Seokjin
Ma abtineam cu greu să nu arunc cu telefonul de perete. Uneori ma intreb, de ce, a fi idol, inseamna si să te trezești devreme, si în alte zile, chiar si cu noaptea în cap.
Imi las gandurile icoane deoparte, ma ridic din pat, direcția? Baie.
După rutina de dimineață, ma îndrept spre bucatarie, pentru a prepara micul dejun. Când trec pe lângă sufragerie, trecerea, văzându-l pe Hobi, uitându-se la MaoMao: Eroii Inimi Curate.
"Neata Hobi, ce faci?" Ma așez lângă el, pe canapea, si-l i-au în brațe.
"Neata hyung, ma uit la desene, nu pot rata desenul meu favorit. MaoMao imi aminteste de Yoongi hyung." Avea zambetul pe buze, în timp ce-mi povestea.
"Ai mîncat puiule?" Intreb, chiar dacă eram sigur de răspuns.
"Mnu. Fiindcă asteptam mâncarea făcute de Hyungie, care are cea mai bună mancare." Doamne, mi s-a înmuiat inimioara, cum poate fi asa dulce?
"Si ce ai vrea sa-ti gătească Hyungie?"
"Hmmm, cred ca, Kimchi. Îi buuun."
"Atunci Kimchi sa fie." Ma ridic, vrând sa merg în bucatarie, dar o mică veveriță, ma prinde de marginea bluzei. "S-a întâmplat ceva, Hibi?"
"Mnu, doar vreau ca Hyungie sa mai stea cu Hobi, Hobi îl iubeste pe Hyungie." Si atunci mi-a pus capac, mi-am dat seamănă ca este în little space, si nu este prea conștient pe vorbele pe care le spune.
"Si Hyungie îl iubește pe Hobi." Îi las un sarut pe frunte, urmând să mergem am doi spre bucatarie, unde am pregatit, intr-un final micul dejun."Neata Hyung, neata Hobi." Ne salută Namjoon si Taehyung intrând în bucatarie. "Ce gătești Hyung?" Taehyung se apropie de mine, mirosind mâncarea.
"Ramen si Kimchi, L-am lăsat pe Hobi sa aleagă de data asta ce mâncăm." După spusele mele, Namjoon si Taehyung si-au marit ochii, uimiti, intr-un fel.
"Tu, stii de Hibi?" Namjoon era ușor panicat.
"Da. Si totuși, de ce nu mi-ati spus si mie ca Hobi este un little?"
"Credeam ca o sa-l judeci. Si am decis ca este mai bine sa păstrăm între noi."
"Si voi doi? Cum de ati venit impreuna? Sunteti cumva împreună?" Băieții începuseră sa se panicheze, iar lange ei, Hibi, mai avea puțin si pica pe jos, la cât se abtinea sa nu râdă.
"Ămmm.... Știa, Hobi, au promis că nu zici." Se pare că Namjoon a fost primul care si-a dat seama.
"Vedeți lingura asta." Spun ridicând lingura în aer. "O sa o primit în cap, cadă imi mai ascunse timp lucruri, serios acum, sunt hyung-ul vostru, trebuie să aveți încredere în mine."
"Eu am incredere in tine, Hyungie." Hobi sare pe de scaunul său, venind si luandu-ma în brațe.
"Hobi, stii ca n-ai voie să fi în bucatarie, când ești în little space, mai ales când sunt obiecte ascuțite impreasma." Taehyung începe sa-i atragă atenția lui Hobi, si cam are dreptate, Hobi si în big space, nu prea are voie lângă obiectele ascutite, mereu îl vedeam pe Namjoon, stând si bandajandu-i degetele lui Hobi, fiindcă mereu se tăia.
"Scuze TaeTae, dar chiar vroiam sa-i dau o îmbrățișare lui Hyungie. Hyungie e special pentru mine." Am mai spus că ma topesc?
"Scuze Hobi ca am fost atât de dur, îl poți ierta pe TaeTae si poti sa-i dai o îmbrățișare?" Taehyung astepta cu brațele deschise.
"Hobi îl iartă le TaeTae." O i-a la fugă, sarindu-i în brațe, stând la ca unul de la bar, dacă nu era Namjoon, cel mai probabil, își rupeau amândoi câte ceva.Cu timpul, au mai venit și restul membrilor, Ne-am așezat la masa, începând sa mâncăm. Imi ridic privirea spre Yoongi si Jung Kook. Jung Kook avea mici urme de mușcături, si Yoongi la fel, dacă nu mi-ar fi spus Hobi aseara de ei doi, as fi întrebat de față cu toată lumea, sau ar fi părul ciudat încercând să aflu ce sunt acele urme, si de la cine sunt.
Duoa ce am mâncat, Hobi s-a oferit sa ma ajute la ștrandul merei si la spălatul vaselor. Începuse să fredoneze o melodie, la început, am crezut că este dintr-un desen animat, dar mi-am dat seama că este 'Run'. Nu stiu ce a fost cu mine, dar am inceput sa cand, deodată cu el, si asa, dintr-un spalat banal al vaselor, am facut o atmosferă veselă.După ce am terminat, Hobi s-a dus sa se schimbe de pijamale, eu vand sa ma uit la tele9, Dărăscu pe canapea, o broasca de plus, mai precis, pe Kermit, jucaria lui Hobi.
O ridic, îndreptându-mă spre camera lui Hobi, bat o dată si întru. Îl văd pe Hobi, cautand ceva anume, când mi-a simțit prezența, s-a întors spre mine, si puteam vedea lacrimile care amenințau sa cadă.
"Hibi, ce s-a întâmplat?" Ajunsesem lângă el, asezandu-ma pe marginea patului.
"Nu-l găsesc pe Kermit, si nu stiu unde l-am pus." Si începuse să plângă, chiar am că(,) broasca are valoare sentimentală.
"Vrei sa zici, ca-l cauti pe acest Kermit?" Scot de la spate, o broasca verzuie, cea găsită pe canapea.
"Kermit! " Se repede spre bros viță, luând-o în brațe. "Lui Hobi i-a fost dor de Kermit." Era tata de grijuliu cu lucrurile sale. Cât Hobi era atent la Kermit, arunc o privire în jurul camerei sale, era atât de aranjată, atât de curata, și frumos decorată.
"Hobi, primesc si eu ceva, fiindca l-am gasit pe Kermit?" Hai ca ma duce capu'.
"Era sa uit." Se aruncă în brațele mele, picioarele de o parte si alta a bazinului meu, iar mâinile în jurul gâtului, ma strânge în brațe, si imi lasa nenumărați pupici pe obraji. Si eu, nefiind mai prejos, i-am îmbrățișat talia, tragundu-l mai aproape de mine, am asteptat sa termine cu pupic urile, ca sa inceput si eu sa-i las mici si multe, săruturi pe obrajii sau dolofabi si pufoși.
"Esti asa dulce puiule. "
"Si Hyungie este dulce, cel mai dulce. "
Îi las un sărut pe frunte, urmând să părăsesc camera, vrând sa merg la mine în camera, pentru a ma schimba, dar se pare că Hobi, mai vrea să stau cu el.
Si uite asa, am mai stat 2 ore, colorate si jucându-ne cu jucăriile de plusi.N/a: oke, deci (fără deci) ca tot am spus de MaoMao: Eroii inimi curate, vreau sa stiu ce desene animate va plac voua, Joonies, sunt foarte curioasă. Mie una, imi place Gumball, MaoMao, Tinerii titani, Spongebob, Craig si dumbrava, Aventurile fraților urși, Unikitty, Victor si Valentino, si Tom si Jerry. Petrec foarte mult timp pe Cartoon Network, cam 24/7/365. Mereu am televizorul pe Cartoon.
Va astept desenele preferate.
CITEȘTI
Flower || 2Seok
FanfictionCine ar fi crezut că, cel mai zâmbăreț membru, raza de soare a tuturor, ascunde ceva uimitor. Asta este viața lui Jung Hoseok, un idol, în big space, este Hoseok, băiatul cu zambetul pe buze, mereu fericit, și mereu cu un stil vestimentar uimitor...