*Samira's POV*
Rustig loop ik naar Luuk's huis. Mijn moeder bood me een lift aan, maar als ik ja zei, en ze zou hem zien, was ik nog lang niet jarig.. Ik pak mijn iPhone uit mijn jaszak en doe mijn oortjes erin. Ik scroll wat door mijn liedjes heen en zie een rijtje met Beyoncé. Ik zet hem maar op shuffle. Ik verstop me wat meer in mijn jas door de kou. Het is iets van 0 graden.
Eindelijk aangekomen bij Luuk's huis, doe ik mijn oortjes uit en mijn telefoon in mijn jaszak. Ik loop naar de voordeur en bel aan. Na een tijdje hoor ik voetstappen. Ineens gaat de deur open. Van schrik zet ik een stap achteruit. Te diep in gedachten gezonken blijkbaar. "Hey." Hij heeft een losse spijkerjean aan tot op zijn heupen, een wit doorschijnend T-shirt, waarin je zijn goed gespierde buik kan zien, met een Hollister vest erover heen. "Hey." Ik forceer een glimlach. "Kom binnen." Hij maakt ruimte zodat ik naar binnen kan gaan. "Hoe gaat het met je? Was het koud?" Ik rol met mijn ogen. Tuurlijk is het koud idiot. "Goed hoor met jou? Nee man, het is zomer toch volgens jou." Hij schiet in de lach. En ohgod, wat is zijn lach mooi. "Je bent in een sarcastische bui. I like it." Hij zet een grijns op. "Jaja, zal wel. Waar kan ik mijn jas ophangen?" Hij steekt zijn armen uit om mijn jas uit te doen. Ik draai met mijn rug naar hem toe, en hij trekt mijn jas uit. Maar wat mij weer overkomt, tuurlijk gaat mijn vest mee. Ik probeer hem weer aan te doen, maar Luuk trekt zodat hij uit is. Hij grijpt me bij mijn heupen vast. "Ik heb je gemist baby." Hij legt zijn hoofd in mijn nek. Ik voel zijn adem tegen mijn nek aan. Het gevoel van Luuk dicht bij mij is overweldigend. Hij kust mijn nek en zuigt. Ik kan geen klein kreuntje onderdrukken. Ik draai me naar hem om. "Mag ik mijn vest? Zullen we dan ook gelijk maar naar boven gaan? Ik wil namelijk niet de hele tijd in de gang blijven staan." Zijn lippen veranderen in een grijns. "Tuurlijk baby, en ja kom we gaan naar boven. Ik wil namelijk ook niet hier blijven staan." Hij overhandigt me mijn vest en ik doe hem gelijk aan. "Kom je?" Hij was al ondertussen bij de trap gelopen. "Ja kom eraan." Ik pak nog snel mijn telefoon en loop hem achterna. We lopen de trap op. Ik ben hier maar 1 keer geweest, maar het was niet echt een goede eerste indruk. Zijn vader dronk heel veel, en op die avond dat ik kwam, was die dronken vader thuis. Dus het rook er sterk naar alcohol, en volgens mij ook wiet. Zelf doet Luuk het ook, maarja. Hij is jonger en knapper natuurlijk.
*Luuk's POV*
Ik leid haar naar mijn kamer. Het is niet groot maar ook niet klein. Gewoon voldoende. De muren zijn zwart en grijs, en de meubels wit. En wat accessoires. Ik laat Samira voorgaan. Natuurlijk kijk ik naar haar kont. Jezus, ze heeft echt een goed lichaam. Ik zou zoveel met haar kunnen doen. Dan draait ze zich om. Ik kijk meteen op. "Dus, wat gaan we doen?"
*Samira's POV*
Toen ik me omdraaide betrapte ik hem naar mijn kont kijkende. Typisch..
"Dus, wat gaan we doen?" Hij denkt even na. "We kunnen een film gaan kijken?" Dan kan ik eindelijk in zijn armen liggen. "Ja, ik vind het best. Welke film? We kunnen horror kijken?" Ik aarzelde even. Zijn ogen lichten op. "Jaaaa. Wat dacht je van Annabelle?" Ik stemde meteen in. Ik vind die film zó eng. Maar hij is wel gewoon leuk. "Okey mooi." Hij loopt naar zijn tv toe en pakt wat cd's. "Hé, ik moet even naar het toilet. Kun je me misschien zeggen waar het is?" Ik bloos even. Wat een sukkel ben je toch Samira. Hij schiet even in de lach. "Ja tuurlijk. Het is de gang op, tweede deur rechts." Ik schaam me helemaal kapot. "Oké, thanks." Ik loop weg en hoor nog iets van een no problem. Als ik de deur open, valt mijn mond open. Het is zó groot. Gewoon zo groot als mijn eigen slaapkamer. Ik stap naar binnen en doe de deur achter me dicht. Ik loop naar de spiegel toe, en kijk even maar mijn gezicht. Ugh, natuurlijk. Een puistje. Alweer. Achja, niks aan te doen.
Ik loop weer terug naar Luuk's kamer. Voordat ik de deur open wil doen, hoor ik dat hij aan het bellen is. Ik zet mijn oor tegen de deur aan om te kunnen luisteren wat hij zegt.
'Het komt goed schatje. Morgen?'
Ik kan niet horen met wie hij aan de telefoon is.
'Is goed, ik zie je morgen. I love you.'
Op dat moment stap ik naar binnen. "Van wie hou je?" Hij draait zich om en laat van schrik zijn mobiel vallen. "U-uhm, niemand. H-het was mijn m-moeder." Ik maak een instemmend geluidje. "Gaan we een film kijken?" Ik loop alvast naar zijn bed toe, en plof erop neer. "Ja tuurlijk." Hij doet de lichten uit, gordijnen dicht, en komt naast me liggen. Hij slaat zijn armen om me heen, en ik kruip tegen hem aan. Met wie zou hij toch aan de telefoon hebben gepraat? Achja. Het zou wel vast zijn moeder zijn geweest.
--------------------------ik ga woensdag bowlen jeuj. spannend. met wie zou Luuk aan de telefoon zitten? ohja hierboven zie je Samira. Adriana Lima speelt haar. vote en comment ik update morgen misschien wel. lyallll ❤️💨
JE LEEST
Broken
Teen Fiction"I was happy. Till I met you. I thought you loved me. But you played with me like a doll, and broke me."