Bölüm -2- (karşılaşma)

44 12 20
                                    

Sabah uyandığımda gözlerimi ovalayıp banyoya yol aldim. Banyoda elimi yüzümü yıkayıp , mutfağa indim. annem henüz kalmamıştı ona güzel bir kahvaltı hazırlayacağımın iyi olacağını düşünüp dolaptan yumurtaları alıp patatesli yumurta yapmak için işe koyuldum. Yumurtam pişerken biraz salatalık ve domates dilimleyip masaya koydum yanına da kahvalti sofralarının olmaz sa olmaz peynir ve zeytini de yerleştirip çayı yapmaya başladım.

Mutfaktaki işlerim bittiğinde odama gidip beyaz bir tişört ve açık kot pantalon giyip saçımi dağınık bir topuz yapip ayakkabilarimi giydim tam evden çıkacakken anneme  günaydın yazılı bir mesaj atip okula yürümeye başladım. Kısa sürede okula geldiğimde sınıfa çıkmak için merdivene yönelim.

"Ahh önüne baksana be"

Diyen çıyak sesli bir sıllığın sesiyle kafami kaldırım "bana çarpan sendin tatlim bu durumda önüne bakmayan sensin"

Ne itici bir tip ama , böyle kizlari hic sevmemistim. Uzerine mini bir etek giymiş eğilse boydan boya firikink gösterecek , ellerini kaldirsa ülkeye siber savaş açacak gibi duran.. 'Ayy ne diyorum ben ya iç sesimin terbisesini bozdu kiza bak'

Kiz benim dediklerime kaşlarını çatip "benim bulunduğum ortamda dikkat eden hep karsi taraf olur canim duydun mu?" dediginde sinirlenmeme engel olamayıp.

"Sen kimsin ki karsi taraf dikkat edecek be , güzel desem değilsin denize düşsen sarılacak yılanın kendi sokup intihar etmesine sebep olacak tipin varken. Zeki olma ihtimalini gözden bile gecirmiyorum zaten"

Bu dediklerime kiz iyice sinirlenip " param var bebeğim , seni satin alacak kadar"

Ahahaa anlasildi bu kiz zengin şımarık tiplerden di.

"Ha yani güzel ve zeki olmadığının farkindasin sende inkar etmediğine göre" dememle kizin yanin arkadaşları tarafından kolundan israrla çekilmesiyle yanımdan uzaklaştı.

Bende zafer nidaları ile sinifima gittigimde bir kızın tek başına sessizce oturduğunu görüp günaydın deyip yanına gittim.

Kız da bana Gülümseyip "günaydın canim. İsmin ne?" diye sordu.

"Cansu , senin ki ne"

"Benimki de kader , memnun oldum"

Kader tatli bir kiza benziyordu oldukca sıcak kanlıydı. Kaderin elini sıkıp tanistigima memnun oldum deyip arkasina oturdum.

Sınıfa hoca geldiğinde bize birkac şey anlatıp ders bitmiştir diyerek çıktı , oysa daha bitmesine 20 dakika vardi. Gerçekten üniversite hocaları değişik insanlar.

Kader arkasina dönüp bana "cansu ben konsere gidiyorum. Haluk leventin açık hava konserine , bana eşlik edermisin"

'Ohaa lan bu cok güzel bir teklifi , evlilik teklifime bile degisirdim yani o derece. Üniversitede ilk kez dersi ekiyordum birde konser için hayal gibi ya diye' dusnup Sonraki dersi umursamadan cansuya dönüp "gidelim tabiki haluk levent kaçmaz , Hadi"

Kaderle siniftan çıkıp bahçeye indigimizda bir kizin beni gösterip bu demesiyle kaşlarimi çattim. 'Ne alaka şimdi ben' diye düşünüp beni işaret eden kiza dönüp "ee ne olmuş bana dedim."

Kız "Hiç , birsey olmamış"diyerek okula girdi.
Bende bana bakan kaderin yanina gidip.
Devam edelim biz deyip birsey sormayan arkadaşımın arkasindan yürümeye başladım.

Kısa bir süre sonra konser alanina gittiğimizde sahneden hazirliklarimi yapan ekipe dönüp kadere " cok heycanlandim ya " dedim.

Kader bana bakan gözlerle "birde bana sor cansu. Çok seviyorum ben bu adami , sarkilari çok içten. Hele elfida şarkısı muhteşem"

Elfida şarkısını bende çok seviyordum ve kikayesi beni hep etkilerdi hep benim için de sarki yazılsın isterdim ama beyza gibi olup ta değil. Ben sevgi ve aşk dolu bir sarki yazılsın isterdim.

Haluk leventin sesini duymamla birlikte o en cok dinlenen elfida şarkısını söylemeye başladı.

Elfidaa bir belalı basimsin.
Elgidaa beni fafketme sakin.
Omzunda iz birakma yüküm dunyaya yakin.

Elfidaa sen eski bor sarkisini.
Elfida beni farketmez sakin.
Omzumda iz birakma yüküm dunyaya yakin.
Elfida hep aklimda kalacaksin.

Şarkının beni etkileyen o sözleri duyar duymaz gözlerimin kapatılması ile şaşkınlığım yüz üstüne çıktı.

Kader yanimdaydi. O halde gözümü kim kapatıyor olabilirdi

"Napiyorsun! , Kimsin sen"

"Sence kimim"

Duyduğum erkek sesiyle irkildim.
Bu dün aksam duyduğum sesti. Bana sevgilim diyen ses.

ENKAZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin