Capitolul 3 !

2.8K 109 8
                                    

Elisa P.O.V.

-Esti sigur ?

L-am intrebat dezlipindu-mi buzele de ale lui privindu-i chipul .

- Da!

Imi raspunse fara sa stea pe ganduri lipindu-si buzele de ale mele eu bagandu-mi o mana in parul lui incepand sa il trag usor in timp ce buzele lui le masau pe ale mele iar ale mele pe ale lui gustandu-le si rasfatandu-le trecand cu limba peste ele lundu-i buza superioara in gura incepand sa o sug el manghindu-mi corpul .

Era o totala lipsa de respect ceea ce se intampla dar lucrile intersize sunt cele care te indemna sa greseti iar acest luru il fac eu acum gresc fiinca sunt in baie cu tatal pritenei mele sarutandu-l si aceptandu-i manghierile insa nu pute-am rezista fiinca pentru mine el e barbatul cu care mi-am pierdut virginitatea nu tatal celei mai bune prietene a mea si nici sotul mamai ei fiinca pentru mine barbatul pe care il sarut si caruia ii acept manghirile si tanjesc pentru ele e barbatul cu care am avut prima noapte de sex .

Mi-am dezlipit buzele da le lui lipindu-ma cu spatele de gresia alba lasandu-mi capul pe spate dandu-i aces asupra gatului meu el lipindu-si buzele incepand sa ma sarute usor eu asezandu-mi mainiel pe umeri lui incepand sa imi misc usor bazinul peste abdomenul lui .

Mi-am deschis ochii admirandu-i frumsetea el luandu-ma in brate ridicandu-ma usor in sus iar apoi ma lasase in jos intrand incet in mine eu incercand sa imi acopar gemetele fara sa uit de faptul ca ma aflam in casa sotiei barbatului cu care mi-o trag posibilitatea ca ea sau Melissa sa auda gemetele de plcere fiind foarte mare m-am muscat de limba el obervand acest lucru si-a lipit buze-le de ale mele eu dand frau liber gemetelor lasandu-le sa se auda in gura lui .

Si-a infipit unghile in funudul meu incepand sa faca acel dute-vino de mai multe ori incet dar adanc eu cantinuand sa gem in gura lui in timp ce apa se prelungea pe corpuril noastre . Mi-am lipit corpul de al lui asezandu-mi mainile in jurul gatului lui dezlipindu-mi buzele de ale lui lipindu-le de gatul sau incepand sa ma misc usor cu membrul sau in mine in timp ce mainile lui imi strangeau fesele iar buzele lui imi saruta umeri din cand in cand dinti sa-i atingandu-mi pielea si zgariandu-ma usor eu gemand incet .

- E atat de bine ....

Spuse el peste pielea meau intrand tot mai repede in mine facandu-ma sa gem destul de tare realizand ceea ce am facut mi-am muscat limba bucuradu-ma de staisfactia oferita de corpurile noastre .

A inceput sa se miste din ce in ce mai repde gemtele infundate auzinudu-se in baie el incorandu-si fiecare muschi din corp la fiacare patrundere in mine . I-am eliberat gatul asezandu-mi o mana in parul lui incepand sa il dau pe sapte lipindu-mi buzele de ale lui sarutandu-le usor el continuand cu patrunderile rapizi .

Mai aveam ata de putin si ma terminam cu el inauntrul meu totul e prea rapid miscarile lui nu faceau alceva decat ca satisfactie sa fie mai mare decat a fost la inceput eu ajungand la un orgasm .

Mi-am lasat capul pe spate simtnd un fior in tot corpul gemand el ieisind din mine lasandu-ma jos mainile lui fiind in continuare pe corpul meu manghindu-ma usor .

A inchis apa dusului eu iesind prima afara luand un prosop infaurandu-mi corpul iar cu celalalt am inceput sa imi sterg parul el laund un prosop asezandul in jurul taliei apropindu-se de mine .

- Elisa ...

- Domnule Miller eu ....

- Spune-mi Maximilian !

- Bine .

- Elisa nu stiu ce se intampla insa nu as vrea sa se termine ...

La naiba ! Nici eu nu as vrea sa se termne fiinca e atat de placut sa fiu cu el sa ii simt buzele si atingera insa e atat de intrezis pe cat de placut e iar acest lucru nu ma face sa fac alceva decat sa actionez dupa impulsuri iar acest lucru nu e bun pentru mine orecum nici pentru famila mea si familia lui .

The MistressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum