Merhaba canlarım Hepinize sağlıklı huzurlu ve mutlu bir yil geçirmenizi diliyorum :))) keyifli okumalar ;)
Bölüm Şarkısı:İndila-Derniere Danse
Niall'ın Bakış Açısından:
Gecenin ilerleyen saatlerinde hiç içki içmemiştim.Benim için bu büyük bir başarıydı.Çünkü her zaman bara uğradığımda en az bir tane bile olsa içerdim ama Demi gerçekten fazla ileri tamı tamına 10-12 bardak olmuştur.Çok mu abarttım? her neyse.
''Demi sence fazla olmadı mı?'' dedim sakin bir ses tonuyla
''Fazla oldu diyorsun sen çok yakışıklısın ya ama çok çenen düşük dedi sarhoş bir şekilde.
Benim çenem düşük? benim? her neyse.
Ayakta durmaya çalışıyordu aslında şimdiye kadar sızması gerekiyordu fakat bu olmadı hala direniyordu ve bu onu çok komik gösteriyordu ve beni benden alan kahkahasıyla tüm mekanı dolduruyordu.
''Demi hadi gidelim'' dedim.
Dudaklarını büzüp yine o kıyamadığım surat ifadesini takındı hep olumsuz bir cevap verdiğimde aynı surat ifadesini takınırdı ve onu çok tatlı gösteriyordu
''Biraz daha nolur'' dedi
''Peki ama içmek yok'' dedim başparmağımı kaldırıp uyarırmış gibi yaparak.
''Ben ve içmek ayıp ediyosun ya'' dedi sırıtarak.Bunun üzerine bende sırıttım
''Tabii canım yani dimi'' dedim dalga geçerek.
Gülerek Jen ile Kris in yanına tökezleyerek gitti.Jen onu omzundan tutuyordu.Demi ise heyecanla kızlara birşeyler anlatıyordu ama Jen ile Kris suratlarını buruşturmakla yetinmişti.Acaba Demi yine ne zırvaladı çok merak ettiğim için sohbete katıldım.
''Ne konuşuyordunuz Jen bu kadar moralinizi bozan ne?''
''James'' dedi Demi araya girerek.James benim ikinci adımdı ve bunu Demi'den başkası söylerse sinir oluyordum.
''Sana bir espri yapacağım bizim mal kızlar anlamadı sen anlarsın bence'' dedi 'mal kızlar' kelimesini ima ederek.
''Dua et sarhoşsun yoksa seni varya'' dedi Kris.Nedenini bilmiyorum ama Kris'in bunu söylemesi kahkaha atmama sebep olmuştu
''Ses kes Demetria Devonne Lovato konuşuyor burda'' dedi tek elini kaldırarak.
''Tamam bitanem sen yeter ki sinirlenme hadi anlat şu espriyi'' dedim kahkahalarımın arasından.
''Bak şimdi Jen ölüm tamam mı sende onun yanındasın ve birden dönüyosun böylelikle ne oluyor? ölümden dönmüş oluyorsun'' kahkahalarla dizine vura vura gülüyordu.Ben ise Jen ile Kris gibi suratımı buruşturdum
''Ah lanet olsun sen bir daha sarhoş olma Demz''
''Öf sende mi Brutus?''
''Hadi gidiyoruz Demz'' dedim sandalyemden kalkarak
''Ama N-''
''Hayır tamam gidiyoruz itiraz istemiyorum'' Demiyi kucağıma aldım çırpınmaya ve yumruklar atmaya çalışıyordu ki maalesef etki etmiyordu.
''Bırak beni seni manyak James'' dedi çırpınmalarının arasından
''Kızlar biz gidiyoruz hadi gelin sizde''
''Saol Niall biz biraz daha buradayız sonra taksiyle gideriz eve'' dedi Jen
''Merak ederim ama'' dedim.