Kısa süreli bir şokdan sonra koşarak pardon uçarak konferans salonuna gittim. İçeri girdiğimde herkesden bir alkış koptu.( ahh biliyorum alkışlanacak insanım )
Müdür yardımcısı konusmaya başladı
Hemen 9. Sınıf olarak bildigim bir kızın yanına oturdum" ne dedi hoca ?" Dedim direkt . Yazılı haftasında aksam etütleri olacakmış , eğer iyi olursa surekli olacakmış. 12 .sınıflar derslere asılacakmış bi de başkanlık seçimleri yakınmış " dedi.cidden bunun içinmi koştum . Bu gün konferens salonunda toplanılacaktı. buket hoca bana kesinlikle gelmemi çok önemli olduğunu söylemişti. bunlarmıydı önemli olan?
Müdür yardımcısı " sevgili öğrenciler 2 hafta sonra bi çizim yarışması olacak katılmak isteyenler buket hocanın yanına gidip formları doldursun" duyduklarimla çok mutlu oldum .çünkü çizim yapmayi hep sevmişimdir.
Demek buket hoca bu yüzden çok önemli dedi. Bi kaç şey daha duyurdular ve ögleden sonra okul olamyacagini söylediler.
Sınıfa gidip çantamı topladım benim dışımda bir kaç kişi daha vardı ve berkay . O yine mi uyuyordu .amann bana ne .
Hizla buket hocanın yanına gittim. Bana bi form verdi ve doldurdum . Bana benim kazanacağımı benim çizimlerimin çok iyi olduğunu söyledi . Çok mutlu oldum.
Artık eve gidebilirdim.Okuldan çıktım . Servis gelmedigi için dolmuşla gitmem gerekiyordu. durağa doğru yürüdüm. Dolmus geldi ve ben eve gitmekten vazgectim ilerideki parka gidip oturacaktim.
Bir banka oturdum ve rastgele bir sarki açtım I hate u I love u. okeydir.
Biraz kumda oynayan çocuklari izledikten sonra yan tarafimdaki vıcık vıcık olan ortama baktım bu ne samimiyet bu ne yakınlık sanki nikahlı karısı çocuğun eli kızın poposuna giderken gözlerimi başka yöne çevirdim . Tövbe tövbeeee. Coşmuş bunlar.Daha fazla bu ortamda kalamayacağımı anladım ve evin yolunu tutum.
Sonunda eve gelmiştim rutin ev işlerimi halletikten sonra annem yemege çağırdı. Öğle yemegide yemedigim için koşa koşa salona gittim. Ve yine hüsrannnn .PIRASA .
Neydi benim bu pıraslarla savaşım. Yemek yemeyecegimi söyledim ve odama çıktım. Ders çalıştım. Malum.. Saate baktıgimda 22: 58 oldugunu gördüm . Biraz sosyal medyada takılabilirdim.
Wifiyi açtım ve internete baglandım . Gelen istekleri kabul ettim . Biraz instegramda gezindim ve tam telefonu kapatacakken instegramdan bir mesaj istegi geldi .
Senden nefret ediyorum
Seni seviyorum
Seni sevdigim için senden nefret ediyorum......
Slm bir gunde iki bölüm. Lütfen oy verin ve yorum yapın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
belki gece gibi
Humorgözleriyle kalbime dokunurken fısıldadım "beni sevebilir misin?" "Eger izin verirsen aldıgım son nefesime kadar "