4.Bölüm

282 28 6
                                    

Merhaba Arkadaşlar Yine Ben :D Bugün Tatile Çıkacağım Gitmeden Önce Atıyım Dedim Biliyorum Önceki Bölümde Eylülde Yazabilirim Demiştim Ama Dayanamadım Atıyım Dedim Her Neyse İyi Okumalar (İndila SOS ile okuyabilirsiniz yazarken o şarkıyla okumuştum Multimediada var zaten.ama yinede kararı size bırakıyorum :D )

Ne diyordu bu böyle ne saçmalıyordu ''Niall ben Demi sevgilin nasıl hatırlamazsın?'' dedim.Niall'ın boş boş bakan  gözleri yerini sevinçle aldı ve ''1 Nisan'' diye bağırdı.İfadesiz suratımı görmüş olmalı ki kahkahalarla güldü ben ise daha anlamış değildim.Bir dakika 1 Nisan dedi değil mi doğru duydum?Tabii ya bugün  1 Nisan gözlerimi devirdim ve ''Çok kötüsün Nialler'' dedim.''Kıyamam benim aşkım korkmuş mu özür dilerim''.''Tamam bir daha bana böyle bir şaka yapma ödüm koptu ya'' dedim gülümsedi ve ona sarıldım .Kapının arkasından gelen sesle birbirimizden ayrıldık.''Ne o Nialer anneni çok çabuk unuttun ah annen görseydi herhalde nasıl da üzülürdü'' alaycı bir ses tonu ile.Niall'a baktığımda suratı asılmıştı.Selenaya orta parmağımı gösterdiğimde alayla sırıttı.''Kapı orada ağzımda değil defol'' dememle öldürücü bakışlar atıp gitti.''Niall üzgünüm'' dedim ''Senin bir suçun yok'' dedi ''Nasılsın dostum ?'' dedi Rob. ''Ben iyim ama rica etsem çıkar mısınız? Demi ile Birşeyler konuşmak istiyorum'' dedi Niall hepsi birden onaylarcasına kafalarını salladılar

''Niall bunu bana nasıl yaparsın ''  dedim öfkeyle ''Demi ben dayanamıyorum artık ölmek istiyorum hiç kimsem yok h...'' elimi ağzımla kapattım ve ''Ben neyim burda çakma sarışın'' dedim elimi ağzından çektiğimde gülümsedi ''Bunları birlikte atlatacağız'' dedim başımı omzuna yasladım saçlarımı öptü ve ''Atlatacağız meleğim atlatacağız''

Sabah olduğunda güneş ışıklarının gözüme vurmasıyla gözlerimi kırpıştırdım ve esnedim.Niall'ın omzunda uyumuşum. Niall'a baktığımda ise hala uyuyordu.Onu uyandırmamaya çalışarak omzuma attığı elini elimle çektim ve dizlerinin üstüne koydum.Uyurken çok tatlı oluyordu.

Bir süre onu izledikten sonra Niall yerinden doğruldu ve yastığını düzeltti ''Günaydın'' dedim en içten gülümsememle ''Günaydın bebeğim sen ne zaman uyandın?'' diye sordu ''10  dakika oluyor.Ee nasılsın bugün?'' diye sordum. ''Bomba gibiyim'' dedi gülümseyerek ''Harika çünkü bugün taburcu oluyorsun'' dedim gülerek.Gözlerini kocaman açarak bana baktı ve ''Sahi mi böyle iyiydi ya yan gel yat senle olmak ama ne yapalım'' dedi sonra da dudak büzdü of dayanamıyordum onun böyle dudak büzmesine kendimi toparlayarak ''Şımarma Nialler Kahvaltını burada mı yoksa dışarıda mı yemek istersin'' diye sordum ''Dışarısı olsa iyi olur Demz çünkü hastanede bunaldım'' dedi.''Tamam doktordan izin alalım'' dedim

Kahvaltımızı dışarıda yaptıktan sonra hastaneye yeniden geldik ve odaya çıktık.''Ben taburcu olmak istemiyorum'' dedi çocuk gibi inat ederek ''Saçmalama Çakma sarışın çocuk gibisin. Ne yapıcaksın burada birazdan  çıkıcaz işte o kadar Doktor söyledi'' dedim. ''Ben çakma sarışın değilim'' dedi:''Öylesin'' dedim ''Benim çakma sarışınım'' dememle ayağa kalktı ve beni yatağa attı ''Göstericem ben sana şimdi çakma sarışını'' dedi ve gıdıklamaya başladı.Kahkahalarla gülmeye başladım ''N-Niall D-dur N-Nefes A-Alamıyorum'' dememle durdu ve bende derin nefesler almaya başladım ''İyi misin sevgilim?'' dedi sesi endişeli çıkmıştı.''İ-iyiyim'' dedim.Gülümsedi ve tam öpmek için yaklaşıcakken.Jennifer odaya girdi ''Ouv rahatsız ettim sanırım özür dilerim ama taburcu olucaksın biliyorsun hazırlan'' dedi kıkırdayarak.Niall ile aynı anda ''Kapa çeneni Jen'' dedik: '' Tamam tamam sustum'' dedi yine kıkırdayarak ve odadan çıktı.''Nerede kalmıştık?'' dedi Niall sapık ya.''Hiçbir yerde kalmadık çakma sarışın hazırlan hadi '' dedim.Oflayarak ''Tamam'' dedi ve üstümden kalktı.Bendeodadan çıktım ve  işlemleri hallettim.

Hastaneden çıkıp eve doğru yola koyulduk evlerimiz hastaneye yakın olduğu için yürüyerek gitmeye karar verdik.Biz böyle dörtlü yürürken bir kişinin eksik olduğunu farkettim.''Hey Rob nerede'' diye sordum.''O eve gitti çok önemli işi çıktı Niall'dan da özür diledi'' dedi Kris.''Tamam sorun değil'' dedi Niall.''Niall bu gece bizde kalmaya ne dersin hem bizin evin önüne geldik bile senin ev buraya uzak  hem dinlenmiş olursun nasılsa yarın hafta sonu'' Jennifer sonrada bana göz kırptı.Bu arada söyliyim ben Jennifer Kristen aynı evde kalıyoruz.''Çok iyi olur teşekkür ederim'' dedi Niall.

Eve girdiğimizde her yer her yerdeydi.''Kızlar bu evin hali ne her yer her yerde'' dedim. ''Peki anne hemen toplarız'' dedi Kristen kahkahalarla.''Hadi temizleyelim şu evi Nialler sende uzan şu yatağa ayak altında dolanma evi temizleyeceğiz'' dedim.''Olur anne'' dedi Niall.''Ve sus'' dedim ağzını eline götürüp fermuar yaptı.Bizde kızlarla evi temizlemeye koyulduk ben olmasam bunlar hiçbirşeyi beceremezler bir kere onlardan Unbroken turum için 2 ay  ayrılmıştım geldiğimde ise sonuç hüsrandı aynı şimdiki gibi her yer her yerdeydi ilk işim yakında hizmetçi tutmaktı doğru ya ben bunu nasıl düşünemedim.

1 Saat Sonra:

Niall uyumuşş biz ise yorgunluktan koltuklara yığılmış durumdaydık.''Kızlar ben yatıyorum hepinize iyi geceler'' dedi Kris.Jennifer ile ona iyi geceler diledikten sonra kalkıp mutfağa gittim bardak alıp su doldurdum ve bir dikişte içtim ''Ben yatıyorum Demz iyi geceler'' dedi Jen ''iyi geceler canım'' dedim arkasından.

Bende esneyerek odama gittim.Aslında bu kadar erken yatmazdım ama yarın Niall'ın annesinin cenazesi vardı.Makyajımı sildim ve sonrada pijamalarımı giyip kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Love Story (Diall Fan Fiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin