Când am ajuns la repetiții, Hobi sarea in toate direcțiile. Radia de fericire, ceea ce, ma facea să mă simt foarte bine.
Când am intrat în sala, am facut încălzirea, și ne pregateam pentru a repeta niște coregrafii.Nu după mult timp, se vedea foarte clar că Hobi avea o stare de spirit foarte bună, și acum, dansa cu Tae și Jimin, dar era în șosete, și să subliniez faptul că are șosete cu veverițe, doar este veverita noastră.
"Hyungie, Hyungie." Nici nu realizasem ca eram prins în lumea până, doar atunci când Hobi mi-a sărit în brațe.
"S-a întâmplat ceva micuțele? ""Nu s-a intamplat nimic, doar vroiam să te i-au în brațe. Nu te pot lua în brate?" Fățuca î s-a întristat, ceea ce mi-a făcut inima sa se topească, nu ca este el supărat, ci ca are o fățucă ilegal de adorabilă.
"Of, of, hai aici." Imi deschid brațele pentru a-i face semn lui Hobi ca are toată libertatea de a mă lua în brate. În momentul următor, Hobi imi sare în brate, cu picioarele înfășurate în jurul bazinului meu, iar mâinile în jurul gâtului meu. Dacă acum ne vedea cineva, ar fi spus că suntem un cuplu, și sincer, nu m-ar deranja, adică.... Da, imi place Hobi, la început am crezut că este atracție frățească, doar că mai târziu, să aflu că este mai mult de atât."Jin hyung, poti veni puțin?" De fiecare dată, când sunt strigat de Namjoon sau Taehyung, pielea mi se face de găină, crezând că poate am facut ceva greșit, în a mă ocupă de Hobi.
Nu am mai stat pe gânduri, și am plecat alături de Namjoon, spre biroul său.
Când am intrat, am fost întâmpinați de Tae, care se juca pe telefon.
"De ce m-ai chemat Joon, s-a întâmplat ceva?"
"Nu s-a întâmplat nimic, doar vreau sa stiu, ce simti tu pentru Hobi?"
"Sincer, la început am crezut ce este doar atracție frățească, dar cu timpul am realizat că este mai mult de atât, dar stiu ca sentimentul nu este exact reciproc, pentru Hobi, sunt doar Daddy."
"Ya! Joonie, îi pot da una peste ceafă?! Jin hyung, nu vreau sa o zic pentru ca i-am promis lui Hobi, dar on zic, Hobi te place, mai bine zis, te iubește, și mai ales ca esti Daddy-ul lui, crede că va avea mai multe sanse cu tine."
"Deci, Hobi mă iubeste?"
"După, cumpara-i un Ice Tea, i-am în brațe, mergi la el în studio, și vorbește cu el."
"Multumesc Joon, multumesc Tae. "
"Pa hyung."
"Paaaaa."Am facut exact cum mi-a spus Namjoon. Am fugit până la cafeneaua de langa companie, de unde am cumpărat un Ice Tea cu fructe de pădure, urmând să merg spre sala de dans.
Când am intrat în sala de dans, l-am văzut pe cum se juca cu Jimin și Jungkook."Hobi, poti veni putin?"
"Acum D-Jin hyung. " Ni la el, era sa-mi spuna daddy de fata cu Jimin și Kook.
Când am ieșit din sala de repetiții, L-am luat de mână pe Hobi, și am plecat spre studioul lui.
Când am întrat, I-am înmânat Ice Tae-ul cu fructe de pădure, mi-a multumit bucuros.L-am luat în brațe de la spate, urmând să ne așezăm pe mică canapea. Mi-am înfășurat brațele în jurul corpului sau micut.
"S-a întâmplat ceva Dada?"
"Nu puiule, vreau doar să te țin în brate."
"Dada, să știi ce eu te iubesc, chiar mai mult decât pe un ingrijitor. " Și uite asa, Hobi nu doar ca mi-a dat planurile peste cap. Sincer, chiar ramasesem masca la cuvintele sale, adică n-a, chiar nu ma asteptam, și credeam ca eu voi spune primul te iubesc, dar nu zic ca nu&mi place ca el a spus-o primul.
"Și Dada îl iubeste pe Hobi mai mult decât un frate sau un lovit de trupa, chiar te iubesc Hobi, foarte mult." Când s-a ridicat din brațele mele, chiar m-am speriat, am crezut că am spus ceva greșit, dar pe urma am vazut ca hobi s-a ridicat doar pentru a pune pe birou paharul de Ice Tae, urmând să se întoarcă, dar de data asta, s-a așezat lângă mine, urmând să ma i-a în brațe.Am vrut sa-i las un sărut pe frunte, dar se pare că mica noastră raza de soare, chiar asa tupeu, ridicându-și capul fizică înainte ca buzele mele sa-i atingă fruntea, ajungând să formăm un mic sărut inocent, dar plin de pasiune. Din cauza lipsei de aer, a trebuit să ne despartim din sărut. Mi-am lipit fruntea de a sa, și am mai stat cam 2 minute ne mișcați. I-am lăsat un sărut pe năsuc, urmând sa-l i-au în brațe.
Când am mai stat, am povestit, dar nu a durat mult ca, Namjoon își făcu apariția să ne anunțe ca trebuie să reîncepem antrenamentul. Am putut vedea zambetul de pe chipul lui când a părăsit studio-ul, fiindca, atunci când a intrat, noi încă eram îmbrățișati. Namjoon știe ce știe.
Restul zilei chiar a fost amuzant, de fiecare data când incercam să repetam o coregrafie, ba Tae, ba Hobi, sau chiar Kook, începeau să se maimutareasca, chiar dacă Sundeuk hyung mai ca scotea fum pe nas si urechi, când vedea ca ai noștri băieți se tot prosteau, dar ceea ce ne-a amuzat pe toți la final a fost cand a început și Jimin, urmat de Namjoon, să se maimutareasca și ei. Ce pot spune, chiar am râs azi. Și când mai aveam pauze, nici bine nu ma puneam pe fotoliu, ca Hobi apărea și el, cerând atenție, dar să știți ca nu ma plâng, chiar și privirile lui Namjoon și Taehyung, arătau și exprimau mândrie, împlinire și bucurie.
La finalul zilei, când am plecat acasă, Hobi adormise pe masina, și a urmat o mică cearta frățească între mine și Namjoon, cum cine sa-l care pe Hobi. Și îl inteleg, adică, Namjoon știe de Hobi, ca fiind little de mai bine de 7 ani, pe când eu, sunt îndrăgostit de el, de Hobi, și mai sunt și Daddy-ul lui, dar, mereu este un dar, Hobi dormind cu mine, Namjoon a cedat și m-a lăsat pe mine sa-l duc.
Ajuns în camera, l-am trezit ușor pe Hobi, pentru a-l schimba, și ai pune niște pijamale comode și pufoase. Când ne-am pus în pat, Hobi s-a așezat confortabil la primul meu, i-am lăsat un sărut pe buze, unul pe năsuc, și la final unul pe frunte, urmând ca amândoi să picat în lumea viselor.
Moonie:💜🙉🐒
CITEȘTI
Flower || 2Seok
FanfictionCine ar fi crezut că, cel mai zâmbăreț membru, raza de soare a tuturor, ascunde ceva uimitor. Asta este viața lui Jung Hoseok, un idol, în big space, este Hoseok, băiatul cu zambetul pe buze, mereu fericit, și mereu cu un stil vestimentar uimitor...