Yeni bir serüvenle karşınızdayım.Umarım seversiniz can içlerim ♡
Medyada tanıtım filmi var..
Bölüm sonu görüşürüz..
Giriş Bölümü ve Karakterler
Giriş
"Elinizdeki dosyada sicili baya kabarık olan biri var.Ateş Özdemir. Kendisi adam yaralama ve öldürme,tehdit,depo basma gibi suçlardan aranıyor.Yaklaşık 2 yıldır hiçbir şekilde yakalanamamış.Kendisi zengin bir aile çocuğu olduğu için hep örtbas ettirilip,bir şekilde yurt dışına kaçırılmış.Haa,bu arada!Onlarca sahte pasaportu ve kimliği var.Henüz fotoğrafını tam olarak belirleyemedik.Yani kamera kayıtlarını her defasında yüzü görülmeyecek şekilde ayarlamış.İşimiz zor,ama imkansız değil. Şimdilik çıkabilirsiniz."
Murat komiser kısa bir bilgilendirme yaptıktan sonra,öğle molası için her zaman gittiğimiz Harmer Lokantaya gittik.
Ben,Defne,Emre ve Volkan dört kişilik bir masaya oturduk ve siparişlerimizi verip sohbet etmeye başladık.Konumuz tabiki Defne ve Emre'nin evliliğiydi.Volkan ve ben bir şekilde ikisinin arasını yapmıştık ve yakında evleniyor olmaları hepimizi heyecanlandırıyordu.
"Bence kır düğünü olsun,şöyle güzel bir ilkbaharda." Dedim gözlerimi kapatarak.
"Valla ben salonda istiyorum yaa.Hem sonbaharda düşünüyoruz erken daha." Dedi Emre.
"Erken mi?Sevgili ve nişanlı olduğunuz zamanları sayarasak en az 3 yıl oldu." Dedi Volkan bana fırsat vermeden.
"Bence de erken yaa.En olmadı ağustos ayında kumsalda nikah yapsak çok hoş olmaz mı?" Dedi Defne Emre'ye bakarak.
"O zaman Emre'nin isteğiyle hepberaber salonda yapıp,ertesi gün de kumsalda sadece arkadaşlar olarak mini bir tören yapıyoruz.İtiraz edeni vururum!" Dedim elimi masaya vurarak.
Emre de ellerini teslim olmuşçasına kaldırdı ve " Tamam patron.Kızma bu kadar." Dedi elleri havadayken.Bende ciddiyetimden ödün vermeden ellerini indirebileceğini söyledim.Sonra da Volkan'ın kahkahasıyla hepberaber gülmeye başladık.
Sohbetimiz iyice koyulaşırken yemekler gelmişti bile.Afiyetle yedikten sonra hesabı ödeyip merkeze geçtik.
***
"Sana ne biliyorsan söyle diyorum,yoksa artık bir bedene sahip olamayacaksın!"
"B-Bilmiyorum.Anlasana be adam.Hiçbir şey bilmiyorum." Diye bağırmasıyla sinirlenmem kat ve kat artmıştı.Derin bir nefes aldım ve bir küfür savurdum.
" Sen kaşındın." Dedim ve elimdeki bıçağı boynundaki şah damarına sapladım.Kan adamın boynundan oluk oluk akarken ruhunu orada teslim etmişti bile.Önceki tecrübelerimden dolayı adamı yok etmem pek de zor olmadı.
İlk önce adamı sürükleyerek ormanın derinliklerine kadar götürdüm.Kazma ve kürekle bir çukur açtım ve ölen adamı çukurun içine yerleştirdim.Kenardaki toprak ile de tamamen kapatınca siyah eldivenimi ve bıçağı bir ateş yakarak yok ettim.
Bulunduğum yerden ayrılıp arabama bindim ve o lanet adamı başka bir yerde aramak için yola koyuldum.
Karakterler
Afra AKSELMesleği polis olan Afra,26 yaşında.
Ailesinden ayrı yaşıyor.Bir kız kardeşi var. Ailesine pek düşkün değil.Kendi ayaklarının üzerinde durmasını gayet iyi biliyor.
Afra yanlış kişiye aşık oluyor ve artık geri dönüşü olmayan bir yola giriyor.Her şeyini bırakıp onun yanına gidiyor.Her şeyini...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İZ PEŞİNDE
Action"Benimle kalırsan ya ölür ya da öldürürsün.Bu yüzden git buradan!" "Gerekirse ölürüm de öldürürüm de!Ama yine de seni bırakıp hiçbir yere gitmem!"