.3.

40 15 4
                                    

Offlayarak elimdeki bezi yere attım .   " Yetti ama haaa" dedim . İş  yapmaktan yorulmuştum. Anneme çağırdım  " ne oldu eylem . Yaptınmı  sana verdiğim işleri?" dedi. 

" yaptım,  yaptımda biz neden her gün ev temizlemek zorumdayız? " al anne hadi bunada cevap  versene . Her zaman hazır  cevapların  vardır . Gerçekten hep iki soru aklıma takılmıştır.

Birincisi matemetikteki konuları  gercek hayatta nerede kullanacağımız  ikincisi de neden her gün ev temizledigimiz.

Annem  bana ayağı  götüne kaçmış  tavuk görmüş  gibi bakerken " hergün evi dağıtıyorsun  da ondan " dedi . zaten sabahtan akşama kadar okuldayım  hafta sonlarında  derhane ne bu hiddet  ne bu iftira. " anne sen ciddimisin? " dedim. Abimin odasını  topluyorduk .

Yatağın  altındakileri  çıkartamaya çalışan  annem bakarak giysi yığınının  arasindan  bir çorap aldım.

Keşke  almasaydım.  Burnumu tutum ve aneme tuhaf sesimle" ben  mi dagitiyorum evi? Bir kez daga düşün  derim " dedim ve çorabı  anneme fırlatıp  kaçtım.

Ah benim güzel  şansım  yine  yanımdaydı  annem eylem diye bağırdığında ben çoktan  yeni silinen zeminde kayip düşmüştüm ve yerle aşk yaşamaya  başlamıştım . "Ahhhhh anne" annem kosarak yanıma  gelirken ' vay be anneme bak beni nasılda  düşünürmüş  'diye geçirmiştim ki  annem " kalk çabuk oradan ,yeni sildim orayı " dedi

Anneme gözlerimden kırmızı  ışınlar
saçarak  baktıktan  sonra annem odama gönderdi.  ders çalışacakmışım

Siz simdi ediyorsunuz  mesaj olayına  gel.  O kişi  kimse anında  engeledim.  Ugraşamam bir de sınav  yılı  .

Biraz ders çalıştım akşam  yemeği  zamanı gelmişti . Kapının kilit sesini duyundca babamın geldigina anladım  . Veeee yemek zamanı.

Koşarak salona gittim abim koltukta yayılmış  telefona bakıyordu ." Lan anneme niye yardım  etmiyon " dedim .bana senin çikolata zulaların nerede der gibi baktıktan  sonra ileri görüşlü  biri olduğum  için " abiciğim " diye ekledim

" sen niye yerdim etmedin "diye güzel  bir soru yöneltti. " ders çalışıyordum  " dedim . Bi daha düşün  der gibi baktıktan  sonra " ne beee ders çalısıyodum .sana yalan borcummu var ? " abim birden sırıtara " çokkk " dedi . Yine bana bi şey hakkinda yalan söylemişti  . Koltuğun  üzerindeki  yastığı  alıp  ona fırsattım  " ne yalan söyledin yine bana" dedim .

Tam yastığı  almış  bana fırlatacakken  salona giren babamın yanına  koştum. "Hoşgeldin  babammm" dedim. Abim bana senin veresiye defterini açalım  bakalım diyen bakkal edasıyla   baktıktan  sonra  oturup yemeğimizi  yedik .

Sonra tabiki de masanın toplanmasına yardım  etmedim. Odama gittim ve yarında tatil oldugu için  flim araştırdım.  Flimin ortasında  bir bildirim sesi geldi . Bakmadım. Flim bittikten sonra telefonu elime aldım .bildirim watsapp tan gelmisti.

0545***: aşagıya gel

  Bana gelmedigine o kadar  eminimki . Çünkü hic arakdasim yok ve akrabalarimin çoğu uzak şehirlerde.

0545***:hadi ama kıçım dondu .

0545***:çabuk  olursan sevinirim.

Lan kim bu? Acaba abim falan oyun mu oynuyor? Hem telefon numarami nereden buldu bu her kimse?
Nedensizce abimin oldugundan şüphelenmeye  başladım ve tam o sırada 
0545***:hadisene eylem  hala ışığın  yaniyor

Tamam kesin abim adımıda  biliyor.

Eylem:  abi ne yapamya çalışıyorsun  Allah aşkina .beni mi deniyorsun ?

0545***: abi mi ?
0545***: senin abinmi var ?

Eylem:  yok abi . Abim yok benim .

Eylem: abim yok abi.

0545***: eylem sen misin bu.

Eylem: yok abi ben eylem degilim.

Eylem: abi seni anneme diyimde gör.

Eylem: ha bi de nuriye teyzenin kızıyla çıktığında  söyleyeceğim!

"Abiiiiii" diye bağırdım.  o da diğer  odandan " neeee" diye bağırdı " söyleyecegim lan seni anneme bekle sen ." Diye bağırdım.  30 saniye sonra kabı açıldı.  Pardon  kırıldı. 

" ne ? Niye ? Kim? Yine ne yapmışım?" Dedi panikle.  " niye yazıyon lan bana"  dedim bağırarak.  Anlamamış bir şekilde  bakıyordu  .  "Ne yazması mal. Ben sen miyim?" ." Ben sen miyim derken? " dedim tek kaşımı  kaldırmaya  çalışarak. "Iki gün  önce  anneme ' bana su getir ' diye mesaj atmadın mı sen salak. " evet atmıştım. Ama konumuz bu değil  ( asla haksız  çıkmamışımdır )

Tam ağzımı  açmıştım  ki mesaj geldi.

0545***: anlaşıldı  ben kapının  Yanına  bırakıyorum  alırsın sen. 

....  lütfen  oy ve yorum .
Birde güzel ilerliyomuyuz.

belki gece gibi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin