Kuşların cıvıltılarıyla gözlerimi araladım.Güneş daha yeni doğuyordu.Kollarımın arasındaki minik bedene baktım.Bir yanım uyandırmamak istese de uyandırmak zorundaydım.Burnuna bir öpücük kondurup geri çekildim.Gözlerini araladığında burnuna bir öpücük daha kondurdum.
"Hadi bebeğim.Sabah oldu vakit kaybetmeden oraya varalım."
Başını salladıktan sonra yattığı yerden kalkıp uyku tulumu katladı ve çantasına koydu.Bende diğerlerini uyandırdım ve bir şeyler yedikten sonra tekrar yola çıktık.
Güneş doğmuştu.Havada kuşların cıvıltısı vardı ve bu ortamı çok soft yapıyordu.Önden giden Felixin elini tuttum ve dudaklarıma götürüp öpücük bıraktım.Felix bu yaptığımla ilk şaşırsa da sonra dan gülmüştü.
El ele yürümeye devam ettik.
Arkadakiler sohbet ediyordu ama biz el ele sessiz bir şekilde yürümeyi tercih ediyorduk.
Aslında sessiz değildik.Konuşuyorduk.
Ama kalp ritimlerimizle...Bir patikaya geldiğimizde Felix elimi bırakmadan haritaya baktı.
"Ne taraftan gitmemiz gerek Felix-ah?"
Changbinin sorusu ile Felix sol tarafta ki yeri gösterdi.
"O taraftan gideceğiz ve 9 kilometre sonra bir yükselti var orada bir mağara olduğunu tahin ediyorum ve aradığımız bilge o mağarada."
Felixi dinledikten sonra hepimiz sol yola sapmıştık.
_______________________
5 saattir yürüyorduk ve 7 kilometre yürüdük. Ileride ki dağ gibi görünen ama daha küçük olan çıkıntıya baktım.Az kalmıştı.
"Felix....Ben çok kötü hissediyorum.Midem bulanıyor."
Jisungun şikayeti üzerine hepimiz durmuştuk.
Arkaya baktığımızda Minho Jisungu kucaklayıp ileride ki bir agacın dibine götürdü.Jisung sabah yediklerini tamamen çıkardığında ona sabah erken saatte abur cubur yememesi gerektiğini söylediğimiz zaman geldi aklıma.Başka bir şey gelmemişti aklıma...
Jisung iyi olduğunu söylediğinde yola devam etmiştik.Ama Jisung Minho'nun kucağında gelmişti kalan 2 kilometreyi.
Mağara gibi görünen şeyin önüne geldiğimizde hepimiz ne olur ne olmaz diye el ele tutuşmuştuk.
Ellerimizdeki fenerlerle mağaraya girdik.En sona geldiğimizi düşündüğümüzde bir duvarla karşılaşmıştık.
Hadi ama ciddi misin?!
Herkes hem şaşırmış hemde sinirlenmişti.Bu kadar şeyi bunun için mi kat etmiştik!
Seungmin Hyunjinin elinden ayrılıp Felixin yanına geldi.Haritayı eline alıp incelemeye başladı.
"CIDDI MISIN?BU KADAR YOLU BUNUN ICIN MI GELDIK!?"
Changbin bağırdığında ortam gerilmişti.
"Ben bir şey buldum."
Seungmin seslendiğinde hepimiz susup ona döndük.
Seungmin Felixe haritayı verip duvara doğru tutmasını söyledi.Elindeki feneri haritaya tuttuğunda haritanın arkasında bir işaret vardı.
Jisung duvarda ki o yere dokunduğunda kocaman kaya hareket etmeye başlamıştı ve resmen mağaranın derinliklerine bir kapı açılmıştı.Hepimiz şaşkın bakışlar ile kayaya bakıyorduk. Ilk kendine gelen Minho olmuştu.
"Hadi ne bakıyorsunuz ilerlesenize."
Tekrardan yola koyulmuştuk.Ileride bir kaya daha vardı ama en fazla karın hizamıza geliyordu.Üzerinde oturan bir siluet gördüğümüzde onun bilge olduğunu anlamıştık.
"Hosgeldiniz gençler."
Hepimiz birbirimize bakıp ardından adama bakmıştık.Bize sırtı dönüktü ve muhtemelen de gözleri kapalıydı.
(Aslında burada bilgenin elinde bir kitap olacaktı ve bizimkileri o kitap ile yönlendirecekti.Yani incil.Incil hakkinda bilgim vardı ama belki sacma bulursunuz diye eklemedim.Hatta onları duzeltecek iksir hazırlayacaktı fakat o iksire unicorn kuyrugu katacaktım.*-*Ama yine sacma bulursunuz diye ve bir de Unicoen bulma şeyine hiç karışamazdım.Final uzamış olurdu ve ben bunu istemiyorum.Neyse çok açıklama yaptın Lix.)
Bilge adamın önüne geldiğimizde gözlerini açıp bizi incelemişti.Felix bir adım öna çıkıp 90 derece eğilip selam verdi.Bizde nezaket olsun diye aynı şekilde selam vermiştik.Bilge eliyle oturmamızı söylemişti.Herkes oturmuştu.Tek fark Jisung Minhonun bacağına-kucağına oturmuştu.
"Efendim yardımınıza ihtiyacımız var."
"插槽诅咒"
Bilgenin dedikleri hepimize garip gelmişti. Anlamaz bakışlarla ne kadar belli ettiysek derin bir nefes verip konuştu..
"Soku laneti
Üzerinizde ki enerji soku lanetinin işareti.
Üzerinizi çıkarın."Gözlerim Felixin gözleriyle buluştuğunda bir sorun olmadığıni belirtir bir şekilde bakıyordu.
Felix üzerini çıkardığında diğerleri de ondan destek alarak üzerlerini çıkarmıştı.
Bilgenin ise umurunda bile değildi."Beni izleyin."
4 lü ayağa kalktığında bize oturup beklememizi belli etmişlerdi.
_______________
-Felix'den-
Bilgeyi takip ederek bir yere gelmiştik.Yer altı suyuna benziyordu-
"Haklısin evlat yer altı suyu ama tanrının kutsadığı bir su."
Bakışlarımı bilgeye çevirdim.
"Şimdi onun içine girin ve tamamen her yerinize deymeli o su.Bu yüzden dalacaksınız"
Bilgeyi dinledikten sonra suya ilk giren ben olmuştum.Jisung,Woo ve Seungminde girdiğinde Jisungun elini tuttum.O ise Woonun.Seungmin ve Woo da el ele tutuşmuştu.Son olarak bende Seungminin elini tuttum.Birbirimize içten bir gülümseme sunarak suya dalmıştık.
Hepimiz gözlerimizi açmamaya yemin etmiş gibi sudan çıkana kadar gözlerimizi açmamıştık.
Bir süre sonra yani nefessiz kaldığımızda sudan çıkmıştık.Birbirimize baktığımızda kulaklarımızdan eser kalmamıştı.Birbirimize sevinerek baktık.Sudan çıkıp kuyruklarımızın olup olmadığına baktık ve onlarda yoktu. Birbirimze sıkıca sarıldığımızda bir şey fark edip ayrıldım.Biz kuruyduk.
Bilgeye sormak için en son gördüğüm tarafa dönmüştüm ama etrafta kimse yoktu.Belki Chrislerin yanına gitmiştir diye düşünerek Chrislerin oraya gitmiştik ama onların yanında da değildi.
Yerde oturan 5li bizi gördüğünde ayağa kalkmışlardı.Ama yüzlerinden saşkınlıklari belliydi.Hem kuruyduk hemde üzerimizde kıyafetler vardı.
Kollarımı açarak Chrise dogru koştum,kollarıni açtığında bacaklarımı beline sarıp ona sarılmıştım.Diğerleri de birbirine sarılmıştı. Minsung çifti yiyişiyorlardi ama onlara bakmak bile istemiyordum.
Başımı Chrisin omzundan çekip gözlerinin derinliklerine baktım.
"Seni seviyorum Chris Bang."
"Seni seviyorum Bang Felix."
Gülümseyerek pamuk kadar yumuşak olan dudaklarını kendi dudaklarımla örttüm.
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
SELAMM~
EVET BU FINALDI...BU GÜZEL KITABIN SONUNA GELMIS BULUNMAKTAYIZ.ŞU ANA KADAR YANIMDA OLAN HERKESE TESEKKÜRLERIMI SUNUYORUM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KITTY /CHANLIX
FanfictionTAMAMLANDI ~Çiftler~ ●ChanLix ●Hyunin ●2Min ●Binsung _Başlangıç tarihi_×27.05.2020× _Bitiş tarihi_ ×07.07.2020× DÜZENLENDI