Merhaba arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayım :D
İyi Okumalar ;)
JOE
BURADA
O
BURADA
Jen'in sesini duyduğumda irkilmiştim gözyaşlarım da yanaklarıma hücum ediyordu.
''Lanet olsun o sağlık merkezinde tedavi görmüyor muydu?'' dedim bağırarak.Joe'dan gerçekten çok korkuyorum.
''Evet geri geldi Demi ne olur gel kapıyı kırmak üzere''
''Geliyorum sakın korkma sana hiçbirşey yapamaz tamam mı sakin ol'' ne diyorum ben ya ben bile sakin olamıyorum Jen mi sakin olucak.
''Niall bir şeyler yap ne olur'' şu anda şiddetli bir şekilde ellerim titriyordu.
''Sorun ne? sakin olur musun lütfen'' dedi endişeli bir ifadeyle
''J-joe b-burada''
''Bir saniye o sağlık merkezinde tedavi olmuyor muydu?''
''Evet ama geri gelmiş Tanrı aşkına Niall ne olur bir şeyler yap çok korkuyorum''
''Tamam güzelim sen sakin ol ben oraya gidiyorum''
''Bende geliyorum''
''Demi Hayır!'' diye bağırdı bana.
''Evet geliyorum lanet olası o deli heriften ödüm kopuyo ama yine de geliyorum arkadaşlarım için''
''İyi peki ama arabadan çıkmayacaksın''
''Tamam çabuk gidelim hadi''
Arabaya bindik ve yola koyulduk.
10 dakika sonra Jenniferlara geldiğimizde Niall kapıyı çaldı ama açan kimse olmadı.Bir süre daha çaldı ama açan yine yoktu.Dayanamadım anahtarı çıkarıp uygun olan yuvaya yerleştirip çevirdikten sonra kapı açıldı.Niall'ın elini sıkıca tuttum.İçeriye girdiğimizde lambalar sönüktü ve karanlıktan hiçbir şey gözükmüyordu.
''Niall burada kimse y-''
Cümlemi tamamlayamadan karşımda Jennifer ve Kristen belirdi ve hepbir ağızdan
''İyi ki doğdun Demi'' dediler.
Sahi ya bugün benim doğum günümdü 22 yaşına giriyordum.Ben unutmuştum fakat onlar unutmamışlardı.Yine de onlara kızgındım sonuçta korkutmuşlardı beni.
''Tanrı aşkına benden ne istiyorsunuz?''
''Hiçbir şey doğum gününü kutluyoruz işte fena mı oldu?'' dedi Niall
''Anladım ben zaten sana olayı söylediğimde de çok sakindin.Bunda senin de parmağın var.'' dedim sinirle
''Tamam Demi hadi uzatma nolur bak özür dilerim''
''Kızlar sizden hele hiç beklemezdim'' dedim Niall'ın söyledğini umursamayarak.
''Demi lütfen özür dileriz bir dahakine sen de bize yaparsın ödeşiriz'' dedi Jennifer göz kırparak.Biraz düşünürmüş gibi yaptım.
''İyi tamam'' dedim.Daha sonra onlara sarıldım ardından da pastam geldi çikolatalıydı mmm enfes
''Daha pastaya bakmaya devam edecek misin Demi?'' dedi Niall
''Tamam tamam üflüyorum''
Dİlek tuttum ve pastamı üfledim.Dileğim ise şöyleydi birbirimizden hiç kopmayalım böyle kalalım sonsuza kadar.
Sonrasında hediyelerim verildi Kris bana arkadaşlık kolyesi,Jennifer ise çok güzel çiçekli bir elbise almış ikisine de teşekkür edip sarıldım.
''Hayatım hediyeni şu an veremem çünkü hala üzerinde çalışıyorum'' dedi Niall ben daha sormadan.Onu başımla onaylayıp yanağına öpücük kondurdum.
''Senin varlığın bana hediye zaten o bana yeter'' gülümsedi ve dudağıma küçük bir öpücük kondurdu.
''Senden nefret ediyorum'' dedi bana.
''Aa ne tesadüf bayım bende senden nefret ediyorum'' dedim kahkaha atarak
''O zaman duygularımız karşılıklı?''
''Aynen öyle''
Biraz daha eğlendikten sonra Jen ile Kristen müsaade isteyip kalktık.
Eve geldiğimzide rahat koltuklardan birine yayıldım.Niall da aynısını yaptı.
''Sormayayım sormayayım diyorum ama hediyemi öğrenebilir miyim acaba?''
''Olmaz Demi daha üzerinde çalışıyorum'' dedi
''Peki ipucu versen?''
''Hayır''
''Birazcık ipucu yaa çok değil''
''Zorlama istersen hayatım'' dedi göz kırpıp
Kollarımı göğsümde birleştirip somurttum
''Zaten bende o kadar merak etmiyordum''
''Tabii tabii bilmez olur muyum hiç ''dedi alaylı bir biçimde.Ona karşılık gözlerimi devirdim.Bir süre sessizlik oldu bu sessizliğ bozan Niall'ın telefondan açtığı slow bir şarkıydı benim şarkım my love is like a star.Ayrıca Niall ile şarkımız.Bana doğru eğildi ve
''Hanımefendi bu dansı bana lütfeder misiniz?'' dedi.Onun öyle demesi beni kahkahalara boğmuştu.
''Tabii ki'' dedim ve uzattığı elini tutup kalktım.Ellerini belime yerleştirdi bende onun boynuna.
''Seni çok seviyorum hemde çok beni sakın bırakma tamam mı?'' dedim gözyaşlarım yanaklarımdan istemsizce süzülürken.
''şşş saçmalama tabii ki bırakmayacağım sonsuza kadar senden başkasını sevmeyeceğim söz veriyorum prensesim sakın ağlama'' dedi gözyaşlarımı silerken.
''Hadi yatalım artık geç oldu yarın konserin var'' dedi
''Konser demişken aa dur bi dakika'' dedim ve telefonumu elime aldım ve ön kamerasını açtım Niall yanağımdan öpüyordu bende gülümsüyordum.Birkaç poz daha çektikten sonra bütün hesaplarıma bu fotoğrafı koydum.Sonra tweet attım ''Lovatics Doğum günü mesajlarınız için çok teşekkür ederim sizleri çok ama çok seviyorum sürtükler ;)''.
Telefonumu kapatıp Niall ile yatak odasına girdik.Banyoda üzerimdekileri çıkartıp pijamalarımı giydim ve makyajımı sildikten sonra yatağa girdim Niall da aynısını yaptığında beni göğsüne bastırdı ve yanağıma öpücük kondurdu.Kendimi uykunun kollarına bırakmadan önce Niall'ın ''iyi geceler meleğim'' dediğini duydum ardından uykuya daldım.