.1.

57 18 19
                                    

Son 5 dk
Her seyin bitmesine son 5 dakika
Her saniyesini bile sayarak geçirdigim o lanet olasıca 5 dakika. yoo şu  anda 4 dakika 30 saniye  ... her neys

Veee en sonunda zil çalmıştı. Biraz tempolu bir şekilde  ( ahh tabikiside koşmuyordum  ) yemek sırasına yetiştim . Eger çok kişinin oldugu bi okuldaysanız  yemek sırası beklemek tam bir eziyettir. sıraya geçtim şükürler olsun ki önünde az kişi vardı.  eee boşuna mı tempolu bir şekilde yurüdüm !

Yemek sırası bana geldiginde buyük bir şok geçirdim .PIRASA. " bu bana yapilirmi yaaa" diye sızlanarak elimdeki tepsiyi bıraktım . Ne yapalım artık kantinden alacaktım bir şeyler

Yemek benim için  her şeydi  .hayat felsefesi '  ya pişirip ye,ya bul ye' olan birisiyim .her sey için  üşenirim ama yemek yemek için  asla. tuvalete bile sürünerek  giden ben açıklığımda  eğer  yemek bulamzsam pişiririm ve bunu yapmaya  asla üşenmem .

Kantine girdigimde ilk olarak etrafa baktım masalarin hepsi doluydu.bende bir kaç abur cubur alıp sınıfa çıkmayı düşündüm.  Kantin sırasına  girdim .öndeki  kızlar sürtük  filizin dedikodusunu yapıyolardı .yeni  bir sevgili yapmışmış, çocuk meteormuşmuş , para sıçıyormuşmuş, filizi okula arabayla  getiriyormuşmuş  vb. Şeyler. Filiz benim karşı  komşumdu ama hiç  sevmem . dedikleri sevgiliside onun kuzeni ve filizden 10 yaş büyük . Evet biraz zengin ve yakışıklı . Tabi bunun yaninda + piç + şerefsiz+ pezevenk....vs  oldugunu saymazsak

Aman canım bize ne bundan .

Bir küçük  boy bitter çikolata, bir çubuk kraker ve birde su aldım . Sınıfın  yolunu tutum . Bari gidip ders çalışıyım. Sonuçta sınava girecek bi öğrenciyim  ve hedeflerim büyük.

Sınıfa girdim sadece bir kişi  vardi  'güzel ' diye geçirdim içimden. Paragraf çözmek  için  iyi bir zaman. Kapiyı kapattım ve biraz ses çıkmistı .tamam kabul pencerlere açık oldugu için kapı çarpmıştı . En arka siradaki berkay olduğunu tahmin ettigim kişi  hala uyuyordu. 

" yuhhh ama " dedim normal bi ses tonuyla .hala uyuyodu gerçekten .banane dercesine omuz silktim ve sırama  geçtim.

Pencere tarafinda ilk sira bana aitti. Ve tek oturuyordum .bence çok güzel bi duygu sırada  tek oturmak .

Önüme paragraf testimi açtım ve süper  ikilimide yanima koydum . Süper ikili ne mi ? Bitter çaklıt ve çubuk kraker . Çok enfes mükemmel bir ikili .

Paketlei açtim vee "oyyy oyy oy  az sonra mideme gidecek güzelliler.  Hakkınizi helal edin tamam mı bebitolarım ? Sizi gidi siziiii  sizde az degilsiniz hani hele sen bitter bak bana göz kırptıgıbi görmedim  sanma.   sen çubuk senden bahsetmek bile istemiyorum . Her neyse yüksek  müsadelerinizle sizleri yiyicemde "

Dedim ve ilk bitterde sonra da çubutan ısirdim .allahim bu nasil bi mutluluk . Okulda olmasam halay çekicem.

Bi tarafyan test çözüpbir taraftanda bebitolarimla konusup onları yiyordum ve 20 soru bitmişti.  Elimi bittere attim yoktu . Sonra çubuğa attim o da bitmiş.  Aglamaklı bir sesle " ama yaaa daha yeni başlamıştım " dedim  .

Çoplerimi atamk için ayaga kalktım .   ' Neden sinifa kimse gelmedi 'diye geçirdim içimden.  Arkamı döndüğümde berkay bana bakıyordu.

Ne zamandan  beri uyanıktı o? acaba beni duymuşmudur ? Sorayımmı ne zamandan beri uyanık oldugunu? Yada sormayayım mı? Yadaaa beni duydunmu diye ? O bana sen akıl hastenisinden misin der gibi bakerken bende ona dayısının hamile oldugunu ögrenen 13 yaşındaki  çocuk gibi bakıyordum

Baktım bi sey diyeceği yok " bu gün sınıfa  niye kimse gelmedi ? " diye bir soru yönelttim . Vay be benden beklenmeyecek hareketler.  bu soru sayesinde hem ne zamndan beri uyanık olduğunu  hemde gerçekten  sınıfa niye kimse gelmedigini öğrenmiş  olacaktım

Ne tür bir sakatsın der gibi baktıktan  sonra " bu gün konferans salonunda konusma vardı  ya herke soradadir muhtemelen " dedi ve ben şokkk ben iflasss ben felçççç ...

belki gece gibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin