•2•

491 23 8
                                    

Yunus adasinda ilk sabahina uyanmisti. Dünki bakışmada aklı kalmıştı. Neden aklının kaldığını kurcalıyordu fakat bir türlü nedenini bulamıyordu. "Hayır." diyordu Yunus içinden "olmaz, yapamam"
Oyun alanına gittiler. Yunus'un gözleri tekneden inen Barış'ta kaldı. Barış'ın gözleri zaten Yunustaydı.. seramonide bile birbirlerine bakmadan duramıyorlardı. aralarındaki çekimi ikisi de hissediyordu. fakat Yunus, hislerinden emin olamıyordu.. ya da olmak istemiyordu. Avantajı kazanan ünlüler, kimin kimi alacağını tartışırken sercan ve mert Barış'a birden yükseldi. Zaten Yunus geldiğinden beri herkesin Barış'a yüklendiğinin farkındaydı. ve bu duruma cok üzülüyordu. O an Barış'ı gidip teselli etmek istese de sadece bakmakla yetiniyordu.
Barış Yunus'u seçmişti. Yunus'un kalbinde adeta kelebekler uçuşuyordu. Sıra onlara gelmişti. Başlangıç noktasına yürürken birbirlerine bakmamak için kendilerini zor tutuyorlardi. Başlangıç noktasındayken Yunus bir el gördü. bu Barıştı. "Başarılar" dedi bir tebessümle.. Yunus heyecanından kalakalmıştı. 5 saniye sonra "B-b-başarılar" dedi. Barış sesinde ki heyecanı hissedip sırıttı. Yunus cok utanmıştı..
3 2 1 (düdük)
Yunus düşmüştü. Bacağı cok acıyordu. Barış yunusun düştüğünü gördüğü gibi yanına koştu. Yunus kafasını kaldırdı, Barış'a baktı. O an sanki dünyada sadece ikisi vardı. birden Metin Kuş'un sesiyle kendine geldi. ve o acıyı tekrar hissetmeye başladı. Çok canı yanıyordu. Ve evet.. korktuğu başına geldi. Yaklaşık 1 hafta parkura çıkamadı. Bacağından ameliyat olmuştu. Ve herkes yunusu dışlıyordu. Bu zaman içerisinde Barışta dışlandığı için Barış'a kendini daha ait hissetmeye başlamıştı.
Barış Yunus'u o halde görünce içi gitmişti. Sokağa bırakılmış bir ev kedisi gibi hissediyordu. Ona bir sey olmasindan çok korkmuştu. Benchte takımının Yunus'a yüklendiklerini gördükçe çok üzülüyordu. Birbirlerini sadece birbirleri anlıyordu. Bunu dile getirmeseler bile hissediyorlardı.
Acaba ilk adımı kim atacaktı? ikisi de bunu düşünüyordu. Yunus maruz kaldigi hakaretlerden sonra biraz uzaklasmaya karar vermişti. Ormana gitti ve bir ses duydu. "Yunus! Yunus!"
bu ses çok tanıdıktı. Arkasını döndü, bu Barıştı...

YunBar | İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin