275 22 1
                                    

Seokjin

"Aisshhhh, nu mai pot, vreau sa dorm." Vocea lui Yoongi își făcu prezența în sala de repetiții, după ce exersasem coregrafia de la 'ON'.
"Ție mereu îți e somn. " Glumit Jungkook, lăsându-se lângă Yoongi.
"Noi mergem să luam de băut, vreți ceva? " Întreabă Namjoon, înainte de a părăsit sala alături de Taehyung.
"Cafea cu gheață. "
"Banana Milk."
"Un suc de portocale. "
"Un Ice Tea. " Spun simultan cu Hobi. La final, realizând ce s-a întamplat, ne întoarcem privirea unu spre altu, doar pentru a ne bufni râsul.
"Oke, ne întoarce imediat. Hobi, poți veni cu noi, te rog? " Îl îndeamnă Taehyung pe Hoseok.
"Imediat." Îl văd pe Hoseok cum se ridică și fuge, asemenea unui copilaș, vrei Namjoon și Taehyung.

După ce am mai stat și am mai râs, apar și TaeJoon, alături de Hoseok, care bea liniștit dintr-un Ice Tea, și un altul în mână stângă. Se apropie de mine, și îmi întinde paharul de Ice Tae, îi mulțumesc și încep să beau din el. Cu coada ochilor, îi văd pe TaeJoon, cum zâmbesc mândrii spre Hoseok. Ok, asta este un pic suspicios.

Namjoon

L-am luat cu o intenție pe Hobi din sala de repetiții, mergem in studioul meu, alături de Hobi și Tae.
"Hobi, am văzut cum te uiți la Jin, care-i faza?" Decide Tae să deschidă conversația.
"Îmi cam place de Jin." Se rușinează Hobi, lăsându-și capul aplecat.
"Awww, ce drăguț, micul nostru Hobi, a crescut." Făcusem vocea de tată înduioșat. Eram foarte mândru de Hobi.

Stați să vă explic și să nu vă las cu un semn de întrebare.
Hobi este un little, se află în little space de mai bine de 7 ani, de când l-am cunoscut pe Hobi, am știut ce este ceva special la el, și într-o, am fost trimis de Jungkook, să-i duc ceva snacksuri lui Hobi, și când an intrat în studio, l-am gasit pe Hobi, uitându-se la Tom și Jerry, cu Kermit, broscuța sa, în barte. La început, când m-a văzut, s-a speriat, crezând că îl voi judeca, dar, am facut tot posibilul, ca să nu creadă că-l voi judeca, și de atunci am ales sa-i fiu ingrijitor. Cu timpul, am ajuns împreună cu Taehyung, care și el a aflat de Little Hobi, și l-a acceptat imediat ce a aflat. Acum fiind amândoi îngrijitorii lui Hobi.

Când am aflat că lui Hobi îi place de Jin, am decis amândoi, că mai bine îl lăsăm pe Hobi să-i de-a Ice Tea-ul lui Jin. Am putut citi fericirea de pe fața lui Hobi.

Seokjin

Trecuse 2 zile de la faza cu Hobi, și tot se comportă ciudat, când mă vede, parcă se ferește de mine, când vorbesc cu el, se bâlbâie, iar când îl ating (nu într-un mod sexual), roșeste foarte tare. Am încercat să vorbesc cu Namjoon sau Taehyung, dar nici unul n-a vrut să-mi răspundă, sau îmi spuneau ca nu știu nimic de el, sau chiar îmi schimbau întrebarea, și se prefectura că întrebăm total altceva.

Mă ridic din pat, vrând să merg până la bucătărie, cu gândul de a-mi lua ceva de ronțăit, dar când trec prin fața camerei lui Hoseok, de unde se auzeau sunete ciudate. Bat la ușă, și nimic, mai bat o dată, același rezultat, decid într-un final să într-un. Îl văd pe Hobi, în pijamale pufoase cu Mang, ținându-l pe Kermit în brațe, uitându-se la Tom și Jerry. Când mă vede, tresara, și îl aruncă pe Kermit din pat, și stinge televizorul.
"Hobi, as putea întreba ce se întâmplă aici?" (N/a: am vrut prima dată să scriu,'Ce mama Sfânta Vica se întâmplă aici.' dar nu mergea.)
"Jinie, Hobi poate exista, numai dacă promotii ca nu-l județul pe Hobi, și că nu o să spui la nimeni, ce o să-ți spun cum. Pinky promise?" Ridică degetul mic în aer, așteptând răspunsul meu.
"Pinky promise." Îi prind degețelul, și mă așez pe pat langa Hobi.
"Prima dată, așteaptă puțin." Se apleacă lângă pat, și îl ridică pe Kermit. "Acum, să nu uiți că, ai promis că nu o să mă judeci. Sunt un Little, și Joonie și TaeTae sunt îngrijitorii mei. Sunt un little de mai bine de 7 ani, și pot vorbi foarte rațional în little space, asta dacă mă chinui un pic. De aceea fugeam în totdeauna, rpimul din  sala de dans, sau de la înregistrări, de frica că o să aflați și o să mă judecați."
"Hobi, trebuia să-mi spui asta, nu trebuia să te ascunzi de mine, nu o să te judec niciodată, fiindcă ești raza mea de soare, sia propriu și la figurat. Dar o mică întrebare, Namjoon și Taehyung sunt împreună? Și promit ca nu o să zic la nimeni."
"Oke, da, sunt împreună de 2 ani, iar Yoongi este împreună cu Jungkook de aproape un an."
"Waaaaw. De YoonKook, nu știam, iar pe TaeJoon îi suspectat. Dar Hobi, un little nu ar trebuit să aibe un daddy, sau îi ai deja pe TaeJoon?"
"Mereu am vrut să am un Daddy, și TaeJoon sunt doar ingrijitorii mei, nu aș vrea să la stric relația, prefer să o am le avea, unde persoana iubită, să mă iubească așa cum sunt. Și în little space, cât și în big space. " Se putea citi cu ușurință speranța din ochii lui.
"Nu ai vrea tu sa stăm împreună și să ne uitam la Tom și Jerry? "
"Chiar ai vrea asta?! Wow, hyung ești cel mai tare. " Imi face loc lângă el, si îl i-au în brate.
Timpul trece repede, și așa, de la un episod, am ajuns la 50. Îl simt pe Hobi, cum adoarme cu capul pe umărul meu. Îl învelește mai bine, îi las un sărut pe frunte, și părăsesc camera.

Surprinzător, când l-am întrebat dacă are un Daddy, sperăm din tot sufletul să spună 'Nu', fiindcă asta ar fi șansa mea, să-i arăt, cât de mult îl iubesc și țin la el. Mai este că, acum am sat ca este și Little, asta înseamnă că, instinctele materne, pot fi folosite, într-un, pe persoana pe care o iubesc.
Da, îl iubesc pe Hobi, de foarte mult timp. Eram gelos pe Namjoon și Taehyung, fiindcă îi dădeau multă afecțiune, afecțiune pe care trebuia eu, eu să i-o dau. Dar acum mă simt mai bine știind că, acum am șanse mai mari cu Hobi.




N/a: trebuia postat mai devreme, da nu am avut ceva destul de normal în plan, prima dată, când l-am scris ieri, avea 686, ca de a trebuit sa-l sterg, pentru că avea un scenariu care nu ducea nicăieri. Și știu, la FG, am zis ca până duminică apare continuare, promit că o fac saptamana asta. K. Bye

Flower || 2SeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum