01.

277 11 0
                                    

E L S Ő F E J E Z E T:
a döntés

❝ Minden döntésnek hosszú utóélete van

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Minden döntésnek hosszú utóélete van. Senki sem tudhatja, milyen választás mihez vezet. Nincs más lehetőség, mint hogy azt a döntést hozzuk meg, ami abban a pillanatban a legjobbnak tűnik. ❞
(Cassandra Clare)

A napsugarak halványan préseltek be magukat a leengedett redőnyön keresztül, és némelyikük rám is mosolygott, elérve, hogy hunyorítva felnyissam szempilláim

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

A napsugarak halványan préseltek be magukat a leengedett redőnyön keresztül, és némelyikük rám is mosolygott, elérve, hogy hunyorítva felnyissam szempilláim. Megdörzsöltem szemem, majd nyújtózkodva rápillantottam az ágy mellett elhelyezkedő szekrényen lévő digitális órára, mely épp átváltott délelőtt tizenegyre. Megpróbáltam felülni, azonban valami visszatartott. Egy férfikar ölelte körbe csupán a vékony égszínkék lepedővel betakart derekam. Kézfeje lógott az ágy széléről. Nevét sem tudtam, de mégis elmosolyodtam látványán. Sötét haja rendetlenül ereszkedett homlokába, melyet csípőmön pihentetett továbbra is. Mélyen aludt, néha felhorkantott álmában.

Emlékeim közt visszakerestem a tegnap estét, azonban nagyobb részét homály fedte, nyilván az elfogyasztott alkohol hatása miatt. Ritkán iszom, de a magam mögött hagyott nap kiérdemelte azt a jutalmat, hogy Martinival ünnepeljem meg. Nővérem, miután sikeresen meggyőzött arról, hogy nem is lehetne jobban felönteni a garatra, mint egy night clubban, magával cipelt az említett helyre.

Az elmúlt hat évem teljesen bulimentesen zajlott, hiszen a szessziók között nem minden diáknak volt ideje lerészegedni, főleg nem egy jogi hallgatónak, mint én.

Azonban most, hogy ez a korszak lezárult, sikeresen bezártam magam mögött a könyvet az egyetemista éveimről, és polcra helyeztem, hogy hadd porosodjon, miközben a célban állva várom, mikor hangzik el a start, hogy végre elkezdjem el igazi  történetem írását, aminek első oldalán már szerepel egy ittas egyéjszakás kaland, egy ismeretlen férfival, akinek nem tudom a hivatalos nevét, és egy ideig nem is szeretnék tudomást szerezni róla.

Óvatosan megemeltem karját, nehogy felkeljen, és az átizzadt anyagra helyeztem vissza. Halkan elkezdett nyöszörögni, de szerencsémre csak átfordult a másik oldalára, az ágy azon részére, mely kihűlt az éjszaka óta.

Bűnös vágyak Donde viven las historias. Descúbrelo ahora