The mistress |Amanta |

6.2K 172 19
                                    

                                                                        P    R    O    L   O  G 


      Mi-am lăsat capul să cadă pe  așternuturile din mătase albă închizând-mi  ochii  încercând să îmi șterg din minte chipul său ce era mai mult ca perfect ,  buzele sale ce mă tentau precum  șarpele pe Eva , iar ochi lui ce păreau  a fi dintr-un  alt Univers  ce nu făceau nimic mai mult sau mai putin decât să mă înebunească   . Mi-am luat telefonul de pe noptiera din lemn de cireș glisând ecranul  fin mergând la contacte  apelândul pe el ...                

- Alo ? vorbise el răgușit ...

- Vreau sa vii ! am zis eu așezându-mi  mâna pe sâni începând sa ii masez ușor .

- Nu pot ....

A spus șoptit 

- De ce ? 

L-am 

L-am întrebat eu  , dar știam deja răspunsul însă nu vroiam sa recunosc . Nu mă interesează ca e căsătorit sau că e mai mare decât  mine ,  singurul lucru  ce mă interesează e să am în continuare nopți de sex cu el .

- Fiindcă Melissa și Carmen sunt acasă !

-  Inventează orice scuză ... 

- Nu pot ! Este o cina importantă !

- Și eu sunt importantă !

Am zis eu ridicând tontul auzind din partea sa un oftat . Nu mă interesează ca este tatăl prietenei mele din copilărie  sau că e căsătorit  ,  fiindcă tot ce contează e ca el sa fie lângă mine pentru încă o noapte plină de pasiune , o noapte pe care o pot petrece doar cu el deoarece e singurul care mă face să mă simt că o femeie la cei 17 ani ai mei .

- Elisa ,  întelege !

- Nu vreau sa înțeleg nimic  vreau sa vii aici acum !

- Din nou te comporți precum  o fetiță puerilă  !

-  Nu mă mai fă fetiță fiindcă nu sunt !

- Ba da Elisa  , asta esti !

- Asta înseamnă ca tu ți-o tragi cu o fetiță  , nu ?

- Elisa ...

- Mr. Miller vă vreau la hotelul bine știut de amandoi !

- Elisa înțelege ca nu pot  veni ,   e o cină importantă !

- Eu va voi astepta pana veți veni  , dar să nu întârziați mult fiindcă  e posibil să mă răzgândesc în privința surprizei !

- Surpriză ? a întrebat pe un ton răgușit 

-Aha ....

Am zis eu inchizând telefonul ridicându-ma din pat mergând spre dressing ,  am început să caut o ținută cât mai provocatoare  pentru aceeastă seară .

O iubire împosibilă, nah , aș spune că e o fantezie ce se îndeplinește pe zi ce trece .  

_________________________________________

Sper sa va placa :*

The MistressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum