Yoongi kendini yavaşça toparladı ve çöktüğü yerden ayağa kalktı nefes almak istiyordu ama yapamıyordu ciğerleri yaşama tutunması için gerekli olan nefesi kabul etmiyordu. Yoongi ve hoseok sürekli bir arada gezerlerdi, her şeyleri beraber yaparlardı hatta bazen beraber uyudukları bile olurdu. Yoongi, hoseok'un teninin kokusuyla çok rahat bir şekilde uyuyordu, hoseok da yoongi'den farklı değildi. Yoongi başını iki yana salladı ve kendini oturma yerine attı. Dirseklerini dizlerine yerleştirip başını eğerek şakaklarına masaj yapmaya başladı. ( gece 04:51)
***
Yaklaşık bir saat daha geçmişti. Güneşden önce aydınlığı gelmeye çalışmış, ay yorgunluğuyla geriye çekilmeye çalışıyordu. Yoongi hâlâ zar zor nefes alıyordu, elinden gelen tek şey beklemek olması onu daha da incitiyordu. Ağlamaktan nefret edem biri olsada birkaç göz yaşı bırakmıştı. Göz yaşları yüzünü adeta yakarak geçmişti. Son bir umutla ameliyathane kapısına baktı. Sonra da telefonu eline aldı fotoğraflarına girip ikisinin birlikte çekildiği fotoğrafa bakıp iç çekti.
Jungkook
Hava iyice aydınlanmış ve güneş gözüme vuruyordu. Gözlerimi açıp etrafa bakındım. Kendi odam olmadığını anlamam çok uzun sürmedi aslında. Aklıma dün gece gelince gözlerimi yanımdaki bedene çevirdim. Her ne kadar uyurken dibimde olsada şuan aramızda biraz mesafe vardı. Gülümseyerek vücudunu birkaç kez süzüp dudağımı ısırdım gerçekten bu çocuk bana iyi gelmiyordu. Daha fazla etkilenmemek adına yataktan kalkıp minik bedenin üzerine inçe örtü örttüm. Odadan çıkıp banyoya ilerledim ve banyodaki işlerimi tamamladım. Kendi odama geçip yatağıma atladım ve telefonu çıkarıp saate baktım. Saat 06:38 idi. Saate bakarken bildirimlere bakınca hoseok'un 2, yoongi'nin 5 kere aradığını gördüm. Aslında korkmuştum beni gecenin geç saatinde aramazlardı. Yoongi'yi arayıp açmasını bekledim. Telefondan yorgun ve bitik bir ses çıkınca dikleşip konuşmaya başladım.
Yoongi: Alo
jungkook: 5 kere aramışsın neden aradığını merak ettim.
Yoongi: hastanedeyim.
Gerilmiştim ne olabilirdi ki
Jungkook: sen ciddi misin?
Yoongi: şaka yapmayı çok isterdim jungkook şuan her şey şaka olmasını çok isterdim.
Sertçe yutkundum daha önce Yoongi'nin bu kadar bitik bir şekilde duymamıştım. Derin nefes alıp devam ettim.
Jungkook: Lütfen hastanenin adını söyle.
Yoongi: **** hastanesi gelmesen de olur zaten yapacak pek fazla şey yok, sadece bekliyorum.
Telefonu kapatıp hızla ayaklandım üzerimi değişip daha önce hoseok'dan aldığım motorun anahtarları ile evden ayrıldım. Motora atlayıp hızla hastaneye ilerledim. Hastaneye varınca motoru kilitleyip hastaneye girdim ve masanın arkasında duran görevliye yaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Aşık
عشوائيYeni ailesi olacağı için sevinen jimin ve kötü planlar kuran gizli aşık üvey abisi Jikook Sope Namjin