KimSesizlik.

48 14 21
                                    

Medya:UMUT AKSOY ❤

Kimse senin nelerle başa çıkmaya çalıştığını,neleri yendiğini,yenemediğini,kimlerin yanında olmak istediğini,neleri hissetmekten korktuğunu,içini,senden daha iyi bilemez.O yüzden dik yürü hep,- kendine, sadece kendin lazımsın. 《Sabahattin Ali》

Gece hiç uyuyamadım. Gizli numaradan gelen mesaj tüm keyfimi kaçırdı. Kendimi berbat hiss ediyorum. Tabii siz fotoğrafın ne olduğun bilmiyorsunuz..
Fotoğrafta Umudla Ayşegül vardı. Demişdimya Ayşegül Umuda aşık diye. Dün Umud beni almaya gelmedi okuldan,zaten dersede girmemiş! Ayşegülle buluşmuşlar galiba.sonrada.. sonrada işte şey yapmışlar( Umud Ayşegülü öpmüş. Kendimi çok berbat hiss ediyorum.hem bu gizli numara kimki? Hiç birşey yapmak istemiyorum, saat sabahın 07:00'u! Ben hala yatağimda yatıyorum. Ağlamaktan gözlerimde berbat halde bıktım,gerçekten bıktım kaldıramıyorum artık. Neyse okula gitmem gerek.
Sabah rutinimi hall edip aşağıya indim. Ama bir gariplik vardı! iyide Annem nerede?
"ANNE?" Diye seslenib mutfağa baktım,ama burada yok! "Anne?" Bir daha seslendim ama yok. Markete gitmişdir belki?
'KIZIM ANNEN NEREYE GİDERSE GİTSİN SANA HABER VERİRDİ!'

İç sesime ilk defa hakk verdim benim annem nereye giderse gitsin bana haber verir. İştahımda yok zaten.Umudda gelmedi!

'Tabii gelmez salak! Sevgilisi var onun!'

"Sana ne iç ses?! O benim arkadaşım."

'Tabii tabiiii'

İç sesime göz devirerek spor ayakkabılarımı giyinip okulun yolunu tuttum. Hah,harika! GERÇEKTEN HA-Rİ-KA! BU GÜN TÜRKÇEDEN SINAVIM VAR. VE BEN GEÇ KALDIM!!!!! SAAT TAM 08:00. KOŞ SEVDA KOŞ

'TÜM GÜN SALAK SALAK DOLANIRSAN TABİİ GEÇ KALIRSIN!'

"KES SESİNİ İÇ SES!"
~~~~~
Nefes nefese okula girdiğimde çok geç kalmışdım. Bu gün gerçekten berbat bir gün! Sınıfın kapısını iki kere çaldım. Türkçe hocası "gir" dediğinde mahçup bir şekilde sınıfa girdim.harika gıcık EMİR'DE burada, o bana gülümseyip göz kırpdığında ona göz devirerek türkçe hocasına döndüm...
"Hocam, çok özür dilerim geç kaldım." Fahrettin hoca bana gülümseyerek "Geç otur kızım! Sınav olmayacak." Ben sınavın iptal olmasının sevincini yaşarken. Emirin "bu kız'a ne oldu böyle?!" Dediğini duydum. Neyse ona cevap verecek halde değilim. Kendi sırama oturup,Kafamı sıraya gömdüm.. uyku beni kendi kollarına çekerken son duyduğum ses,zilin sesiydi.
~~~~~~~~~~~~~
Ah,Umudun o güzel erkeksi sesiyle gözlerimi açtım.. maviş maviş bana bakıyordu.
"GÜNAYDIN,GÜZELİM! BAKIYORUMDA GÜZELLİK UYKUSUNA DALMIŞSIN.DERS BİTTİ HADİ EVE BIRAKAYIM SENİ.."

UYKU SERSEMLİYİYLE GÜLÜMSEYİP "TAAAAAMMAM" DEDİM sonradan kafam yerine geldi ve "Hayır ben kendim giderim." diye bağırdım. Umud bu ani çıkışım yüzünden şaşırmış olmalıki Maviş gözlerin büyüterek "güzelim? Bişeyinmi var?" Dedi.
'Evet Var sana ne acaba gerizekalı?'

İç sesime tokat atmak istiyorumya.....

"Hayır bişeyim yok! Kendim giderim" deyip çantamı omuzuma atıp sınıftan çıktım. Eve giderken birinin beni takip ettiğini hiss ediyordum. Dönüp bakmak istiyordum ama Umuddur deyip bakmadan koşmaya başladım..
~~~~~~~~~
Nefes nefeseydim Eve vardığımda,annem hala yoktu. Telefonunuda kapatmış. Neyse mesaj atayım bari deyip anneme mesaj yazmaya başladım..

Gönderen:KIZIM💜

GÖNDERİLEN: Mom❤️"Annecim neredesin? Çok merak ettim seni.mesajımı alır almaz ara beni,Seni çok seviyorum💞"

Başım feci şekilde ağrıyor.ağrı kesici içsem iyi olacak.ama önce yemek yemeliyim. Mutfağa geçip bir iki şey atışdırdıkdan sonra ilaçlarımı içip yatak odama gidiyordumki. Annemin yatak odasının kapısını açık görünce bir bakayım dedim. Odaya girdiğimde komedinin üzerinde bir zarf gördüm,yaklaşıp elime aldım Üzerinde kocaman harflerle *'KIZIMA'* yazısını görmemle içime bir korku düştü iyide bu neydi şimdi?
Zarfı açtığımda içinde bir fotoğraf ve bir mektup vardı. Mektupu okumamla yıkılmam bir oldu! Bu nasıl olurdu? Neden yaptılar bunu bana? Neden ben? Neden yapıyorlarki bunu bana? Başım dönüyor yer ayağımın altından kayıyordu sanki. Siz hiç KENDİNİZİ KİMSESİZ HİSS ETTİNİZ Mİ? ben hiss ettim hemde çok güzel hiss ettim.. boşluğa çekiliyorum sanki.. yok oluyorum,biri gelsin lütfen.Lütfen Allahım,biri beni kurtarsın bu boşluktan.

Vote ve yorumlarınızı esirgemeyin💝

Umudum ol!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin