan-

Peşinden ilerliyordum yol boyunca benim hakkımda konuşmuştuk...Tabi lanetli olduğumu söylememiştim...

Bir ara sokağa girdiğimizde durdu.O durunca bende durdum.

Garip bir şekilde sırıtarak bana baktığında ürkmüştüm.

Bana doğru geldiğinde geriye adımlamıştım ama sırtım bir şeye çarpmıştı.

Kolumdan tutulup duvara sertçe itilmemle inledim.

Karşımda bana sırıtarak bakan 3 kişinin ortasında bunu yapmam onları daha da hızlandırmıştı.Kendime lanet ettim o an...
Gözlerim dolmaya başlamıştı bile...

Aralarından birisi şortumun üzerinden elini kalçalarıma attığında büyük bir ses işittik.

Sokağın başında bir grup genç vardı.Gözlerimi sweatin kolları ile sildim.

"HEY!GÜCÜNÜZ MINIK BIR ÇOCUĞA MI YETIYOR!"

Minho'nun sesini duymamla duran göz yaşlarım tekrar akmaya başlamıştı.

Karşılarinda ki grubun sayıca üstün olmasıyla korkup kaçan 3 gence baktım.
Dizlerim titriyordu ve en sonunda dayanamayıp yere diz üstü düşmüştüm...

"JISUNG!"

Kalın ses tanıdık gelse de ne düşünecek ne de başımı kaldıracak enerjiyi kendimde bulamıyordum...

KITTY /CHANLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin