Nu stiu daca am mai spus-o, sau este prima dată când o spus aici dar, nu mi-au plăcut, nu-mi plac, și nu o sa-mi placa niciodată, vizibile surpriza ale lui Sejin, în cele mai geumaose momente, trebuie să apară el. Iar în această dimineață, a trebuit să îi trezesc eu pe băiat ei, fiind singurul care era în sufragerie.
Pe băieți a fost ușor să îi trezesc, doar nu este tigaia cea mai bună prietenă a mea? Haha. Dar acum, cum îl trezesc pe Hobi?
După ce am lăsat tigăile înapoi în bucătărie m-am îndreptat spre camera mea, care nu de multe devenise camera noastră.Le-am spus băieților să aștepte până il chem și pe Hobi. De când Jimin și Jungkook au aflat că Hobi este un little, putem spune că, totul a devenit ca șoarecele și pisica. Ambi îl aleargă pe micul Hobi, bine, până se refugiază în brațele mele, sau fuge la Yoongi sau chiar la TaeJoon.
Intru silențios în camera, unde îl văd pe Hobi dormind cu Kermit în brațe. O imagine atât de adorabilă. Nu m-am putut abtine să nu îi fac o poza, poza care merge direct ca wallpaper.
"Hoba, facem si noi ochișori?" M-am asezat pe pat, lângă el, începând să îmi plimb Oana prin parul sau roșcat.
"Hmmm." Un răspuns atât de simplu, și ușor să descifrat.
"Baby, a venit Sejin hyung, și ne așteaptă baietii la masa. Vi, sau merg singur?"
"Dacă daddy a gatit, vin mai mult ca sigur, dar, da-mi un minut sa-mi revin." Am chicotita dar de adorabil era.
"Normal ca daddy a gatit. " Văzându-l cum se ridică în sezut, l-am luat în brațe și îi lasam săruturi pe toată fața.După ce l-am ajutat pe Hobi să se schimbe, ne-am dus în bucătărie, unde ne asteptam restul. Când eram pe scări, imi arunca privirea specifica întrebării, "Trebuie să ma comport mare?" Și îi raspunsesem cu o negația din cap.
Cand am ajuns în bucătărie, l-am văzut pe Hobi cum a fugit la Namjoon și Taehyung, atunci când Jimin și Jungkook s-au ridicat. Doamne, ce îi fac baietii astia puiului meu. L-am luat pe Hobi de la Namjoon, și ne-am așezat la locurile noastre.
Ma uimit mai tare faptul că, Sejin nu a spus nimic, doar povestea cu noi despre viitoarele concerte și blah blah blah. Și la final spunând că în două ore, trebuie să fin la companie
După ce am terminat de mâncat, Hobi a rămas să ma ajute cu vasele, cum era și logic, cred.Ajunsi în camera, Hobi se aruncă în brațele mele, și începe să se cuibareasca la pieptul meu. Mi-am pus mâinile pe spatele său, strângându-l la pieptul meu, și lasandu-i un sărut pe creștetul capului. Acesta își ridică capul din pieptul meu, și se uita la mine, cu niște ochișori de veveriță pe care nu ai cum s-a nu-i adori.
"S-a întâmplat ceva, Hobi?"
"Nu, doar vreau sa stii ca te iubesc mult." Am mai spus că fac diabet de la el?
"Awww, și eu te iubesc raza de soare. Esti raza mea de soare prețioasă." Ma Aplec puțin și încep să îi sarut buzele dulci. Mai dulci ca mierea din borcan.Când namjoon bate la usa să ne anunțe ca în 30 de minute plecam, ne-am ridicat din pat și am inceput sa ne schimbat. L-am ajutat cât de fiecare dată pe Hobi sa se schimbe, de data asta intr-un pulover oversize, negru, siși cu o floare roșie pe el, blugi largi, albastri deschis. Urmând să ma schimb și eu, intr-un pulover galben, și blugi albastri deschiși.
Ajunși la mașină, ne-am așezat fiecare pe locul său. Urmand să plecams spre companie. Și ma rog, să nu avem iar o zi grea, ca și alea pe care le mai avem, unde abia aveam timp pentru a merge la baie. Aici nu vreau sa ma plâng că aveam mult de reperat, de lucrat și toate cele, dar nu este bine pentru sănătatea noastră.
Ajunși la companie, fiecare a plecat unde avea treaba, ba la studio, ba la Sala de repetiții. L-am condus pe Hobi până la studio-ul sau, pentru ca tot insista să merg cu el.Namjoon
Jimin, Jungkook, Jin și Tae, trebuiau să plece să cumpere bauturi, iar Jin a insistat ca Hobi să stea cu mine si cu Yoongi, noi având de lucrat la o piese pentru Yoongi. Și normal, cum Hobi este ca și copilul meu, de mai bine de șapte ani, nu am putut refuza.
CITEȘTI
Flower || 2Seok
FanfictionCine ar fi crezut că, cel mai zâmbăreț membru, raza de soare a tuturor, ascunde ceva uimitor. Asta este viața lui Jung Hoseok, un idol, în big space, este Hoseok, băiatul cu zambetul pe buze, mereu fericit, și mereu cu un stil vestimentar uimitor...