Altı

1.6K 59 3
                                    

"Evet, lütfen." dedim ayağa kalkarken. Şimdi fazladan bir tur daha atmamız gerekecekti buralarda elini belime attığında ona baktım.

"Hoşuna gitmediyse çekebilirim." dedi mahcupça. Kafamı iki yana salladım. Gayet de hoş bir hareketti. Hangi kadın belinden tutulup çekilmeyi reddedebilirdi ki.

Gülerek beni iyice yaklaştırdı kendisine. Adımlarımız çoktan birbirine ayak uydurmuştu bile. Beraber midyeciye yürüdük sessizce.

Ben midye yerken karşımdaki kadın hiçbir şey yememişti. Midye sevmiyordu.

"Seni eve bırakmamı ister misin yarım saatimiz kaldı. Sonra 26 olacağım."

"Olur, bırak bakalım." Beraber midyeciden çıktık elimi kavramıştı tamam bu cidden tuhaftı bu sefer.

"İstersen bir de sevişelim arabanın arka koltuğunda." dedim kıkırdayarak. Önünde durduğumuz arabaya baktı. Bir de boş olan otoparka. Ardından yine bana baktı. Bedenini 360 derece döndürdü yavaş yavaş. Ardından kocaman gülümsedi.

Sanki hayatım boyunca bu gülümsemeyi aramış gibiydim. Ve bu an oldukça tuhaftı. Araba ile arasında kalmıştım. Elini enseme koyup saçlarımın arasından geçirdi. Ardından dudaklarını bastırdı dudaklarıma.

Derin bir nefes alırken dudakları titremişti. Kafamı ondan uzaklaştırdığımda gözlerinden damla damla düzülen gözyaşlarını gördüm.

"Hey sorun ne?"

"Yirmi beş bitiyor." dedi kıkırdayarak. Güldüm. Beni arabaya kendisini de bana yasladı.

"Birileri olabilir." dedim fısıldayarak.

"Umurumda değil Melek."

"Ben sana adımı söylemedim ki." dedim şüpheci bir tavırla.

"Eh, iyilik meleğimsin ya hani." dedi gözlerime bakarak. Güzel gözleri parıldıyordu yaştan. Ellerini belime sarmış kafasını boynuma gömmüşken bir kahkaha attım. Arabayı açtığında arka koltuğa geçtik ikimizde. İç ışığı kapayıp arabayı kilitledi. Ön camı aralık bırakmıştı soğuk soğuk esiyordu.

Tenim üzerinde tüketiyordu nefeslerini. Delirmiş gibiydi. Senelerin özlemiyle öpüyordu beni belki de. Tuhaf bir şekilde sanki hep benimdi. Onu oturtup kucağına çıktım ve gözlerine doğru baktım.

Nasıl anlatayım bana öyle bir bakıyordu ki, sanki hayatı boyunca aradığı kadın bendim. Sanki gök yarılmıştı da denizler dolmuştu bulutlar içerisine ve tanrının bir meleğiydim fani insana bakan. Sanki bir sanat eseriydim ya da dur sanatın ta kendisiydim. Teni benim tenim üzerinde çırılçıplak ve nemliyken. Elleri kalbimin üzerinde dudakları saçlarımın üzerindeyken nemli gözleri bir kez daha gözlerimle buluştu.

"İyi ki doğdun güzel kadın." dedim mırıldanırcasına. Burnunu saçlarıma sürttü.

"İyi ki buldum seni."

#KalbiDengem

26Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin