Capitolul 9 ! FINAL

2.5K 114 35
                                    

Nota autorului : Am ajuns la final sper sa v aplaca si sa intelegi ca acest final este cel mai portvit ! Acultati va rog melodia se potriveste cu acest final .


MAXIMILIAN

Am lasat telefonul pe biroul din lemen de stejar ducandu-mi mana la tamaple incepand sa o masez putin , sau intampalat prea multe intr-un timp atat de scurt nici macar nu mai stiu de unde sa incep . Toata escapada mea daca as putea-o numi asa cu Elisa si faptul ca am inceput sa simt atractie fata de ea iar aseara am facut dragoste cu sotia mea dupa multa vreme .

Sunt al naibi de confuz in ceea ce o priveste pe Elisa iar acum faptul ca eu ma-m impacat cu Caremn ma bagat si mai mult in ceata , nu vreau sa imi pierd familia dar nici sa o pierd pe Elisa .

Mi-am inchis ochii incercand sa bun in balanta toate intamplarile din ultima vreme insa am fost trezit la realitate de usa biroului meu care sa trantit puternic de perete .

Mi-am deschis ochii si-am vazut-o pe Elisa intrand in birou trantind usa in urma ei .

- Sa intamplat ceva ?

Am intrebat-o eu ridicandu-ma de pe scaun .

- Ma mai si intrebi ?

- Ai venit precum un uragan in biroul meu !

- Cum ai putut ?

- Cum am putut sa ce ?

- Te-am asteptat precum o idioata in camera hotelului iar tu ti-o trageai cu sotia ta lasandu-ma pe mine sa te astept !

- De unde sti ?

- Deci e adevarat ?

- Te-am intrebat de unde dracu sti ?

- Melissa !

A spus ea numele ficei mele iar acum totul parea mult mai clar .

- Si daca ar fii adevarat care ar fii promblema ta ?

- Promblema mea e ca nu mai vreau sa te vad in preajma ei te vreau doar pentru mine , vreau ca mainile tale sa atinga doar corpul meu iar buzele tale sa le sarute doar pe ale mele .

- E imposibil acest lucru !

Am spus eu sincer iar ea sa apropiat de mine .

Orcat de mult ar vrea ea ca eu sa fiu doar pentru ea e imposibil fiindca eu sunt casatorit si mai si o fiica care este ceea mai buna prietena a ei , ar fii trebuit sa inteleaga de la bun inceput ca ceea ce intre noi trebuie ramane secret si fapatul ca eu sunt casatorit nu se va schimba niciodata .

- Nu nu e tu..tu ....tu poti sa divortezi si sa fi doar pentru mine asa cum sunt si eu doar pentru tine !

Nu va exista niciodata un divort intre mine si Cramen indiferent de stiuatie iar faptul ca eu m-am culcat de cateva ori cu Elisa nu inseamna ca eu imi voi lasa familia pentru ea. Nu voi renunta la o jumatate din viata mea pentru un capriciu al amantei mele fiindca ea este doar atat pentru mine o amanta si nimic mai mult lasand la o parte atractia trupeasca eu nu simt nimic pentru ea .

Eu o iubesc pe Carmen si pe Melissa ele sunt cele mai importante pentru mine nu voi renunta vreo data la familia mea pentru ea care este amanta .

- Tu auzi ceea ce vorbesti ?

Am intrebat-o mergand lanaga ea .

- Da iubitule !

A spus ea ducandu-si manile in jurul gatului meu ridcandu-se usor pe varfuri vrand sa ma sarute in timp ce isi lasa greutate pe mine tragandu-ma in jos.

- Elisa aculta-ma cu atentie !

Am zis ducandu-mi manile peste ale ei eliberandu-mi gatul facand cativa pasi in spate punand o distanta intre mine si ea .

The MistressUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum