•6•

310 14 8
                                    

Lanet karga tarafından uyandırılmışlardı. Hepsinin yüzünde artık alışılmış bir rahatsızlık hissiyatı vardı. Birisi hariç: Barış
Gece üstüne sinen Yunus Emrenin kokusu onu dünyanın en mutlu insanı eylemişti.
Barış'ın hatırladığı bir şey yoktu sadece rüyaları vardı. Herkese günaydın dedi fakat Yunusa daha mı içten demişti sanki?
Sanki diğerlerine günaydın demiş de Yunusa günün aydın demişti..

    Bugün ödül oyunu vardı. Handenin mutfakta 10 dakikada yaptığı puding için 3 kere parkura çıkacaklardı(göt kadar kase bir de amk ha)

   Yunus oyuna çıkarken artık daha bir mutlu ve inançlı çıkıyordu sanki. Barıs icin de aynı şey geçerliydi. İkisi de çıktıkları her oyunu alarak takıma 6 puan getirdiler fakat oyunu kazanamadılar. Artık gönüllü takımı onların değerini anlamalıydı. Artık gönüllü takımı onları dışlamamalıydı...
  Takıma puan getiren sadece ikisi olmuştu. Uğraşları boşa gitmiş gibi hissediyorlardı ama üzgün değillerdi dün geceden sonra. Barış benchin arkasina geçmiş oturuyordu. Yanina giden Yunus hoş bir manzarayla karşılaşmamıştı... Biri ona sarılarak teselli ediyordu, bu kişi Berkan'dı. Yunus'un orda en sinir olduğu insan...
Dominiği yakacak derecede sinirliydi Yunus. Ama bu sinirini dışa vurmamak için kendisiyle, duygularıyla cebelleşiyordu resmen.
    Akşam yine bir oyun vardı. Bireysel sembol oyunu. Bu semboller çeyrek finalde onlarin işine yarayacaktı.
    Oyun alanına geldiler. Murat kazanan iki kişinin yanına arkadaş olarak üç kişi götürebileceğini söyledi. Ödül yine pudingti. Sanki gönüllü takımı icin konulmuş bir ödüldü. Yunus ve Barış kazanıp ödüle birbirlerini götürmeyi diliyorlardı. Fakat ne yazık ki bu gerçekleşemedi. Sembolü Nisa ve Cemal kazandı. Cemal: Yasin, Ardahan, Evrim
Nisa: Gizem, Tayfun ve Ceyhun'u aldı.
  Yunus ve Barış bu gece diğerleri orman evinde kalacağı için adada tek kalmışlardı. Adaya döndüklerinde Yunus o kadar sinirli ve gergindi ki tek kelime edemiyordu. Bir hışımla rahatlamak için nehre atladı.
   Yunus omzunda bir el hissetti. Arkasını döndü. Bu, Barıştı...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YunBar | İmkansız AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin