Prolog

147 11 0
                                    

Pokémoni......žijí s námi. Všude kam se podíváte, je člověk a vedle něj jeho Pokémon.
Na mě se každý dívá jako na blázna. Jmenuji se Sky. A je mi 13 let. Mám černé vlasy a modré oči.
kamarádi už si Pokémona taky vybrali. Ale......já jim nevěřím. Bojím se jich.
A jedním z nejhroznějších Pokémonů je pro mě.........Pikachu
Ptáte se proč? Vždyť dělá Pika-Pika a kouká na vás roztomile....

Jednou když jsme byli s rodiči a bratrem venku. Uviděla jsem Pikachu. Koukal se na mě těma milýma očkama.
Když mi, ale rodiče vtiskli do ruk pokéball......naštval se. Jen jsem držela pokéball. A on vystartoval. Vypálil tak silnou ránu, že by ně yo v tom věku zabilo.
Bratr se předepostavil a elektrický šok schytal za mě.....

Když jsme ho odvezli do nemocnice......po pár hodinách na následky umřel......

Rodiče se mě od té doby snaží přesvědčit, že Pikachu ani ostatní Pokémoni nejsou zlí.......že s ním jen něco bylo....

Jednou mi dali k narozeninám čepičku s Pikachu ouškama. Řekli, že mi jí chtěl dát bratr. Ale.....nestihl to.....

Připomínalo mi to Pikachu......ale......byla to věc od bratra. Nasadila jsem si jí na hlavu a od té doby nesundala. S tou čepičkou jsem měla pocit.....že je brácha pořád se mnou.......

že je brácha pořád se mnou

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ale.......vždy když jsem viděla Pokémona blíž než metr a půl ode mě......bála jsem se.......moc bála. A pokéball jsem od té doby do ruk nevzala........

Pikachu - My first Pokémon friend [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat