kiraz ağacı

71 0 0
                                    

" big fish "

Şuan meşgulüm kapıya bakabilir misin ?

Tamam bakıyorum! Buyurun kime bakmıştınız ?

Can Bey sizin adınıza bir kargo var.

Kimden gelmiş?

Annenizden , ismi bu değil mi?

Evet , annemden mi ?Şaşırdım şuan. Daha dün konuştum bu konu hakkında bir şey söylemedi.

Buraya imza atmanız gerekiyor.

Tabi.

Belki süpriz yapmak istemiştir.

Süpriz olduğunu pek düşünmüyorum. İyi günler.

Kim geldi?

Annemden kargo gelmiş.

Annenden mi?

Evet. Ben de şaşırdım .

Hadi açsana .

Aa bunlar babamın CD'leri . Babam ,biz küçükken hevesle bir kamera almıştı. Önemli günleri hep kayıt altına almak istiyordu. Ama bunların çoğunu izledim. Ama bu rengi farklı olanları izlemedim .

Hadi gel izleyelim . Benim de projem bitti sonunda . Biraz eğleniriz . Hem senin küçüklük halini hiç görmedim

Gördün bir daha düşün .

Ama o sayılmaz lise mezuniyet fotoğrafını diyorsan . Orada pek iyi gözüktüğümü söyleyemem.

Tamam hadi açta izleyelim şunları.

Ama ilk şunlardan başlamak istiyorum . Bunları daha önce izlemedim .

Başlattım .

(kamera kaydındaki konuşmalar)

"Şuradaki kıza mı bakıyorsun .

Evet ,dede .

Bence yanına gidip tanışmalısın .

Hayır yapamam .

Bence dans etmekten  hoşlanıyordur . Sana nasıl dans edileceğini göstermiştim hatırlıyorsun dimi . Hadi küçük adam ! Yaklaş...

Baba, gitmeden kulağına ne fısıldadın.

Hiç , önemli bir şey değil . Bak ,oğlunu izle ilk teklifini yapıyor ve kız kabul etti . Evet ! Senden daha iyi çıktı.

Dans etmeyi sen mi öğrettin. ?

Sayılır. Yani , bir şeyler göstermeye çalıştım.

Oğlunu iyi izle bunu her zaman göremezsin .Şuan tam vakti , yap şunu. Tam beklediğim gibi ilk tokadını yedi.

Kızı dudağından öpmesini sen mi söyledin .

Bilmiyor olabilirsin ama müziğin en vurucu anında her zaman şansın vardır

Baba, o daha 8 yaşında !!"

Gülmeyi keser misin ! Daha 8 yaşındaydım .

Dur dur . Ah konuşamıyorum . Bunları daha önce izlemeliydim. Bu kadar utanmana gerek yok, çok tatlı gözüküyorsun . Bu olaydan sonra ne oldu ?

Dedem, düğün bitimine doğru gidip özür dilemem gerektiğini söyledi. Bende yaptım. Kızın hoşuna gitmişti sanırım ve  kızla bir yaz boyunca birlikteydik.

Sekiz yaşındaki birine göre hiçte masum değilmişsin .

Ne , yaz tatili arkadaşı sadece . Hem daha çocuktum .

Tamam bir şey demedim . Diğerlerini de izleyelim

(kamera kaydındaki konuşmalar)

"Bir daha denemek ister misin?

Kolun biraz acıdı ama bilmiyorum .

Kolun iyi gözüküyor bence . Çıkmak istemiyorsan sen bilirsin .

Tamam bir kez daha denemek istiyorum .

Unutma, en tepeye çıkmana gerek yok sadece şuradaki kirazları görüyor musun. İşte hedefin orası olmalı.

Ama yukarıdakiler daha güzel gözüküyor.

Benim ki sadece ufak bir tavsiye. Uymak zorunda değilsin . Hazır mısın? Hadi bu kez olacak.

Baba, sizi uzaktan izliyordum da niye çıkmasına izin verdin. Zaten dolapta kiraz vardı. Çok istiyorsa gidip alabilir.

Daha hazır değil. O dala dikkat et!

Neye hazır değil ?

Bak sıkıntı kiraz yemesi değil . Buraya geldik ve yukarıdaki kirazların güzel gözüktüğünü söyledi. Ben de ona çıkabilirsen yiyebilirsin dedim. Oda çıkarım dedi ve bunu söylerken hiç düşünmedi. Neyi yapıp yapamayacağı konusunda en ufak bir fikri yok .

Baba abartıyorsun daha 14 yaşında.

Bak bu saati görüyor musun . Bu benim ilk ödülümdü. Al arkasını oku.

Baba, bu izcilik kulübü adı mı?

Bunu kazandığımda 13 yaşındaydım ve sonra hayatımın en değerli eşyası oldu. Çok çalıştığım için vermediler. Kampta çıkan yangında iki arkadaşımı kurtardığım için verdiler. Herkes gibi durup olanlara bakıp uzaklaşsaydım , düşünmek istemiyorum. İşte o anda bir karar vermem gerekiyordu . Şimdi anladın mı beni ? Tamam biraz uç bir örnekti ama hayatımın her anında neyi yapıp yapamayacağımı biliyordum. Maalesef sana bunları hiç anlatamadım.Sen o sıra benim yanımda değildin.

Baba yurtta okutmak zorunda değildin .

Yurda gitmek senin fikrindi benim değil . Ben de senin fikrine sadık kaldım .Ama işte olmadı. Birlikte vakit geçiremedik. Okulla birlikte giderek benden uzaklaştın . Her geldiğinde seninle bir şeyler yapmak istiyordum . Ama seni tanımıyordum bile .Sonra zaten üniversiteyi başka bir şehirde okudun . Şimdi ise evlisin , çocuğun var ve sadece tatillerde seni görebiliyorum .

Evet evlat, şimdi kirazları yiyebilirsin!! O, hayır , çıkmaya devam ediyor. Bu çocuk senin gibi mi bilmiyorum ama düşündüğümden iyi çıktı . Hadi evlat o kirazlar senin !! Az kaldı . Yapamayacak . Şuradaki dalı görüyor musun ? Kurumuş ve biraz sonra ayağıyla kontrol etmezse düşecek . Sakın söyleme kendisi bunu yapmalı sen değil.

Baba!! Yaptığını beğendin mi!Öyle bakmayı keste gel yardım et"

O gün sağ kolum kırılmıştı. Hastanede dedem bir daha ki sefere çıkarsın demişti ve bana saatini vermişti.

SADECE 15 DAKİKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin