Kesit-1

99 25 90
                                    

"Sevda"

"Efendim Umut"

"Ya güzelim şu kıza bakarmısın? Fena biseye benziyor.!"

Yinemi kız,yapma be Umut bunu bana yapma lütfen
"aaaa bu ne be biseyede benzemiyor, havalara bakk."

"Hıh! kıskandınmı kız?! Merak etme sen her zaman benim bir tanecik güzelimsin))"

seni seviyorum Umut'um. "dondurma yiyelimmi?"

"Bana uyar."   Ah be Umut sana seni sevdiğimi nasıl söyliyeceğim? Off keşke sende beni sevsen(

  "Sevdaaaaaaaaaa! Kıız Sevdaaaa"

"ha? Ne oldu? Bişeymi oldu?"

"Kızım nerelere daldın yine? İki saatdir dondurmayı neli alırsın diye soruyorum sana.!"

Senli düşlere daldım.

"hımmm..? sen  hangisinden alırsan banada ondan al. Fark etmez bana."

"Tamam"

dondurmalarimizi yedikden sonra Umut beni eve bırakdı. Her zaman yaptığım gibi o giderken arkasından mal, mal bakıyordum. Takiiii gıcık Ayşegül bana omuz atana kadar. Nefret ediyorum şu gerizekaliya. Sırf Umut'u seviyor diye bana çekdirmedik çile bırakmıyorya.
--------------------------
"Elini ver"
...

"Elini ver hadi" yine bi şey yapmayınca korkudan , onu ikna etmek için dahada bağırdım"Tamam, tamam seni Ayşegüle ayarlıyıcam" dedim gözümden akan yaşla.
Bir saniye bile düşünmeden elimi tutdu. Gecenin korkunç karanlığında akıttım göz yaşlarımı kaderime. Ayşegül okula yeni gelmişti. Beni almaya gelirken öğrendi çok popüler olduğunu . Tutturdu ayarla diye. Napıcaktım onu burda ölüme terk mi edecektim!?
--------------------------
KESİT-1 YAYIMLANDI ARKADAŞLAR. VOTE VE YORUMLARINIZI ESİRGEMEYİN🤗

Umudum ol!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin