*Jin Ling*
Valaki simogatja az arcom. Még nem akarok felkelni olyan kényelmes itt.
-Ling. Kelj fel. Csináltam reggelit.
-Hmm.. Nem akarok.. -Wen Ning oda hajolt hozzám és egy apró csókot adót amitől a szemeim egyből kinyíltak.
-Ha most felkelsz még kapsz egy párat. – elkezdett halkan nevetni. Megint vörössé vált az arcom.
-Gonosz vagy tábornok! – Még jobban elkezdett nevetni, én felé nyújtózkodtam és ő felvett a karjaiba.
Kivitt a kis lakásból és letett a tegnapi tűzrakó hely mellé és a kezembe adott egy leveses tányért és egy kanalat. A leves teli volt zöldségekkel és tésztával. Ezt is ő készítette. Az ízek olyan jók voltak hogy még ilyet sosem kaptam egyik klánnál sem. Egy ilyen étel mellett úgy éreztem magam mint egy császár! Bárcsak mindig ő főzne nekem!
-Nagyon finom lett!
-Örülök.. A nap már nagyon magasan van. A bácsikád nem fog kérdezősködni hogy hol jártál és aludtál? – A gyönyörű arcára aggodalom költözött.
-Elmegyek Gusuba és megkérem a srácokat hogy falazzanak nekem. – Egyszerű ötlet és a szerelmem még mindig aggódott, de látszott rajta hogy ezt az ötletet logikusnak és működő képesnek tartja.
A levest befejeztem és letettem a tárgyakat a földre. Az egyik kezemmel megfogtam a pólóját és egy szenvedélyes mély csókot adtam neki, amiben már a nyelveink is szerepet játszottak. Szinte éreztem ahogy elszáll belőle a feszültség és azt hogy én megint lángolok. Amikor elváltunk mélyen bele nézett a szemembe.
-Mi most együtt vagyunk?.. – A tábornok kérdésére a zavar vette át az irányitást a fejemben. Így csak a heves bólogatásommal tudtam neki felelni, újra vissza kaptam a mosolygós Wen Ningemet aki az igenem után rengeteg apró csókkal árasztotta el az arcomat.
-Ning. Mennem kell Gusuba... – A csókjai abba maradtak és egy aprót simított az arcomon.
-Menj csak nyugodtan. Kedvesem. – k. . K.. Kedvesem.... A Wen hogyan tudja elintézni hogy minden egyes percben jobban bele szeressek!?
Elköszöntem tőle egy utolsó szenvedélyes csókkal majd ahogy csak tudtam siettem Gusu felé. Nagy szerencsémre nem volt olyan messze a Felhők védelme. Amikor beléptem oda még gyorsabban mentem hogy megtaláljam őket. De az össze vissza szaladásnak meg lett a baja. Neki mentem egy szamárnak, és a földre estem. Majd két fejet vettem észre fölöttem. A szamárét és Wei Wuxianét.
-Szia Jin Ling! Mit keresel itt? – Wei bácsikám fel segített a földről.
-Shizuit és Jingyit keresem. Nem láttad őket?
-Most Lan Zhan óráján vannak. Szerintem hamarosan végeznek. – Végeztek is. Megjelent Lan Wangji aki azonnal oda ment Wei mellé és a fél karjával átölelte.
-Jin Ling. – Bólintott egyet köszönés képpen amíg én meg hajoltam.
Kiegyenesedésem után Lan Jingyi karolta át a nyakamat és bele üvöltött a fülembe.-Szia!
-Ne ordibálj a fülembe! – Elvettem a kezét a nyakamból. – Hol van Shizui?
-A szobájába ment. Miért?
-Gyere velem. – Én és az értetlen Jingyi elindultunk Shizui szobája felé.
-Te meg még is mire készülsz?
-Majd megtudod! – Jingyi még hülyébb képet vágott mint amit szokott.
Shizui szobájához érve szinte berúgtam az ajtót. Ő az ágyán olvasott valami béna tankönyvet. Amikor meg látott minket úgy nézett ránk mint ha megint valami rosszat csináltunk volna.
ESTÁS LEYENDO
Az íjász szerelme [Jin Ling X Wen Ning]
FanficEz a könyv a Mo Dao Zu Shi- n alapszik és egy szerelmi történetet mutat be Wen Ningről és Jin Lingről. Csak egy kis rövid hat részes alkotás amit nem tudom hogy fogok e folytatni. Lehet nem a legprofibb könyv, de remélem tetszik. Véleményeket szíves...