Medya:Umutla sevdanın gittiği yer. Bunun arka tarafı ormanlık gibi bir şey.
İyi okumalar💞
^Sonra bir an gelir boşluk da çabaladığını görürsün, elinde neyin var neyin yok kayb etmiş,karanlıkta tek hiss edersin kendini. Yardım istemek için bağırırsın son ses,ama sesin çıkmaz.Sadece gülümsersin. Ve bunları senden başka hiç kimse bilmez.^
İki ay önce (2 ay önce)
Hayat neden bu kadar zor? Neden her kes gibi mutlu olamiyorum? Hoş her kesinde mutlu olup olmadığını da bilemiyorum ki, küçükken büyümeği çok isterdim. Anne olmak,aşık olmak,iş kadını olmak istiyordum.Annem bana hep "benim kızım güzel bir iş kadını olucak" derdi. Bende anneme "eveyttt annyecim!ben güçyü kadın oyucam" derdim...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ya bu gün Umutla yemeğe gidiyoruz.acaba ne giysem ki? Öffff
'Lan salah Sevda!'
"Ne var iç ses?"
'ŞU sizin okula yeni gelen kız Umut'a nasıl bakıyordu gördün mü!?'
"Gerizekalı iç ses ne hatırlatıyorsun?"
'Hıh!sana ne!?'
Öf bu gün okula bi kız geldi. Görseniz çok gıcık birisiydi be, bizim erkeklerin de hemen dibi düştü zaten kızı görünce. Neyse şimdi bunu düşünemem. Umut gelicek)))
Evet mavi bir elbise, Altınada krem renginde ayakkabımı giydim. Hoş gözüküyordum.saçlarım zaten kıvırçık onları da açık bıraktım. Evet şimdi sıra makyajda. Hafif bir makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Telefonuma gelen bildirim sesi ile kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu. Mesaj umutdandı
UMUDuM❤️: "geldm,seni bekliyorm.çokta güzel olma, kavga çıkmasn sonra.!" Öf laflarına kurban.
Gıvırcıxım❤️: "geliyorm.💕" ay çok heyecanlıyım....
'Salah! kalbim acıdı ne oluyor.gitsene artık!güzelsin işte. Hadi, hadi.'
İç ses bana iltifat mı etti yoksa bana mı öyle geldi?
"İç ses bana iltifat mı ettin?" 'Evet.hadi defffff ol!' Benim içimde bir hayvan yatıyormuş arkadaşlar. Neyse Umudumu daha fazla bekletmeden aşağıya indim. Oha bu ney.! Nutkum tutuldu resmen.çok yakışıklı olmuş ya bu.
"Oooooo gıvırcıxx hanım ne kaa guzel olmuşsunuzzzz.iyiki de güzel olma dedik ha!" Ay kalbim'e bisey oldu, Umut bana iltifat etti yiaaah. Tabii laf sokmayı da unutmadı!. "Oouu Umutcummm güneş gibi parladın maşAllah. Bu ne çirkinlik?!" Dedim. Oda bana göz kırparak arabanın kapısın açarak oturmam için yol verdi. 25 dakikalık yolculuktan sonra güzel bir restorana gelmişdik. Yoldada fazla konuşmadık zaten! Umut bana göz kırpıp "ne yersin?" Dedi bende "fark etmez sen ne yersen banada ondan söyle." Dedim. Umutta başını tamam anlamında salladıktan sonra siparişleri vermişti.
Yemeklerimizi yedikten sonra Hesabı ödeyip restorandan çıktık.Umut beni çok güzel bir yere getirmişti.o kadar huzur doluydu ki... kırmızıyla turuncu rengin karışığı o kadar çokk güzel geliyordu ki,insana. Anlatmakla yetinemiyordu insan.. ben mekanın güzelliğinin keyfini çıkarırken. Umut boğazın temizleyip "Sevda sana bisey söylemem gerek!?" Ben çok heyecanliydım galiba bana seni seviyorum diyecek çokkk heyecanlıyım.
"E-evet,seni dinliyorum?" Neden kekeledimki ben? Öf!. Rezil oldum!!!
"Öhm.Sevda aslında ben birinden hoşlanıyorum." Allahım! Sana geliyorum.
"Hani bu gün okula bi kız geldi. Kıvırcık olan" ne oluyor? "E-evet?" "İşte ben o kızdan hoşlanıyorum galiba." Yemin ederim Kalbim öyle bir acıdı ki, gözlerim ne zaman doldu? Hayır olamaz. Ağlayamam şimdi olmaz! "Sevda? Duyuyormusun?" Kafamı salladım. Oda lafına devam etti "o kızı bana ayarlarmısın?" Ne? Benmi? Şaka yapiyor değilmi? Hayır hayırrr. Yapamam! "Kusura bakma Umut ama ben yapamam!!" Deyip hızla ayağa kalktım. "B-ben gi-gitmeliyim." Dedim ve koşarak uzaklaştım ordan. Umut arkamdan bağırıyordu. "SEVDAAAA! NEREYE? LAN BEKLESENE. BEKLEE!" Umut bana yetişmek için arkamdan koşuyordu birden "Ah!" Diye bi ses duydum hızla arkama dönüp baktım ama Umut yoktu. Korkuyorum Umut nerede? "UMUT?" ses yok "Umutt! Neredesin? Ses versene.Umut? Neredesin?" Yine bir "Ahh! Se-Sevda burdayım." "Nerdesin Umut?" "Aşağıya bak Sevda" UMUT bi çukura düşmüştü. İyide bu çukuru kim kazdı? Off. Ne yapicam şimdi?
"Sevdaa bu şey beni içine çekiyor." "Ne?" Bataklıkmı o?" "Galiba." Olamaz. Olamaz..... olamaz.
"Elini ver"
Dedim Umuda. Ama bisey yapmadı. Elimi tutmadı."Elini ver hadi Umut lütfen"
yine bi şey yapmayınca korkudan , onu ikna etmek için dahada bağırdım
"Tamam, tamam seni Ayşegüle ayarlıyıcam"
dedim gözümden akan yaşla.
Bir saniye bile düşünmeden elimi tutdu. Gecenin korkunç karanlığında akıttım göz yaşlarımı kaderime. Ayşegül okula yeni gelmişti. Beni almaya gelirken öğrendi çok popüler olduğunu . Tutturdu ayarla diye. Napıcaktım onu burda ölüme terk edemezdim.Umutla beraber eve geldik. Kapıyı açıp Salona geçtim annem dizi izliyordu.
Halsizce "iyi akşamlar Annem ben geldim" dedim annemde bana gülümseyip "günün nasıl geçti kızım?" sordu her zamanki gibi sahte gülümsememi yüzüme yerleştirib "çok güzel geçti,anne" çok korkunçdu annem,çok kırıldım annem,dayanamıyorum! Annemin yanağına bir öpücük kondurup
Odama geçtim kafamı yastığıma gömüp ağlamama devam ettim. Yarın büyük gün olucak. Nede olsa bir aşk hikayesini başlatıcam değil mi? Kendimi siyah bir boşluğa teslim ettim.Medya: Sevdanın kiyafeti.
Merhaba canlarım. Yeni bölüm geldi! Ama arkadaşlar okuyup vote vermiyorsunuz. Bakın ben ilk defa yazıyorum. Fikirlerinizi benimle bölüşmeyi unutmayın lütfen her birinizin fikirleri benimiçin çok önemli.
Sizleri seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umudum ol!
Teen FictionSonsuz umutla bekliyeceğim seni... içimde küçük çoçuk gibi mutluluk taşıyacağım seni beklerken. Umud'um olduğu müddetde mutlu da olacağım.Kalbimde bırakdığın izlere bile âşığım ben. Nasıl yorulurum ki seni beklemekden...? Ne var yani, sana kırgıns...