141 11 0
                                    

Ca în fiecare dimineata, pregateam micul dejun, dar de data asta era diferit, atât pentru cât, cât și pentru minunata ființă de lângă mine. Hobi insistase câteva zile, sa-l las să ma ajute la micul dejun, dar știind ca Hobi în general se trezește la 9-10, cu o oră dupe ce ne trezim noi, la început refuzasem, dar cum puteam sa-l refuz, dupa aproximativ 6 zile, în care se rugase de mine, în afara ca mai făcuse și o fățucă atât de adorabilă.

"Hobi, de ce nu le spui și restul membrilor, lui Jimin, Yoongi și Kook ca esti little? Te deranjează cu ceva?" Îl i-au în brațe de la spate, si-i las un sărut pe obrazul stâng.
"Daddy, imi e frica, doar atât, dacă o să ma judece, și nu o vor mai fi prietenii mei?"
"Hobaaaa, cum poți gândit asa, toți te iubim, asa cum esti, și în little space, și în big space. Dar chiar nu-mi place sa te vad cum te chinui în big space când suntem acasă, iti poate face rău. Și ma gandeam ca, dacă ar stii și ceilalți, Te-ai putea simțit mai liber."
"Hobi o să se mai gândească la asta." Își întoarce capul, ajungând amândoi prinși intr-un sărut dulce și inocent, la fel ca Hobi.

Când am terminat de făcut micul dejun, i-am spus să nu se chinuie să fie în big space, și să nu se mai chinuie, iar asta i-a stârnit un zâmbet pe față.

În scurt timp, le-am auzit pașii băieților, și tocmai ce termiam de aranjat masa. Dar când mi-am ridicat privirea de la mâncare, îl aud pe Namjoon.

"HOBI! AI GRIJA! " Iar în secundă doi, Hobi sare peste o treaptă și aterizează cu față de parchet.
N-am mai stat pe ganduri și am fugit spre el. M-am aruncat în genunchi lângă el, Namjoon venise și el lângă noi. I-am luat față lui Hobi in mâini, examinând-o. Avea o pată roșie pe față, semn că s-a frecat cu față de parchet, buza de jos îi era scoasă, și lacrimile erau deja pregătite să cadă.

"D-Daddy?"
"Da, Hobi, esti bine? "
"Ma doare obrazul. Tare." Lacrimile nu au mai putut fi controlate, și au început să cadă asemnea unui cascade, pline cu cristale.
"Ti-a spus 'Daddy'?" Se pare că nu doar Jimin, dar și Yoongi și Kook erau surprinși de cele spuse de Hobi.
"Joon-ah, explicale tu, te rog, eu merg cu la Tae, sa-i pun neste gheață."

Am vrut să merg doar eu și cu Hobi, dar era și logic ca o să vina și ei, doar mergean toți în bucătărie, ca să mâncăm.

"Deci (fără deci), ne explica și nouă cineva de ce Hobi i-a spus lui Jin 'Daddy' și de ce Hobi se comportă ca un copil de 5 ani?" Tonul vocii folosite de Yoongi, era puțin deranjant.
"Mai ușor cu tonul hyung. Hobi, ei bine, este un little, am mai avut odată discuția despre little space, și ati spus că nu aveti nimic in potriva lumii roz în care trăiesc persoanele little, asemenea lui Hobi. Hobi al nostru, a suferit în copilărie, iar la debut, army n-au făcut decât să agraveze situația. Iar Hobi, este un little, cu vârsta menta de 5 anisori. 7 ani, 7 ani s-a chinuit să fie în big space în fața voastra, ca și familie a lui. Dar acum ca Jin hyung îi este daddy, a avut curajul de a se afișa și în fața voastra. Un little, dacă se chinuie să stea foarte mult timp în big space, îi poate face rău."
"Vrei sa spui ca Hobi e little?! OH MY GOD." Brusc, Hobi este asaltat de Jimin, care începuse sa-l tragă de obrajori. "Hobi-ah, vii la inchi un Jiminie?"
"Jimin-ssi, lăsat acum, și după masa îl poți lua în brate." Hobi era încă în brațele mele, cu capul pus în a vorbit ura gâtului meu, și își mai trăgea nasul din când în când.
"Offf, bine." Se așeza la masa, începând să mănânce.

Pe la mijlocul mesei, Hobi se întoarce spre mine, ai ma intreaba.
"Acum trebuie sa-ti spun Jin hyung, sau poți sa-ti spun daddy, când suntem de față cu ceilalți?"
"Imi poți spune oricum vrei tu, oricum vrei tu sa-mi spui, mie imi convine." Ma apropii de el, și îi las un sărut pe obraz. Acesta rostește si isi lasa privirea în jos.
"Ya! Hyung, este ceva între tine și Hobi hyung?" De ce presimt ca Jungkook o să si-o i-a rău după masa, dacă nu tace. Eu și Hobi ne ridicăm privirile din farfurii, și rosim amândoi.
"Deci este ceva între voi. Și sper ca n-ai ciripit nimic veveriță." Yoongi arată spre Hobi, cu degetul arătător, dar Hobi, deja mi-a spus de el și Kook, și cu greu m-am putut abtine.
"Daddy, după masa pot să mananc ciocolata?"
"Sigur, dar nu multă."
"Hyung, se pare că faci o treabă bună ca și daddy."
"Da, Appa Joonie are dreptate, faci o treabă buna." Hobi îi afirmă argumentul lui Namjoon.

După masa, Jimin m-a ajutat de dată asta să strâng masa, când Hobi plecase să se joace cu Kook Overwatch, și să mănânce ciocolata.
"Jimin-ssi? "
"Da, hyung?"
"Ce ai zice de o seara cu filme, ca în familie, toți șapte, și să mergi să cumpărăm provizii?"
"Nu trebuie să intrebi de două ori."

După ce terminasem de spalat vasele, am plecat să vorbim și cu ceilalți, despre seara de filme, și cine merge cu cine la cumpărături, unde s-a ales ca Hobi și Namjoon, cu Tae, să mergă să cumpere cele necesare, și nu numai, cât eu și Jimin și YoonKook, aranjament în sufragerie.
Simt ca o sa fie interesant, mai ales ca Jimin a găsit Twisted, și Monopoly, și presimt ca seara asta o să fie unaaa luuunga.

În scurt timp, aparat și cei 3 muschetari, fiecare cu cate o pungă plină cu mâncare, snacksuri, și suc. Și singura mea rugăminte, este să nu fi cumpărat niciunul ceva cu alcool, fiindcă chiar nu am chef să se îmbete iar ca porcii.

Flower || 2SeokUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum