Capitolul 8 !

1.8K 95 5
                                    

Maximilian P.O.V.

Cina decurgea perfect avand in vedere certurile din ultima vreme dintre mine si Carmen insa se pare ca a lasat totul balta in aceasta seara importanta pentru familia noastra , un invitat special as putea spune fiindca un prieten vechi de al meu sa horata sa revina in California iar acest lucru e o mare bucurie pentru familia mea .

Dupa ce ea mi-a inchis telefonul gandul meu zbura doar la corpul ei si la accele forme bine conturate , buzele ei plina si accei sani care se portiveau perfect in mana mea ..... O fetita ma face sa ma simt cum nu ma facut nici o femei sa ma simt vreo'data , pare imposibil ca la vrasta ei de nici 18 ani ma face sa ma simt atat de implinit in preajma ei .

Ma gandeam doar la accea surpriza pe care avea sa mi-o pregataeasca incat am manacat destul de repede .

- Pe mine va rog sa ma scuzati !

Am zis ridicanu-ma de pe scaun .

- Sa intamplat ceva scumpule ?

Ma intrebat Carmen privindu-ma atenta .

- Trebue sa merg pana la birou !

Am zis eu repede fara sa o mai las sa zica ceva indreptandu-ma spre scarii .

Am deschis usa dormitorului mergand spre dressing luand de acolo o camasa alba asezand-o cu grija pe pat scapand de tricoul alb ce il purtam inlocuindu-l cu camasa .

Usa dormitorul sa deschis pe ea intrand Carmen venind spre mine in timp ce eu imi inchideam nasturi camasi .

- Sa intamplat ceva ?

Am intrebat-o eu terminand de incheiat nasturi .

- Nimic !

A zis ea inchizand usa ducadu-si mainile pe cordonul rochii rosi ce ii acopera trupul .

- Bine .

Am zis eu facand cativa pasi indreptandu-am spre usa insa mana ei ma oprit facandu-ma sa fac in spate doi pasi .

- Esti in regula ?

Am intrebat-o eu privind-o suspicios .

- In ultimul timp ma gandeasc la o anumita chestie !

- Ce fel de chestie?

Am intrebat-o eu zambind privind-o incercand sa imi imaginez ca singurul lucru la care se gandea era noua colectie Victoria' s Secret .

- Ca ar trebui sa facem sex !

A zis ea desfacand cordonul rosu lasand ca rochia precum focul sa cada la picioarele ei perfecte bronazate si fara nici o urma de celulita sau orce alta imperfectiune .

- Ce ?

Am interbat-o eu mirat fiindca nu ma asteptam ca ea sa imi propuna mie asa ceva deoarce tot timpul ea e cu scuzele cand vine vorba de viata noastra intima insa acum ma uimit .

- Scumple nu conteaza ca am inaintat in vrasta eu continui sa te iubesc si desi sunt constienta ca nu iti arat acest lucru in fiecare zii precum ti-ai dori tu eu o fac : te iubesc iar acum cred ca e timpul sa ne consumam dragosta si sa nu lasam ca timpul sa isi puna apmprenta pe sentimenele noastre . Atunci cand am fost pentru prima oara impreuna a fost ceva mirific iar in aceasta seara vreau ca accea experienta sa se repete la nesfarsit !

A zis ea iar eu mi-am muat ochi pe trupul ei observand ca purta o lenjerie intima rosie ce ii scotea in evidenta bronzul uniform .

- Carmen eu ....

Inceram sa imi gasesc cuvintele insa nu stiam ce puteam sa zic dupa micul discurs pe care ea la tinut . Stiu ca ma iubeste fiindca daca nu ar face acest lucru nu ar fii in continuare langa mine insa o data cu trecerea timpului lucrurile sau schimbat ea a dvenit mai rece si mai distanta iar acest lucru ne-a afectat relatia precum si casnicia .

The MistressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum