"Hey, waar bleef je nou? En heb je nagedacht?" Hij greep me vast bij me middel. Onze gezichten met maar één centimeter afstand. "Ja, ik wil dat we een relatie hebben. Ik wil mijn vriendin niet erger teleurstellen." Ik nam diep adem. Dit was waarschijnlijk de moeilijkste beslissing die ik moet nemen in mijn hele leven. Tot nu toe dan. "Maar ik kan het niet zomaar doen baby. Het gaat wat tijd kosten. We doen dit nog een keertje, en zaterdag zien we wel weer verder ja?" Hij wachtte geen antwoord af, en zoende me ruw op me mond. Ik duwde hem zachtjes weg. "Luuk, rustig aan. Je wachtte niet eens rustig af op een antwoord. En ja we kunnen dit wel doen enzo. Maar daar moet zaterdag wel iets aan veranderen." Hij liet me los en zuchtte. "We zien wel ja? Maar nu rustig.." Hij liep naar me toe, en greep naar mijn heupen. Hij zoende me passievol en vroeg om toestemming met zijn tong. En ohgod zijn lippen zijn hemels. Ik legde mijn armen rond zijn nek, en we liepten langzaam achteruit naar het muurtje. In mijn hoofd gaat van alles rond. Wat als mijn ouders erachter komen? Wat als Jessica erachter komt? Het is immers haar ex. En nog steeds niet weet ik de reden waarom het uit is gegaan. Ineens voelde ik dat Luuk me hand pakte en op zijn mannelijke gedeelte neerlegte. "Luuk, rustig." Ik probeerde op adem te komen, wat niet zo makkelijk ging. Hij stopte niet en ging naar beneden met zijn mond. Mijn kaak, hals, door naar beneden. Ik pakte zijn gezicht vast zodat hij me aan kon kijken. "Rustig aan. We doen het rustig." Hij probeerde op adem te komem. Zijn wangen rood, zijn lippen vol en roze. "Sorry baby." Je kon het nauwelijks horen in de kleine gang. Hij draaide ons langzaam om, zodat hij tegen de muur aanstond, met mijn achterkant tegen zijn voorkant aan. Langzaam begon hij tegen me aan te schuren. Ik deed mee, want ja. Ik ben in de wolken met dé badboy van de stad. Ik voelde een bobbel tegen me aan groeien. Ik walgde vandiep wel. Het voelde best vreemd. Dit is ook het verste wat ik ooit heb gedaan met een jongen. Maar ik wist nooit wat er allemaal in de toekomst zou gebeuren..
---------------------
All rights served by myself
Dont copy, it's my story
Prologue: December 21st 2014
JE LEEST
Broken
Teen Fiction"I was happy. Till I met you. I thought you loved me. But you played with me like a doll, and broke me."