194 18 2
                                    

"JIIIIIIIIIIIIIN, NAMJOOOOOON. "
Eram toți în sufragerie, uitându-ne la un serial de comedie, când intra Hobi în camera, plângând. Ma ridic repede, si-l i-au în brațe. Își afundă capul în pieptul meu, continuând să plângă silențios.
"Ce se-a intamplat, Hobi? " Intreb în timp ce-i sterg lacrimile, care îi curgeau ca niște cascade.
"Ke-ker-kermit." Îi era greu să pronunțe numele jucăriei.
"Din nou? " Întreabă Taehyung, înainte de a putea spune ceva.
"L-am lăsat, pe pat, și m-am dus la baie, iar când m-am intors in camera, Kermit nu ma era. " Izbucnește din nou, în plâns.
"Nu mai plânge Hoba, o sa-l găsim pe Kerci, o să vezi. Nu-i asa băieți?" Imi mut privirea spre cei 5 baiati, care 3 dintre ei, se uitau nedumeriti la scena din fata lor, iar privirea lui Namjoon, era cea mai sinceră privirea, pe care am avut-o la el, chiar era bucuros, dar și trist pentru Hobi.
"Desigur, o sa-l ajutam le Hyung, sa-l caute pe Kermit." Spune Taehyung cu încredere în glas.
"Ok, atunci, să înceapă operațiunea, 'Căutarea lui Kermit'. Spun luându-l pe Hobi în brațe, ducându-ne spre bucatarie, fiind mai mult ca sigur, ca micutului îi este foame.
" Ce vrei sa mananci Hoba?" Intreb, când ajung pe partea cealaltă a micului bar.
"Hmmm, greu de ales." Își freaca bărbia, prefăcându-se ca este gânditor. "Cred ca vreau Ramen. "
"Un ramen vine imediat. Dar până îl fac, ai vrea sa-mi povestești despre e ultimul episod din Gumball, pe care l-ai vazut?"
"Dwwaaaa." Efectele sonore, pe care le făcea mereu, deveneau mai drăgălașe de fiecare dată. "Au fost originile lui Darwin, și a fost așa dragut, mai ales cântecului pe care îl cântă Darwin, când mergea spre Gumball.
. ... Eu sunt pe drum
Și vin acum
Am plamini și asta-i bine
Inima bate pentru tine
Si sunt pe drum
Și vin cum
Oi fi eu singur și mic
Dar nu ma opresc niciun pic
Și sunt pe drum
Și acum
Și eu am stomacul gol
Dar la Gumball ma intorc
Prin campia parca zbor
Și de Gumball imi e dor
Și trebuie să ajung în Elmore
Sunt tot pe drum
Și vin acun
Și parca se lungește drumul
Dar eu nu-mi las prietenul
Nici pe crește
Nimic nu ma oprește
Pe Gumball~~~~"
"Wow, ce frumos Hoba, bravo. " Ma îndrept un pic spre el, și îi la Sun sărut pe obraz. "Imediat e gata ramenul."
"Yey, imi e foarte foameeee. "
"Imediat Hoba."

După ce Hobi a mâncat, am vrut să mergem spre canapea, dar apare JUNGKOOK, ținându-l ep Kermit în intr-o mâna. Când Hobi îl vede pe Kermit, fuge intr-un suflet spre mică broscuță.
"Unde l-ai gasit?"
"Nu vrei sa stii. " Jungkook se aruncă extenuat pe canapea, lângă mine, cât Hobi s-a dus să se schimbe.
"I-a zi, unde l-ai gasit? "
"Lângă copil de gunoi de la baie, nici nu stiu ce mama dracului cauta acolo. Mai amuzant este ca, cât l-ai calmat și i-ai dat să mănânce, n-a văzut când Namjoon a adus o broască adevărată în casa. Dar i-a dat Tae una zdravănă peste ceafa. De ce naiba ne trebuie casa atât de mare, îi imensă. "
"Cheama-i și pe băieți, merge să vă aduc ceva de băut, și mulțumesc ca l-ati gasit pe Kermit. "
"Cu plăcere hyung. "

Merg până la bucătărie, de unde i-au un bax de 6 doze de Sprite, și o banana milk, întorcându-mă înapoi în sufrageria. Toți erau atenți la ce derula pe televizor. Observându-ma, atunci când am așezat dozele pe masa, și i-am aruncat lui Jungkook, banana milk.
"Multumim hyung."
"Cu mare drag, Dongsaeng. " Ma așez pe fotoliu, atât de confortabil, incat ai putea dormi aici.

Mai pe seara, am decis să luăm cina in curtea din spate, mai exact, am decia să facem un grătar, toți insistând ca o sa-l faca ei, iar eu i-am lăsat.
Cât Jungkook, Yoongi și Namjoon făceau carnea. Eu m-am dus după Hobi, în camera sa. Taehyung și Jimin, s-au dus pentru a mai cumpara sucuri și cele necesare.
Când am ajuns în dreptul uși Camerei lui Hobi, am bătut odată, nu a răspuns, și as am decis să întru cât de silențios am putut. Îl văd în pat, cu spatele la mine, vorbind cu Kermit.
"Kermit, primiți pe Degețel, ca jucător o sa-i spui la Hyung ca-mi place de el, în acel sens, și ca îl vreau ca ingrijitor? Fiindca imi este frică să vorbesc cu el despre asta, poate o să ma refuză, și o să spună că sunt vreun ciudat, dar nu prea cred. Ai văzut și tu cum se comportă cu mine, de când a aflat că sunt little. Și se vede ca el chiar tine la mine."
Cât vorbit cu Kermit, simțeam ca-mi dau lacrimile, la cât de drăguț este. Doamne, ma vrea ca ingrijitor, și ma place în sensul acela, oh doamne, inima mea, fac diabet.
Ma îndrept cu mais mici și silențiosi, spre patul unde stătea Hobi, și îi oferă o îmbrățisare de la spate. Acesta tres are, dat se calmează când ma vede.
"Hoba, nu trebuie să îți fie frica de mine, poti sa-mi spui orice, sunt aici să te ascult, să îți oferă iubire, și să te rasfaț." Puteam vedea cum față lui prindea o nuanță ușoară, rozalie, etse atât de adorabil. "Vi să mâncăm? Am auzit că au sosit Tae și Jimin de la magazin, și au mai luat Sprite. Și au luat și snacksuri cu miere și mar. Hai. " Îl apuc de mănuță, și ne îndreptam spre curtea din spate, unde Namjoon, Yoongi și Jungkook, tocmai ce terminau cu carnea, și se pregăteau să o lună pe masa.
"Hyung, ati venit, stati jos. "
"Imi e atât de foameeeeee. " Să viața Yoongi, așezându-se la masa
"Când e vorba de carne, mereu iti e foame. " Îi reproseaza Jungkook, punându-i mâna pe umăr.
"Aici nu te contrazic, dar acum serios, hai să mâncăm. "

Ne-am așezat toți la masa, urmând să mâncăm și să vorbim. O fost o seara de neuitat. Am râs, am glumit, am povestit, și am mâncat, dar cu mai important, L-am văzut pe Hobi, fericit.











N/a: oke, sincer, o să încerc să partea de două ori pe zi, doar pentru ca sunt destule cărți, și o să mai urmeze, o să încerc tot posibilul, să nu lipsesc niciodată de pe watt, acum va las, mai am de scris. K. Bye

Flower || 2SeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum