Ochii mei sau marit atunci cand am vazut-o pe mama iar inima a inceput sa bata tot mai tare . Mi-am intors privirea spre Maximilian care o privea insistent pe mama fara sa zica ceva .
Am deschis portiera iesind afra din masina .
- Mama .... ce faci aici ?
Am intrebat-o eu vrand sa schimb subiectul fiinca nu imi doream sa aflu daca mama a vazut ceva dintre mine si Maximilian .
- Tu ce faci in masina cu Maximilian Miller ?
- Ma adus de la scoala !
Am zis eu intorcandu-ma cu spatele la mama aplecandu-ma usor zambindu-i lui Maximilian .
- Va multumesc ca ma-ti adus de la scoala !
Am zis privindu-l insistent admirandu-i fiecare trasatura a feti sale perfecte . Buzele lui carnoase ce ma sarutau atat de tandru si incet dar in acelas timp anaimalic si dur .
- Nu ai pentru ce !
A zis el eu inchizand usa iar el a pornint dar nu inainite sa ma priveasac cerandu-mi intr-un fel sa fiu linistita .
Dupa ce el a plecat eu m-am intors spre mama care ma privea suspicios .
- De ce te-a adus el acasa ?
- Fiinca nu aveam cu ce sa vin !
- Scumpo stai la 15 minute de scoala !
- El sa oferit !
Am zis trecand pe langa ea .
- Melissa unde e ?
La asta nu m-am gandit ! Ce scuza ar trebui sa inventez fiinca nu as putea sa ii zic ca Melissa nu a venit cu noi fiinca ar incepe o alta serie de intrebari la care eu nu as avea raspunsuri .
- Pai ea .... Melissa a ...
Ma balbiam prea mult iar acest lucru ii va pune semne de intrebare mamei .
- Elisa esti in regula ?
- Da !
Am zis mergand spre usa vrand sa scap de interogatoriul ce are loc .
- Unde pleci ?
- In camera mea !
- Nu mergi in camera ta pana cand nu imi vei spune ce ai facut cu tatal Melissei !
- Ti-am zis !
- Ar trebui sa cred ce ai spus ?
- Poti sa crezi ce vrei !
Am zis eu incepand sa urc sacrile .
Nu as vrea sa ma cert cu mama fiinca nu im place dar nu im doresc sa ma contoroleze si sa ma intrebe tot timpul despre unele lucruril pe care nu ar trebui sa le stie . Nu imi place acest lucru , simt ca ma sufoca .
- Unde crezi ca pleci ?
- Ti-am mai spus o data !
- Nu imi vorbi asa !
- Inceteaza sa mai pui intrebari idioate !
Am zis incepand sa alerg pe scari mergand in camera mea .
Maximilian P.O.V
M-am asezat in pat prvind-o pe Carmen care continua sa isi maseze pielea cu o crema ce contine esenta de caco .
CITEȘTI
The Mistress
General FictionSHORT STORY Pentru ea nu e important faptul că bărbatul pe care a pus ochii e căsătorit sau ca e tatăl celei mai bune prietene . Pentru ea tot ce contează e sa se bucure în continuare de săruturile , atingerile și nopțile de sex dăruite de Mr. Mill...