kesit-2

81 22 73
                                    

"SEVDA! NE DEMEK YA BEN GİDİYORUM. GİDEMEZSİN ANLADINMI BENİ??? Gİ-DE-MEZ-SİN! BENİ BIRAKAMAZSIN. LÜTFEN GİTME BE GÜZELİM,SENSİZ NE YAPARIM BEN?! NOLURSUN GİTME. BAK ÖZÜR DİLERİM. SENİ ANLAYAMADIM... DİNLEYEMEDİM, HEP KENDİMİ DÜŞÜNDÜM. AMA SEN GİTME BAK İSDERSEN BİR DAHA KONUŞMAYALIM AMA NOLURSUN SEN GİTME BAK NOLURSUN, HEM GİD-"

LAFINI BÖLDÜM ARTIK DUYMAK İSTEMİYORDUM ONU YETER YORULDUM BENDE GİTMEK İSTİYORDUM.. O BANA GELMİYORSA, BENDE ONA GİTMEZDİM. AKSİNE ONDAN GİDERDİM..!

  "BAK UMUT! GİTMEK ZORUNDAYIM. UNİVERSİTEMEDE ROMADA DEVAM EDECEĞİM. YAPAMİYORUM BURDA OLMUYOR İŞTE. SENİ ÖYLE GÖRMEK ÇOK KOYUYOR BANA, HEM BEN OLMADANDA MUTLU OLURSUN! BOŞ VAKİTLERİMİZDE ARAR KONUŞURUZ.. UÇAĞIM KALKIYOR, HADİ HOŞÇAKAL!:)"

GİT UMUTUM DAYANAMİYORUM GİT LÜTFEN BIRAKDA GİDEYİM. 
~~~~~~~~~~~~~~
"LANET OLSUN AYŞEGÜL SENİN YÜZÜNDEN SEVDAYI KAYBETTİM.GİTTİ O BENDEN"

"BEN SENİ SEVİYORUM AŞKIM.HADİ GEL YANİMA"

"ALLAH KAHR ETSİN TAMAMMI?
SENİN YÜZÜNDEN SEVDA BENDEN GİTTİ. BIKTIM LAN SENDEN DEFOLUP GİTSENE!! SEVMİYORUM İŞTE SENİ DEFOL GİT!"

"AMA UMUTCUM BEN GİDEMEM SENİ SEVİYORUM BEN! HEM BAK BEBEĞİMİZDE SENİ ÇOK SE-"

ARTIK KADIN MADIN DEMEYİP GEBERTİCEM ŞU GERİZEKALI AYŞEGÜLÜ.!!

"LAN O ÇOÇUĞU KİMDEN PEYDAHLADIYSAN ONA GİT SÜRTÜKLÜK YAP! DEFOL"
~~~~~~~~~~~~~~
Kesit-2

Taetaeuzaylii her seyiçin teşekkür ederim birtanem💞iyiki varsın💜

Evet Arkadaşlar kesit-2 dayanamadım hemen atdım..
Bu hikaye bir aşk hikayesi olarak düşünmeyin. Çünki içinde herşey olucak... arkadaşlıkla başlamiş bir aşk hikayesi, sonradan nefretede dönüşe bilirr, düşmanlığada
Vote ve yorumlarınızı esirgemeyin❤

Benimle,bizimle kocaman bir aile olmaya varmısınız?.

Taetaeuzaylii yazdığı KörKütük kitabinda okuyalim! Eminim çok beğeneceksiniz💛

Umudum ol!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin