10.

127 6 0
                                    

T I Z E D I K F E J E Z E T:
a fájdalom

T I Z E D I K F E J E Z E T: a fájdalom

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

,, A fájdalom is csak börtön. "
(A zöld íjász c. sorozat)

_______________________________________

FIGYELEM!
EGYES JELENETEK A NYUGALOM MEGZAVARÁSÁRA ALKALMAS LEÍRÁSOKAT TARTALMAZNAK!

Ott lebegett előttem a kép, amikor Noel keblemre hajtotta fejét, ekképpen kifejezve őszinte szeretetét. Gyengéden ölelte derekam, mintha az elvesztésemtől félt volna. Egy ártatlan csecsemőhöz hasonlóan, aki édesanyjában találta meg a békét. Meg kellett volna rémülnöm, és elfutnom, mielőtt a titkok fényre derülnek? De elkéstem. Bármelyik nézőpontból nézve. Megcsókoltam azt a férfit, aki talán családom része. Lehetséges, hogy ezt titkolta az első naptól kezdve, vagy egyáltalán nem álltak rendelkezésére információk, ahogy nekem sem? Eddig a pillanatig.

Elvakított a félelem. Gondolkodás nélkül összegyűrtem a tenyeremen fekvő fényképet. Utoljára néztem farkasszemet apa, és az őt ölelő Noel szelíd tekintetével. A papír elszakadt némi helyt, majd elernyedve öklömet, kihullt belőle, mint egy könnyed tollpihe. Az ujjaimra ragadt fekete festék viszont nem pergett le első próbálkozásra. Apró foltok ivódtak bele bőrömbe, karöltve a fájdalommal, ami nem eresztett fogságából. A nyitott dosszié még a földön hevert, benne fekete-fehéren írva, hogy mégis mi köze volt Noel édesanyjának apához. Hiába is néztem volna meg, az nem nyújtott volna magyarázatot a képre, csupán egy-két dolgot közlött volna velem. Éppen annyit, ami további kérdéseket hagyott nyitottan számomra.

Kész szappanopera főszereplőnője lettél, Amanda!

Lehetetlenül lapozgattam a papírok között, hátha valamelyik az ellenkezőjét súgja számomra, de mindegyik irat ugyanazt tartalmazta. Meg akartam győzni magam, hogy Noelnek igenis semmi köze sincs családomhoz, végképp apához, de nem tudtam. Zalán pedig csak alátámasztotta gondolatmenetem. A összeomlás szélén álltam.

─ Apának köze volt ehhez a nőhöz! ─ Hangja mellőlem szólt, mégis oly’ távolinak éreztem, és nemcsak őt, hanem ezt követően mindenkit. Érdeklődő személyiség vagyok, egyszóval gyűlöltem, ha valaki rejteget előlem valamit, főleg, ha az a titok engem is érint ─ és ebben a helyzetben engem érintett a legközelebbről, ha Noel szempontjából néztem, ha apáéból.

Jóval később eszméltem rá, hogy öcsém más személy után kutatott. Ennek viszont nem tulajdonítottam nagy jelentőséget, hisz egyáltalán nem volt meglepő, ha a nő Sárközi Antalt választja ügyvédjének. De ez csak az első csepp volt a pohárban. Az ország legismertebb ügyvédje számtalanszor képviselt olyan nőket, akik kényelmetlenül érezték magukat a házasságukban, viszont az erőszak már nem az ő hatáskörébe tartozott. Volt rá eset, hogy tökéletesen festő nőkkel csevegett négyszemközt az irodájában, mi pedig csak az ajtón kiszűrődő hangokat hallhattuk, amelyek eljutottak a vacsoraasztalig. Anya ilyenkor ki is hagyta az étkezést.

Bűnös vágyak Donde viven las historias. Descúbrelo ahora