Elisa P.O.V.
Sunetul clopotelui sa auzit ceea ce insemna ca orele au luat sfarsit , mi-am luat caietul de Franceza indreptandu-ma spre iesiera din clasa meragnd la dulpaul meu unde ma astepta Melissa cu un zambet uirias pe buze .
- Hei.
Am zis eu deschizand dulapul lundu-mi genta un care mi-am asezat caietul de franceza verificandu-mi telefonulul am vazut ca aveam un mesaj de la un numar necunoascut .
- Vii azi pe plaja ?
- Nu stiu ...
Am zis eu deschizand mesajul vazand ca era de la Maximilian pe buze mi-a aparut un zambet uitand de faptul ca Melissa era langa mine in minte mi-au revenit imaginile din seara precedenta cu mainile lui in jurul meu si buzele lui sarutandu-le pe ale mele .
- Pe la ce ora ?
Am intrebat-o incepand sa citesc mesajul indreptandu-ne spre iesirea din scola " Te astept la clotul scoli . Maximilian "
Dupa ce am terminat de citit mesajul am zambit vazandu-i numele la sfarsit .
- Pe la 15:30 !
- Scuze dar nu pot !
Am zis eu realizand ca deja era ora 15 .
- Bine insa dupa ce termini ce ai de facut ai putea sa vii cu mine ....
- Te sun eu daca pot !
Am zis imbratisand-o iesind din curtea scoli mergand catiav metri mai in fata vazandu-i masina lui Maximilian am grabit pasul ajungand langa ea am deschis portiera vazandu-l pe el intr-un superb costum negru si o camasa alba ce ii scotea in evidenta fomele sale fizice .
Am intrat in masina inchizand portiera intoracandu-mi privirea spre el ....
- Maximilian .....
Am fost oprita inainte ca sa mai pot zice ceva fiinca buzele lui sau izbit puternic de ale mele iar mana lui se asezase pe picorul meu incepand sa ma manghie in timp ce buzele lui le sarutau flamand pe ale mele , mi-am deschis gura dandu-i permisineasa intre in gura mea limba lui intalnind-o pe a mea a inceput sa se joace cu ea .
Mana lui urca pe piciorul meu in timp ce eu mi-am asezat timpid mana pe fata lui incepand sa il manghi simtind perectiunea sub atingera mea .
Lipsa de aer si-a facut simtita prezenta asfel buzelui s-au oprit din ale saruta pe ale mele insa fetele noastre erau in continuare apropiate .
- Cum afost ziua ta ?
M-am intrebat ducandu-si degetul peste buzele mele iar apoi imi manghiase usor fata.
- Buna , a ta ?
- Sa zicem ca si a mea a fost buna !
A zis lundu-si mana de pe fata mea pornind masina apasand pe acelaratie .
- Ai vrea sa mergi undeva ?
- La lac !
Am zis eu fara sa stau pe ganduri fiinca vroiam sa merg la lac deoarece nu am facut-o de 4 ani si imi lipseste balaceala in apa rece si aruncatul din vechiul stejar .
- Atunci mergem la lac !
A zis el semnalizand stanga fiind tot mai aprope de lac .
Cand eram mai micuta tot timpul veneam cu Melissa si Leo la lac dupa terminarea orelor bine intels nu aveam mult d mers fiinca lacul era la doar 5 minute distanta de scoala .
CITEȘTI
The Mistress
General FictionSHORT STORY Pentru ea nu e important faptul că bărbatul pe care a pus ochii e căsătorit sau ca e tatăl celei mai bune prietene . Pentru ea tot ce contează e sa se bucure în continuare de săruturile , atingerile și nopțile de sex dăruite de Mr. Mill...