1¿

3.7K 205 316
                                    

Sizi Gravity Falls'ta ilk defa görürler

Dipper: Esrarengiz Kasaba 'ya yeni taşınmıştın. Kasaba sokaklarında gezinirken biriyle çarpıştın.

-Ah, b-ben çok özür dilerim.

Sana çarpan çocuk senden özür dileyip ayağa kalktı.

-Önemli değil, senin hatan değildi.

Çocuk sana elini uzattı. O an çocuğun yüzüne baktın.

Çocuğun mavi (kahverengi olabilir ıdk)
Gözleri ve kahverengi saçları vardı. Kocaman bir gülümsemeyle sana bakıyordu. Çocuğun elinden tutun seni çekip ayağa kaldırdı.

Üzerini silkip tekrar ona baktın. Sanki yerde bir şey arıyor gibiydi ve oldukça endişeli görünüyordu.

Ayağının topuğuna bir şeyin değdiğini hissettin arkana dönüp baktığında kırmızı ve sarı kaplı kalın bir defter gördün. Defteri alıp çocuğa uzattın.

-Mm, sanırım bunu arıyorsun.

Çocuk heyecanla elindeki defteri aldı.

-Evet, teşekkürler.

-Bu arada ben (S/A)

Deyip elini uzattın.

Çocuk biraz utanarak sana baktı.

-B-ben Dipper yani herkes bana öyle seslenir.

Deyip elini sıktı.
Elini çekip
-Memnun oldum Dipper, umarım tekrar görüşürüz.

Dipper biraz kızararak gülümsedi.

-Ben de, umarım görüşürüz.

Mabel: Yeni taşındığın kasabayı keşfetmek için sokaklarda dolaşıyordun

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mabel: Yeni taşındığın kasabayı keşfetmek için sokaklarda dolaşıyordun. Yürürken takılıp düştün. Acıyla başını çevirip neye takıldığına baktın. Bu bir domuzdu ve oldukça da sevimliydi. Domuzun yanına yaklaştın ve biraz teredüt ederek elini uzattın.

Domuz çok uysaldı. Sana zarar vermeyeceğini anlayıp yavaşça başını okşadın. Domuz bundan hoşlanmış olacak ki sevimli sesler çıkarttı.

-Sana ne oldu? Sahibin var mı? Yoksa çiftlikten mi kaçtın?

Domuz sana küçük siyah gözlerini dikip ufak sesler çıkardı. Ayağa kalkıp tekrar domuza baktın.

Gravity Falls| Tepkiler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin