ACI .
bilmediğim her bir gerçek içindi çektiğim , belkide bu dünyadaki cehennemimdi 3 harfli bir kelime . kalbimin sanki sökülüp alınması hissi bana tekrar tekrar hatırlatan . hangi birine acı çekiceğimi bilmiyorum yaşadıklarıma yoksa yaşayamadıklarıma . Her biri için izdirap çekiyorum . senin olmayışın daha da katlanılmaz yapıyor bu hayatı bu cehennemi. kahveydi benim sana bakış açım ağzına ilk aldığında acı bir tat bırakan ama sonrası da bağımlısı olunan bir varlıktın .Belkide geceydin , zifiri karanlıktı gözlerin, içinde kaybolası o gözlerin.
UMUT.
Kaybedli çok oldu aslın da , seni kaybettiğimden beri benim kapıma hiç uğramadı , herkes o kadar mutlu zannediyorlarki hiçbiri gözlerimin en dibine bakmayı akıl edemiyorlar bir baksalar kayboluşumu görecekler ama cesaret edemiyorlar sadece sen ettmişti gerçek ruhumu görmeye lakin bunada ben fırsat vermedim . E n büyük pişmanlığın ne deseler benim olanı kaybetmek derim , evet seni ve umudumu kaybedişim . Ne zaman bir film izlesem yada sokakta mutlu bir insan görsem yaptığım hatalar canlanıyor çünkü en büyük yanlışı kendime yapmışdım , sen gittikten sonra bile .bidaha da uğramadı zaten umut denilen kapı ...
ÖZLEDİM.
beraber gülmeyi , eğlenmeyi , üzülmeyi özledim seninle . hayatımdaki tek şansı senle kullandım .biliyormusun senden sonra ben hiç gitmedim lüneparka yada denize çünkü oralar seninle güzeldi sen gidince de bir anlamıda kalmadı zaten . Çok geç anladım sana aşık olduğumu ama o kısa süre bile ömrümün en güzel kısmıydı . bana gözlerinle beni sevdiğini söylemeni özledim o gülüşünle mest etmeni yada her ismimi söylediğindeki o sesindeki tınıyı neden bilmiyorum ama hakkım olmasada seni çok özledimmm
dayanamıyorum artık bu acıya bu özleme seninle olmak istiyorum senin yanında olamak istiyorum. Canımın yandığı kadar yakmak istiyorum bu gökyüzünü , mahvolduğum gibi mahvolsun istiyorum bu ağaçlar , ruhumun kirlendiği kadar kirlensin istiyorum bu denizlerin sen yokken kül olsun bu dünya...
bu gece günahlarımı kutluyorum en büyük ve en güzel günahımı kaybedişimi kutluyorum elimde senin resmin karşımda yıldızlar senin varlığı şereflendirirken bana şahitlik ediyorlar seni çok sevdiğimi söylüyorum lakin sana diyemediklerimi dile getiriyorum .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Acı ' nın Rengi
Ficção Adolescenteİçimdeki şeytanın yakarışıydı bu ... ®Tüm haklar gizlidir