Capitolul 7 !

3.7K 115 20
                                    

Elisa P.O.V.

El a oprit masina nervos scotand la figurat flacri pe nas  nu stiu cum a ajuns Leo la acel hotel si cu atat mai putin nu stiu ce va trebui sa le spun parintilor mei  ca nu am stat in camera mea si mi-am petrecut timpul cu Mexmilian . 

Ma gandesc sa le dau explicati iar ei nic macar nu ma inteleg nu ar trebui sa le zic nimic din ceea ce sa intamplat si sa inventez ceva fiinca nu vreau ca cineva sa afle de releatia dintre mine si Maximilia. El e perfect si doar gandul ca buzele lui le saruta pe ale mele si mainile lui imi mangie pilea fac ca toate  gandurile si trairile mele sa fie tot mai erotice , il visez doar pe el buzele lui sunt cele pe care vreau sa le sarut la vesnicie nu imi doresc alceva decat sa stiu ca el simte acelas lucru pentru mine insa e destul de clar ca simte la fel fiinca alfel nu s-ar culca cu mine .

Nu e greu sa recunosc acest lucru e chiar usor si as striga in gura mare fara sa ma intereseze urmarile faptelor mele as spune tuturor ca il iubesc pe  Maximilian Miller !

- Iubitule ...

Am zis eu incet privirea lui nervoasa se intoarse spre mine .

- Elisa daca va afla cumva Carmen sau Melissa de ce se intampla intre noi ....

- Nu va afla nimeni !

- Cum poti sa spui asta atunci cand Leonardo ne-a vazut pe amandoi ! 

-Nu a vazut nimic concret !

- Nu incerca sa ....

- Mi-ai spus doar ca ai venit nu a fost nimic care ar putea da de inteles ceva !

- Privirea lui spunea alceva !

A zis el privindu-ma ceva mai calm.

- Si privirea ta spune acum alceva !

Am zis deschizandu-mi cenutra urcandu-ma in poala lui .

- Nu  e  momentul si nici locul potrvit pentru asa ceva !

A zis el indepartandu-ma usor atunci cand eu vroiam sa il sarut .

- Am pierdut deja primele ore !

- Vei avea absente !

Mi-a zis el incet in timp ce eu mi-am lipit buzele de gatul lui incepand sa imi misc bazinul in poala lui el oftand in timp ce mainile lui s-au asezat pe mijlocul meu fortandu-ma sa ma opresc .

- Exista motivari !

- La tine nu ar trebui sa existe nici macar o absenta !

A zis el eu simtindu-ma ca mi-ar vorbi tata dar nu am zis nimic fiinca probabil se va infuria mai tare .

- Aha ...

Am zis eu usor continuand sa ii sarut gatul trecand cu limba peste pilea lui fina el oftand usor insa apasat .

- Intelge ca nu e timpul pentru asta !

A zis indepartandu-ma brusc de el .

- De ce nu ?

Am intrebat eu comportandu-ma precum o crizata si asa ma si simteam il vroiam pe le acum nu conta faptul ca eram in fata casei mele fiinca il vreau in mine vreau sa il simt iar el sa ma faca sa ma  simt bine fiinca doar el stie sa o faca . Maximilian a fost primul barbat in adevaratul sens al cuvantului care ma atins si imi doresc ca doar el sa faca acest lucru in continuare imi doresc ca buzele lui carnoase sa le sarute pe  ale mele la nesfarsit si ma faca a lui o eternitate .

The MistressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum